Hoe overleef ik de kerst

24-12-2011 15:13 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het dan weer zover, kerst....

Vanavond kerstavond en All You Need is Love op de buis waar ik altijd elk jaar heerlijk mee zat te snotteren..

Maar nu zit ik depressief thuis met een gebroken hart en nog een lange, lange weg te gaan...

Oh kon ik dit jaar de kerst maar overslaan!!

Ik heb echt een lieve familie waar ik naar toe ga maar vind het gewoon zo confronterend, om alleen te zijn en niet gelukkig...

Meer mensen die dit zo voelen??
Sum en Eindeloos Succes vandaag!

Ik hoef wederom niks vandaag.
I am surrounded by morons
Hier geen kater!

Maar had ook niks gedronken

Straks visite van vriendin, gezellig.

Vanavond kookt man

Morgen op visite bij schoonzus, neefje is jarig, heb er totaal geen zin in, ze gaan scheiden, gezellig.

En dan nog een lekker non-probleem, mijn decolleté is groen.... leuk, mijn kerstkleding is laag uitgesneden *zucht*
Merry Christmas allemaal.

Ik heb gister zon leuke gezellige dag gehad met forumster Passiebloem, ik zit nog na te genieten en krijg de smile niet van mijn gezicht. Geen kater gelukkig.

Ik heb hier allemaal lekkere hapjes en heb genoeg om nog veel meer te maken. Ik hoef lekker niets, hapjes, een stapeltje films liggen naast mij, wat leuke kookboekjes/schriften dus ik kom de dag heerlijk door.

Verder nog een beetje forummen, wat wil je nog meer?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Summ wat leuk die taarten. Succes. Maak je er nog fotos van?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 december 2011 @ 13:00:

Summ wat leuk die taarten. Succes. Maak je er nog fotos van?

Das goed!

Moet alleen nog even uitvogelen dan hoe ik ze van mijn telefoon OP het forum krijg.

Hartige taart met prei, zongedroogde tomaatjes en geitenkaas is uit de oven, de zuurkool mini taartjes staan as we speak IN de oven en de spullen voor de chocolade koffie taart staan klaar..

Tip voor een kater: taarten bakken!

kater is helemaal foetsie..

Euhh....Pop, hoe komt jouw decolleté groen???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh wat goed Summ, en ik kan je wel helpen om die fotos op het forum te krijgen. Ik heb photobucket.com en mijnalbum.nl
Sum: ik heb een auto ongeluk gehad, de autogordel heeft de klap opgevangen, daardoor staat de autogordel op mijn lijf gedrukt als het ware.

Dit is nu blauw-geel-groen.

Schitterend
Gaat het wel goed met je, poppeding?
Gaat goed Twisted, ik leef nog, das het allerbelangrijkste!

Ik heb flinke kneuzingen en flinke schrik, lief dat je er naar vraagt
quote:poppeding schreef op 25 december 2011 @ 13:32:

Sum: ik heb een auto ongeluk gehad, de autogordel heeft de klap opgevangen, daardoor staat de autogordel op mijn lijf gedrukt als het ware.

Dit is nu blauw-geel-groen.

Schitterend

Godnondeju....das een beste dreun geweest dan!

Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Twisted schreef op 25 december 2011 @ 12:49:

Sum en Eindeloos Succes vandaag!

Dank je, Twisted

Ik hoef wederom niks vandaag.Héérlijk, geniet ervan !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Summerdance schreef op 24 december 2011 @ 16:06:

[...]

Misschien een domme vraag, maar waarom doe je dat niet?

Je haalt in huis:

* wijn check

* sterke drank check

* chips check

* chocolade check

* toast check

* stokbrood check

* smeersels voor op de toast en het stokbrood check

* pizza check

* ander eten wat je lekker vindt dubbelcheck

* huurt of download: Black Hawk Down, Full Metal Jacket

* en, Kill Bill, Ocean 11, 12, en 13

* en dan ook nog, Mission Impossible deel 1 tot en met 8 (of zo) ik doe juist altijd wel romantische films, héérlijk dat gevoel dat in ieder geval in de film altijd alles goedkomt

* gordijnen dicht

* jogging broek en slobbertrui check

* toevoegend: forum! LOL dit is exact hoe mijn kerst dit jaar is. Echt heerlijk
Oh Poppeding, ja wat een schrik en wat een geluk dat je relatief er zo goed uit bent gekomen zeg.
Poppeding, ik lees dat je een beetje opgeknapt/pijnvrij bent.

Wat fijn voor je.!

In de kreukels liggen is 1 ding, maar als de pijn is afgenomen, is dat toch beter te volbrengen.

Laat je maar lekker verwennen.

Wat vond jij, en je man, van de film?.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Even een dikke kerst voor Enter.
quote:poppeding schreef op 25 december 2011 @ 14:08:

Gaat goed Twisted, ik leef nog, das het allerbelangrijkste!

Ik heb flinke kneuzingen en flinke schrik, lief dat je er naar vraagt

Ben je wel al een beetje aan de beterende hand of is het heel recentelijk gebeurd? Wat is er eigenlijk gebeurd? (Als je het erover wilt hebben tenminste.)

Beterschap i.i.g.!
quote:Twisted schreef op 25 december 2011 @ 14:38:

[afbeelding]Wat een beeldschoon plaatje, Twisted.
quote:Twisted schreef op 25 december 2011 @ 14:38:

[...]

Ben je wel al een beetje aan de beterende hand of is het heel recentelijk gebeurd? Wat is er eigenlijk gebeurd? (Als je het erover wilt hebben tenminste.)

Beterschap i.i.g.!

Het is maandag gebeurd door de gladheid

Kan er niet te veel over kwijt door herkenbaarheid.

Het gaat op zich redelijk, ik heb fijne pijnstillers maar zonder is het niet te doen, veel pijn aan mijn borstbeen en mijn knie, die zijn zwaargekneusd.

Het heeft even tijd nodig om lichamelijk en psychisch te herstellen, net jammer dat het nu kerst is, ik had zoveel willen doen!
Ai poppeding het was idd erg glad. Heb toen zelf ook een slip van 180 graden gemaakt. Gelukkig was ik alleen op de weg en ben ik met de schrik vrijgekomen.

Ik kan op laptop niet inloggen dus forum wat minder.

Heb net nog de kerstspecial van grenzeloos verliefd nagekeken. Waaaaaroooom
Hallo lieve dames,

Hier even de Kerstpostbode.

Mirabile , kan het forum ook niet op, en heeft mij verzocht, om uit haar naam, jullie allen....

Een prachtig Kersfeest toe te wensen.!

Bij deze, heb ik dat graag gedaan.
Lieverds, het is stil hier, ik hoop dat jullie allemaal aan het genieten zijn van een lekker kerstmaal, van familie of vrienden en dat deze kerst toch nog mooi is.

Ik ben ook aan het genieten van mijn man en kinderen, ik ben zeer dankbaar dat mijn beschermengel mij deze kans heeft gegeven.
Back at ya, Mirabile!

Poppeding, mooi gezegd dat van de beschermengel. Geniet er maar extra van.

Eindeloos, lief plaatje hè?

Ruza, niet huilen, lieverd!
Voel me nu even alleen...

Vriend is bij zijn familie, heeft nog vrij weinig laten horen (begrijpelijk, maar toch).

Ouders zitten hier op de bank The Polar Express te kijken en ik voel me gewoon niet fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven