Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
voor Ste
Dikke knuffels voor iedereen!

Ik hoop dat alles goed gaan met CN.

Hoe was jullie gesprek met de med. maatschappelijk werker IBI?

Hier wat slechte dagen.
Ken je dat, dat je wil janken maar niet weet waarom en de tranen hoog hebt zitten maar niet kan janken?
Nee, ik jank overal en om alles.
Vandaag heb ik erg weinig energie...

Ik kom tot niets eigenlijk.

Behalve een beetje op de computer bezig zijn met farmville.

Zondag krijg ik de sleutel van mijn studio, waarvan ik gisteren het huurcontract heb getekend.

Mijn vader kan me helaas pas de woensdag helpen met verhuizen.

Ik wil wel alvast wat spullen verplaatsen zelf, maarja heb alleen de fiets of moet met de trein. En mijn energie is op.

Ik ben wel erg opgelucht dat ik weet dat ik zondag de sleutel krijg van de studio en dat ik dan lekker alles voor mezelf heb. En een plekje waar ik ook rustig kan studeren.
Huh, heb je nu ineens een studio? Wanneer heb je dat geregeld dan?
quote:Ste_ schreef op 12 augustus 2010 @ 18:14:

Huh, heb je nu ineens een studio? Wanneer heb je dat geregeld dan?

O, ja...berichtje niet op dit topic geplaats. Staat op het modtopic.

Gisteren ben ik direct gaan zoeken naar een andere woonruimte.

Ik reageerde op een studio en tien minuten later ging mijn telefoon en kon ik gaan kijken.

Daarna heb ik direct het huurcontract ondertekend.

Ik kon het zelf ook niet geloven dat het zo snel kon gaan.

En het is ook nog een erg mooie studio.
Wat fijn dat je zo snel een eigen plekje hebt kunnen vinden!
Het voelde gisteren eigenlijk een beetje alsof ik aan het dromen was.
quote:CN25 schreef op 12 augustus 2010 @ 18:24:

[...]

O, ja...berichtje niet op dit topic geplaats. Staat op het modtopic.

Gisteren ben ik direct gaan zoeken naar een andere woonruimte.

Ik reageerde op een studio en tien minuten later ging mijn telefoon en kon ik gaan kijken.

Daarna heb ik direct het huurcontract ondertekend.

Ik kon het zelf ook niet geloven dat het zo snel kon gaan.

En het is ook nog een erg mooie studio.Dat is wel ERG veel geluk hebben dan!
CN
quote:Ste_ schreef op 12 augustus 2010 @ 18:25:

[...]

Dat is wel ERG veel geluk hebben dan!

Zeg dat wel inderdaad.

Kon het ook haast niet geloven.
Bankje: Ja dat gevoel ken ik.

Ste: Hoe gaat het nu met je?

CN: welkom hier, leuk dat je meeschrijft.

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Per wanneer mag je er in?

Ik ben al een tijdje wakker, mijn hond is een beetje ziek volgens mij en steeds aan het piepen.

Ben nu al 2 keer met haar naar buiten geweest.
Ah arme hond, gaat het alweer wat beter?
Ik blijf hier meelezen , maar reageer niet meer zolang het doorlinken nog mogelijk is voor iedereen
Sorry dat ik hier even binnen kom vallen maar CN, ik schreef mee op je topic en wil je even laten weten dat ik het hartstikke fijn voor je vind dat er nu positieve veranderingen zijn in de zin van een eigen stekkie. Ben blij voor je
Knuf voor iedereen hier, en een goede dag gewenst!
Goedemorgen!

Hier gaat het wel, maar ik heb even niet zo veel zin om te schrijven. Ik ben wel een beetje verdrietig, maar weet niet zo goed waarom. Vind het daarom soms ook een beetje lastig om jullie te lezen (dat is niks persoonlijk he, maar dat snappen jullie wel toch?), misschien omdat ik er vaak genoeg ook wel dingen in herken en soms is dat heel fijn (herkenning vinden) en soms confronterend.

Nou ja, ik hoef het hier nu niet over mezelf te hebben, ik wil alleen een dikke brengen voor alle mensen die het nodig hebben!

Ik hoop dat jullie een goede dag hebben vandaag!
Het gaat hier vreselijk slecht.
Wat is er aan de hand ste?

Ik kan nu niks zeggen. Ik ga er spijt van krijgen. Ik ben iig volkomen wanhopig.
ste,

heb je een beetje geslapen?

Kun je misschien iemand bellen?
Ja heb wel goed geslapen. Ik ben nu bij m'n ouders (gisteren ook al) maar ik ben zo vreselijk kwaad op m'n moeder dat ik niet met haar wil praten.

Het gaat nog steeds niet beter.

Er is iets kapot aan m'n laptop, en ik zit daar zo mee, ik krijg het maar niet uit m;n hoofd. Heb 'm besteld ergens in Woerden en ik vind het teveel gedoe om 'm daar helemaal heen te brengen, dus ik wil 'm eigenlijk naar die winkel opsturen. Heb ik nog nooit gedaan, dus ik zit me nu helemaal druk te maken over hoe ik dat moet gaan doen.

En die zaak heeft me trouwens nog niet teruggemaild. Ik ben bang dat het allemaal heel lang gaat duren, ik heb nog maar een maandje garantie.

Maar goed, dat is niet het 'hoofd'probleem hoor, dat komt er nu gewoon bij. Zolang ik het allemaal nog niet geregeld heb kan ik het niet van me afzetten.
Maar los daarvan. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik ben totaal alleen. Ik heb een slechte band met m'n ouders, en ik ben zo kwaad op m'n moeder dat ik bang ben dat ik haar iets aan ga doen. Of mezelf.

Als ik hier ben dan ben ik constant woedend, maar zou ik naar huis gaan dan gaat het ook weer niet, want dan ben ik alleen en zorg ik niet goed voor mezelf.

Ik ben zo wanhopig. Ik kan zo niet meer door.
Dat je je woede op je moeder afreageert vind ik niet zo gek, dat voelt heel vertrouwd en je weet zeker dat ze toch van je blijft houden.

Misschien kun je het met haar bespreken? Dat je nu zo kwaad bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven