Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 5

10-05-2025 21:03 1254 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een gedeelde plek om verder te kunnen schrijven en ook weer te kunnen wissen. Voel je welkom in dit topic: Hier delen we zielenroerselen die je IRL niet op tafel gooit.
In de eerdere edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en empathisch besproken kunnen worden. Een oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.

Wissen mag altijd en daarom geldt hier de regel: 'NIET QUOOTEN' zodat elke schrijver zelf kan bepalen wat er wel of niet blijft staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Heel even klagen

De moord op Lisa en het topic zij is vermoord raakt elk angst/beschermings knop die in mijn lichaam zit :@@:

En ik ben echt al weken bezig dat de oudste eind van de maand een slaap feestje heeft waar zij heel veel zin in heeft en ik het dood eng vind ( haar ouders vertrouw ik wel)
Oh wat naar Friet....
Wil je vertellen wat je zo bezig houdt?
En waar je angst zit mbt het slaapfeestje?

Gaat ze wel eens logeren of op kamp?
Heel herkenbaar Frietje. Het gevoel dat je ze nooit for ever kan beschermen. :hug:
Waar zit je angst voor het feestje vooral en kun je iets doen om het behapbaarder voor jou te maken?
Forever is a hell of a long time
Advo en selune

Het zijn vooral onrealistisch gedachten dat als ze maar bij mij zijn er niks kan gebeuren en dat klopt natuurlijk helemaal niks van dat weet ik ook.

Ik kan iedergeval tegen man en ouder wel kwijt dat ik het eng/spannend vind maar echt begrijpen doen ze het niet ik krijg dan vooral te horen het is toch leuk voor haar . En ja dat is het ook ik moet het gewoon ondergaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven