Hoe overleef ik de kerst
zaterdag 24 december 2011 om 15:13
Morgen is het dan weer zover, kerst....
Vanavond kerstavond en All You Need is Love op de buis waar ik altijd elk jaar heerlijk mee zat te snotteren..
Maar nu zit ik depressief thuis met een gebroken hart en nog een lange, lange weg te gaan...
Oh kon ik dit jaar de kerst maar overslaan!!
Ik heb echt een lieve familie waar ik naar toe ga maar vind het gewoon zo confronterend, om alleen te zijn en niet gelukkig...
Meer mensen die dit zo voelen??
Vanavond kerstavond en All You Need is Love op de buis waar ik altijd elk jaar heerlijk mee zat te snotteren..
Maar nu zit ik depressief thuis met een gebroken hart en nog een lange, lange weg te gaan...
Oh kon ik dit jaar de kerst maar overslaan!!
Ik heb echt een lieve familie waar ik naar toe ga maar vind het gewoon zo confronterend, om alleen te zijn en niet gelukkig...
Meer mensen die dit zo voelen??
zaterdag 24 december 2011 om 21:52
quote:mirabile schreef op 24 december 2011 @ 21:47:
Alle zielige zielen zijn hier welkom hoor, ook zielige mannen
Sjit, mijn ex belde net op. Hij komt zo even langs wat ophalen geloof ik. Maar goed, ook dat overleef ik wel.
En ik wil wel heel graag straks toch Slumdog millionaire kijken.Succes, mirabile.
Alle zielige zielen zijn hier welkom hoor, ook zielige mannen
Sjit, mijn ex belde net op. Hij komt zo even langs wat ophalen geloof ik. Maar goed, ook dat overleef ik wel.
En ik wil wel heel graag straks toch Slumdog millionaire kijken.Succes, mirabile.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 24 december 2011 om 21:55
Ik ben net een half uurtje gaan hardlopen op kerstavond! Was wel ff goed, gaf me weer ff energie en voel me hierdoor minder shit eigenlijk.. ik realiseer me elke keer weer dat je het zelf moet doen en jezelf gelukkig moet maken. Toch zou ik graag willen dat het wat minder voelt als vechten en meer vanzelf gaat. Maar ik ben goed bezig, nu nog maar een aflevering van dexter kijken
(heb all you need maar even overgeslagen haha)
@ eindeloos ik ga ook kijken naar dat programma goeie tip
@ Iris een hele dikke knuffel
@ eindeloos ik ga ook kijken naar dat programma goeie tip
@ Iris een hele dikke knuffel
zaterdag 24 december 2011 om 21:56
Gelukkig maar, ik ben echt heeeeel zielig hoor (oh nee, is waar ook. Dat weiger ik te voelen). Hopelijk denken de meeste leden zo, vrouwenforum is tenslotte vrouwenforum voor een reden Anders was slogan wel: mensen met een mening.
Geweldige film, slumdog millionaire. Maar kan het niet meer goed kijken omdat de hoofdrolspelers echt schandalig betaald zijn terwijl film zo'n kaskraker was. Nou ja, terug naar AYNIL nu.
Geweldige film, slumdog millionaire. Maar kan het niet meer goed kijken omdat de hoofdrolspelers echt schandalig betaald zijn terwijl film zo'n kaskraker was. Nou ja, terug naar AYNIL nu.
zaterdag 24 december 2011 om 21:57
Dames, ik ben smoor ( ook een manier, om kerstavond te vieren , ik ga even heerlijk met mijn snuiten wandelen.
Ze vinden het fijn, als ik een borreltje op heb, want dan gaan we extra ver.
Ik wens jullie allen, een goede nacht, en maak je alsjeblieft niet te druk over die 2 k*t dagen.
Voor je het weet, zijn ze om.
Allemaal sterkte gewenst, en een dikke knuffel, ik kom hier morgen, zeker even langs.
Ik wens jullie allen, een goede nacht, en maak je alsjeblieft niet te druk over die 2 k*t dagen.
Allemaal sterkte gewenst, en een dikke knuffel, ik kom hier morgen, zeker even langs.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 24 december 2011 om 21:57
zaterdag 24 december 2011 om 22:00
Ruby, goede vraag van Buzzie, weet je zeker dat je HEM mist? Of gewoon de liefde?? Ik herken eht wel. Ben in februari uit elkaar gegaan met ex. Extreem pijnlijke breakup omdat de liefde er nog wel was. Ben er nu overheen en verder gegaan met mijn leven. Maar echt heel lang miste ik hem, dacht ik, totdat ik me in augustus realiseerde dat ik HEM niet zozeer mistte, maar meer gewoon love and affection. En toen ik me dat realiseerde ging het ook meteen stukken beter!!
@enternamehere, mannen zijn welkom hoor!! je bent ook zeker niet de enige. Een paar van mijn favoriete forummers zijn ook man.
@enternamehere, mannen zijn welkom hoor!! je bent ook zeker niet de enige. Een paar van mijn favoriete forummers zijn ook man.
zaterdag 24 december 2011 om 22:01
quote:Eindeloos schreef op 24 december 2011 @ 21:52:
[...]
Succes, mirabile.
Duurt nog eventjes tot hij hier is, hij woont niet in dezelfde stad. Ben alleen bang dat hij er niet helemaal aan wil dat het over is tussen ons. Ging gisteren ook nogal chaotisch. Dus ik zal heel duidelijk moeten zijn vanavond. Gelukkig ben ik er voor mezelf nu wel heel zeker van dat ik echt niet met hem verder wil en heb ik nu ik wat ouder ben beter geleerd mijn grenzen in de gaten te houden. Dus voel me wel sterk en kan het wel aan. (zei ze heel stoer )
Kom later nog wel terug op dit topic, verder kletsen, klagen,
lachen en leed delen.
Mijn film begint bijna. Ga me installeren met een drankje. Veel liefs voor alle kerstoverlevers hier.
[...]
Succes, mirabile.
Duurt nog eventjes tot hij hier is, hij woont niet in dezelfde stad. Ben alleen bang dat hij er niet helemaal aan wil dat het over is tussen ons. Ging gisteren ook nogal chaotisch. Dus ik zal heel duidelijk moeten zijn vanavond. Gelukkig ben ik er voor mezelf nu wel heel zeker van dat ik echt niet met hem verder wil en heb ik nu ik wat ouder ben beter geleerd mijn grenzen in de gaten te houden. Dus voel me wel sterk en kan het wel aan. (zei ze heel stoer )
Kom later nog wel terug op dit topic, verder kletsen, klagen,
lachen en leed delen.
Mijn film begint bijna. Ga me installeren met een drankje. Veel liefs voor alle kerstoverlevers hier.
zaterdag 24 december 2011 om 22:23
quote:Buzzie schreef op 24 december 2011 @ 21:57:
[...]
och meis, weet je zeker dat je echt hem mist? en niet gewoon "iemand"?? Jij wilt toch niet iemand die jou niet wil.. Oh ja, ik mis hem, niet 'iemand'...
Het is een lang en ingewikkeld verhaal maar ook ik had een lange afstand relatie...
Uitgegaan op rationele gronden, erg moeilijk!!
[...]
och meis, weet je zeker dat je echt hem mist? en niet gewoon "iemand"?? Jij wilt toch niet iemand die jou niet wil.. Oh ja, ik mis hem, niet 'iemand'...
Het is een lang en ingewikkeld verhaal maar ook ik had een lange afstand relatie...
zaterdag 24 december 2011 om 22:25
quote:Ruza schreef op 24 december 2011 @ 22:00:
Ruby, goede vraag van Buzzie, weet je zeker dat je HEM mist? Of gewoon de liefde?? Ik herken eht wel. Ben in februari uit elkaar gegaan met ex. Extreem pijnlijke breakup omdat de liefde er nog wel was. Ben er nu overheen en verder gegaan met mijn leven. Maar echt heel lang miste ik hem, dacht ik, totdat ik me in augustus realiseerde dat ik HEM niet zozeer mistte, maar meer gewoon love and affection. En toen ik me dat realiseerde ging het ook meteen stukken beter!!
Fijn dat het nu beter met je gaat Ruza, ik hoop ook dat bij mij de pijn en het gemis snel over zal gaan..
Maar ook bij ons is de liefde er nog steeds en dat maakt het extra moeilijk...
Fijn dat het nu beter met je gaat Ruza, ik hoop ook dat bij mij de pijn en het gemis snel over zal gaan..
Maar ook bij ons is de liefde er nog steeds en dat maakt het extra moeilijk...
zaterdag 24 december 2011 om 22:26
quote:Eindeloos schreef op 24 december 2011 @ 21:57:
Dames, ik ben smoor ( ook een manier, om kerstavond te vieren , ik ga even heerlijk met mijn snuiten wandelen.
Heerlijk toch, heel veel wandelplezier met je snuiten!
Heerlijk toch, heel veel wandelplezier met je snuiten!
zaterdag 24 december 2011 om 22:28
quote:Eindeloos schreef op 24 december 2011 @ 21:57:
zaterdag 24 december 2011 om 22:28
quote:Ruby-Ann schreef op 24 december 2011 @ 22:23:
[...]
Oh ja, ik mis hem, niet 'iemand'...
Auw. Ik weet zo goed hoe je je voelt maar neem het dan maar aan van iemand met ervaring. Ook dit van elkaar houden maar niet samen verder kunnen...ook dit kutgevoel gaat (na heel veel tranen, twijfel en pijn) weer voorbij.
En er komt ook weer ruimte voor een nieuwe liefde weet ik nu. Maar de liefde wordt nooit meer hetzelfde...dat dan wel weer.
[...]
Oh ja, ik mis hem, niet 'iemand'...
Auw. Ik weet zo goed hoe je je voelt maar neem het dan maar aan van iemand met ervaring. Ook dit van elkaar houden maar niet samen verder kunnen...ook dit kutgevoel gaat (na heel veel tranen, twijfel en pijn) weer voorbij.
En er komt ook weer ruimte voor een nieuwe liefde weet ik nu. Maar de liefde wordt nooit meer hetzelfde...dat dan wel weer.
zondag 25 december 2011 om 10:54
zondag 25 december 2011 om 12:45
Hier ook een dikke kater, echter, 1ste Kerstdag om 11.30 wakker worden scheelt weer
Succes met bakken Sum, een aspiriene of 3 doet wonderen!
Voor alle toppers hier, Gelukkig Kerstfeest.!
Succes met bakken Sum, een aspiriene of 3 doet wonderen!
Voor alle toppers hier, Gelukkig Kerstfeest.!