goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Sanne een kindje nemen kan nooit de oplossing zijn voor de problemen. Ik vind dat een huwelijk stabiel moet zijn dat jullie beide "gelukkig" zijn voordat je aan kinderen begint. Maar dat is mijn mening erover

Waarom neemt je vriend het jou kwalijk dat jullie een huis hebben gekocht? Als je samen een huisje koopt daar ga je toch samen voor. En waarom heeft het zijn familie overhoop gehaald. Wat heeft zijn familie er mee te maken dat jullie samen een huis kopen
Alle reacties Link kopieren
Zou nooit kind als oplossing nemen, maar voordat we zo gestressed raakten door stomme dingen was de relatie goed. Maar we moeten eerst beter in ons vel zitten voordat we klaar zijn voor een kind.

Verbouwing is via deel van zijn familie verlopen en toen er dingen mis gingen lieten ze het afweten (samengevat). Nu geen contact meer met deel van de fam.
Das jammer Sanne dat door zoiets de relatie is verslechterd. Kan me zo voorstellen dat het voor je vriend niet leuk is. Heeft zijn depressie daar dan ook mee te maken?
Ja, dat in combinatie met zijn baan is te veel negatieve verandering. Al is hij niet echt depressief, maar ook niet zijn vrolijke zelf. Iets daartussen.
Sanne, dat je vriend boos wordt over krasjes op de keuken vind ik maar vreemd hoor. Maar goed, dat kan aan mij liggen.

Ik zou zeker wachten met een kind tot jullie weer heppie toegetter zijn. Een kind geeft ook veel verantwoordelijkheid en ook stress, daar moet je wel wat veerkracht voor hebben.

*mensen die advies geven zijn eigenlijk strontvervelend, maar ja, niets menselijks is mij vreemd*
Over massage gesproken. Ik ben nu een paar keer naar shiatsu geweest. Wel in combi met andere massagetechnieken. Ik vind het zwaar, maar daarna voel ik me altijd wel even iets beter.
ben pasgeleden naar de suana geweest en een ontspannende massage genomen. Ik en ook de vriendin die mee was. Zij kwam helemaal ontspannen terug en ik was zo gespannen als een plank en alles werkelijk alles deed pijn. En die vrouw maar zeggen: ontspan je eens je lijkt wel gespannen. NEE zou je denken? Hoe zou dat nou komen?

Nee voor mij ff niet weggelegd zat heel de tijd mijn vuisten te ballen en traantjes te laten en proberen niks te laten merken. Geen succes dus!

Hard gewerkt vandaag ben kapot. Maar heb weer 7 dagen vrij hoera! Heb werk van een collega overgenomen vandaag. Ze had een nieuwe client gekregen en hij had zeker 20 abbo's lopen en goede doelen dat stop gezet moest worden. Heb dus al die brieven geschreven voor haar. Hoop dat ze dit dan ook doorverteld aan leidinggevende ha!

Lig nu op de bank met een kleed dat ik kwijt was maar gevonden heb toen ik de slaapkamer opruimde met tante vorige week. Heeft mijn moeder gebreid echt een fijn kleedje.

Heb het wel echt enorm koud. Morgen en vrijdag helemaal niets te doen!

Zaterdag met jullie weg en zondag naar de nieuwe harry Potter met een vriendin (dezelfde als de sauna)

Ik ben lui heb lekker pizza besteld.
Massages, dat is wel een goed idee. Misschien een verrassingsdag naar de sauna plannen volgende week.

Hahaha, ja heb een bijzonder exemplaar. Maar hij word niet boos hoor om krasjes, alleen teleurgesteld. Wil graag alles mooi houden en als andere mensen het dan beschadigen, dan us dat vervelend. Zelf hebben we nog weinig krasjes enzo gemaakt, maar tijdens de verbouwing en schoonmaak is er wel wat gebeurd.

Zo lekker sporten. Wel eerst door de regen...
Ibi,

Ik moest ook nooit iets hebben van massage (ook niet van sauna) en ik zou me nog steeds niet door zomaar iemand lateb masseren. Brrr. Ik zocht gewoon een oppepper en het lijkt te werken.

Het is ook koud. Lig in bed onder de deken.

Sanne sportze!! Wat ga je doen? (nieuwsgierig)
Ik ben van de cardio en wat gewichten. Denk vanavond half uurtje op zo'n apparaat en dan kwartiertje spieren. Ga zo'n 3 keer per week.
ow sabrina lekker bed! Ga daar denk ik zo ook in.

Pizza was gekomen maar alle topics was zo de doos ingelopen, er zaten hele andere dingen op dan besteld en het stonk echt heel erg enorm. Heb gebeld en ik krijg een nieuwe maar heb er een hard hoofd in. Stonk zo erg dat ik hem buiten gezet heb.
zo sportief sanne! Succes
sabrina73, 2 uur geleden

Over massage gesproken. Ik ben nu een paar keer naar shiatsu geweest. Wel in combi met andere massagetechnieken. Ik vind het zwaar, maar daarna voel ik me altijd wel even iets beter.

Oooeeehhh shiatsu en deep tissue

Erg pijnlijk maar daarna zo lekkerrrr!

Ik ben naar yoga
Allemaal lekker sportief!

Wil ik ook !!
Klaar! wel luxe met de auto er heen geweest. Kun je nog iets van sport met je lichaam sabrina?
Lekker Sanne. Helaas niet, ik word zieker van sporten.

Weer een sterfgeval...bah..menselijke drama's.
Pas op: ego post

Bah, voor het eerst sinds mijn moeder is overleden heb ik haar echt nodig. Natuurlijk heb ik haar talloze keren ontzettend gemist, maar ik wist altijd wel hoe ik verder moest. Nu wil ik iemand tegen wie ik mag zeuren over alles, meerdere dagen achter elkaar, terwijl diegene altijd van me houdt. En die me daarna, terwijl ze me door en door kent, advies geeft wat goed voor me is.

Voel me zelfs te ellendig om te huilen. Pfff, ik haat ongelukkig zijn.
Hoezo sterfgeval sabrina?
Hè get Sanne. Ik begrijp hoe je je voelt. Ik was misschien iets ouder (30) toen mijn moeder overleed. Zat in de kleine kinderen en wat heb ik haar gemist. Gewoon om te delen. De zorgen, maar ook de leuke dingen. Je kunt dat natuurlijk met je man, maar een moeder heb je soms gewoon nodig. Sterkte.

Sabrina, sterkte meis.
Sanne wanneer is je moeder overleden?

Ik vind eigenlijk dat moeders niet dood moeten gaan.

Die van mij ging ook veel te vroeg.

Nicht van vriend is overleden, ook weer veel te jong.

Haar moeder moest de stekker eruit trekken. Ik kan daar heel naar van worden, soms is het leven echt niet leuk.
Dank chat. Een vader is toch anders. Zeker een weduwnaar.

Mijn moeder is kleine 7 jaar geleden overleden, toen ik 21 was Sabrina.
Ik weet het sanne. Ik had niet zoveel met mijn vader. Een tirannieke en dominante man geweest. Hij was zielig omdat hij weduwnaar was. Heel de wereld moest om hem draaien. Ik heb geen hekel aan hem en op mijn manier voel ik best genegenheid voor hem. Als dochter doe ik mjin plicht met verzorgen omdat het van me verwacht wordt. Stiekem vind ik het een opgave. Voel me daar best schuldig om. Het is niet anders...
chat en sanne
Ik ben soms te lui om hoofdletters te typen.
Dat is helemaal vervelend chat. Mijn vader is, gelukkig, een schat. Maar vroeger was hij heel vrolijk en positief. Denk als balans voor mijn moeder. De laatste jaren is hij steeds negatiever geworden. Maar vandaag is hij aan zijn pensioen begonnen, dus hopelijk wordt hij daar vrolijk van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven