Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
.
Denk dat je je niet aanstelt, want als je het zo ervaart dan is dat voor jou gewoon moeilijk. Maar jammer dat het inderdaad niet sneller kan, en snap wel wat je bedoelt met dat je het dan ook gelijk gedaan wil hebben. Zou lekker zijn als je het snel achter de rug had, is natuurlijk ook niet niets.

Ander huisgenootje zoeken is geen optie dus moet ander huisje zoeken.. jammer dat de laatste 3 maanden op deze manier moeten gaan, beetje treurig van dr.
@ GE: Jammer dat het echt pas vrijdag wordt. Ik kan me voorstellen dat nu je eenmaal de beslissing hebt genomen ook meteen wilt langskomen.

Toen ik bij de huisarts was geweest moest ik ook nog enkele weken wachten voordat ik terecht kon bij mijn psych.

Dus ik denk dat het slim is rekening te houden dat je daar ook op moet wachten.

Enne je stelt je niet aan.

@afentoe: tja je doet er nog weinig aan denk ik maar leuk is het niet hoe je huisgenootje nu doet.
.
Ik voel me weer heel kwaad en vijandig tegenover iedereen. Ik heb zo'n hekel aan mensen. En heb weer agressieve gedachten. Ik zou best zo'n moordenaar kunnen zijn die lekker iedereen afknalt. Eng hè.
Ik ben lief en geef je een liedevolle
quote:chocolover schreef op 15 mei 2010 @ 21:23:

Ik ben lief dat wist ik al hoor choco
Je bent zeker lief choco!

@ste: Zolang je het niet echt doet is er niks engs aan
Ik ben niet altijd lief hoor, heel soms maar

We hebben een overwinning! Sens heeft al 2 dagen en nachten niet meer op het bed geplast! Krijg het idee dat ze het deed omdat ik een blaasontsteking had, heel vaag maar kan niks anders bedenken..
Gelukkig is dat opgehouden! Scheelt een hoop gedoe, kan zijn dat ze het aanvoelde?
Haha kun je eindelijk een dag niet wassen choco!

Is het nog gelukt om de urine op te vangen?

Ik weet het niet hoor maar kan een blaasontsteking vanzelf overgaan? Nooit gehad maar dacht dat je daar antibiotica voor nodig had.

@afentoe: Hee je hebt een nieuwe avatar, mooi!
.
Wow hardlopen, goed hoor GE! Ik neem het me elke week voor (volgende week ga ik echt hardlopen) maar het komt er steeds niet van

Succes bij je vader morgen. Is dat telefoongesprek van laatst nog goed afgelopen (ik kan me herinneren dat je daar iets over schreef).

morgen ook weer studeren?
.
He LA, heb er idd een kuurtje voor gehad hoor!

Vriend is weg met vrienden dus ik ga een avondje op de bank hangen. Heerlijk!
hmm dan merk je het morgen wel met je vader...

Je hebt aanstaande vrijdag een afspraak bij de HA toch?

Misschien is het verstandig om daarna (of na het gesprek met een psych) een besluit te nemen over het al dan niet pauzeren van je studie?
.
Wat goed hardgelopen! Voelt lekker he.. moet het zelf ook weer eens doen.. alleen als ik dan weer teveel aan mijn hoofd heb wil ik er niet aan denken&slapen en beter ga ik hardlopen, maarja leg dat maar eens uit.

Owww ik ben nu echt aan het huilen... dat mijn leven niet zo gaat zoals ik het zou willen vind ik vervelend, maar ben er niet verdrietig over.. dat accepteer ik gewoon..

Maar kom net gewoon een foto tegen op internet van mijn oma... Owwww ik had dat niet moeten opzoeken, dacht dat ikhet al aankon... Na ongeveer 8 jaar nog steeds niet...

Mijn oma was zo belangrijk voor me... ik heb echt al 3 jaar niet meer gehuilt,, voelt wel goed hoor opgelucht maar ow wat een pijn :'(
Ga in de zon liggen als die schijnt of koop anders een zonnebank waaronder je alleen gaat liggen als je echt depri bent. Hang een tropisch poster erbij en koop een palm. Bij mij werkt het vaak!
voer eendjes geen oorlog!
Ik ben het eens met petit! Ik ga elke week onder de zonnebank en het helpt mij goed En je krijgt er nog een kleurtje van ook waardoor je je ook beter voelt!

Ik ga straks weer
.
@afentoe: doe je wel rustig aan? Als je al niet goed in je vel zit een foto van je oma opzoeken is niet echt verstandig.

Al snap ik het wel, het helpt je niet.

Gaat het nu weer wat beter met je? Al nieuws op het gebied van woonruimte?

choco en GE
Dames,

Hoop dat jullie het niet erg vinden als ik mee kom lezen en kom posten maar ik wil graag even mijn verhaal en onzekerheden kwijt.

Ik heb gisteren het eerste gesprek met mijn psychiater gehad en een echte diagnose is er nog niet (tenminste, daar heeft hij het nog niet over gehad) maar hij heeft me wel aangeraden om Citalopram te gaan slikken. En ik heb ja gezegd (wat al een mijlpaal is aangezien ik nog steeds vind dat ik er zelf uit moet kunnen komen)....Eerlijk gezegd, hoe stom dat klinkt, vind ik het moeilijk omdat ik er zelf niet uitkom en nu niet meer kan ontkennen dat ik hulp nodig heb.....
Ha LemonLime,

Tuurlijk is het niet erg dat je mee komt lezen en posten!

En goed van je dat je erkent dat je hulp nodig hebt.
GE, en dat vind ik het allermoeilijkste aan alles. Het voelt een beetje als falen dat ik hier niet zelf uitkomt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven