iedereen kan het behalve jij!

15-05-2012 14:36 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herken je dat?

Dingen die jou niet lukken terwijl de hele wereld er totaal geen moeite mee heeft? Of lijkt te hebben?)

Het lijkt wel of mij dat de laatste tijd steeds vaker overkomt. Jaren lang kon ik heel goed file parkeren. Overal plofte ik mijn auto tussen zonder problemen. Maar de laatste tijd bak ik er niks van. Heel frustrerend! 12 en half jaar lang heb ik gestreken met een droogstrijk ijzer en daar heb ik me altijd prima mee weten te redden. Tot vorig jaar. Hij begaf het en ik kreeg een nieuw strijk ijzer. Een stoom strijk ijzer. Maar vanaf dat ik dus met zo, n soort strijk ijzer strijk, heb ik dus al mijn 4 e !!!!!!! Iedere keer mankeerde er wel wat aan! (dacht ik) het ding lekte en ik had de hele vloer nat en de kleren en mijn strijkplank. En dat gold dus voor alle 4 de stoom strijk ijzers! Deze die ik nu heb doet al precies het zelfde. Lekken , lekken ,en nog eens lekken. Ondanks dat ik de gebruiks aanwijzing goed heb door gelezen , en niks verkeerd doe , lijkt er toch op dat ik het WEL verkeerd doe. Maar wat? Ik kan gewoon niet met een stoom strijk ijzer over weg. Ik strijk er wel gewoon mee maar zonder water. Iedereen kan met een stoom strijk ijzer overweg. Behalve ik!

Wat kan volgens jou, iedereen behalve jij?
Zet je hem neer met de boutkant naar beneden (gegarandeerd lekken) of op de achterkant?
Afstuderen.
Ik krijg er een punthoofd van!
oh sorry, dat was je vraag niet..
Achh er zijn vast ook een heleboel dingen die je wel kunt!
Maakt niet uit. Hij heeft een vaste standaard aan de onderkant en daar zet ik m op. Anders neerzetten dan op zijn standaard kan ook niet. Dar is ie te breed voor. En dan lekt ie inderdaad ook niet. Maar zodra ik m over de kleding heen haal begint het. Heel frustrerend bah.
Heb je je strijkijzer wel warm genoeg staan? Als ie te koud is wil ie niet zo goed stomen. Of je moet de stoom dan uit of lager doen of het strijkijzer heter.

Over je vraag denk ik nog even na. Ik kan alles...Ahum...
Het dopje opendraaien van een pak vla of yoghurt die aan de zijkant bevestigd zit... Het is een handeling die volgens mij iedereen kan, maar het lukt me echt echt niet, terwijl ik best veel kracht in mijn armen heb :( . Nagels lakken kan ik ook niet.. Ziet eruit alsof er een kleuter met een flesje nagellak in de weer is geweest... Hmm misschien toch iets met mijn fijne motoriek...
Ik kan niet knipogen.
Van mezelf houden.
Internagelaktisch
Alle vrouwen kunnen multitasken, schijnt. Ik ben blijkbaar de enige die dat niet kan. Ik raak dan het overzicht kwijt.
Grief is just love with nowhere to go
Met geld om gaan
Mijn outfit kattenhaar-vrij houden!

Ik heb collega's waarvan ze me echt moeten vertellen dat ze eenn huisdier hebben, het is ze niet aan te zien.

Ik daarintegen loop dagelijks rond als een haarbal op pootjes

Ik zuig, centrifugeer en plakrol de godgansedag (heb zelfs plakrollers op mijn werk, in de auto etc.) Ze blijven me achtervolgen die krengen

Hoe doen mensen dat toch?!?
Nagels lakken en mijn haar opsteken. Als ik het doe ziet het er niet uit terwijl niemand anders er problemen mee schijnt te hebben.
Ik weet niet of ik kan strijken met ´n stoomstrijkijzer. Heb namelijk toen ik 25 was en 'n huis kocht wel braaf ´n strijkijzer gekocht, maar die staat nog steeds in zijn originele verpakking op zolder. Kortom, ik heb nog nooit gestreken de afgelopen 18 jaar.
Ik ben heel slecht met geduld......
Wat ik niet kan, een baan vinden ondanks dat 'iedereen' (met name in blaatzinnen hier op het forum) roept dat dat wel kan en zo niet dat je dan niet wilt werken.
Ik heb vriendinnen en die hebben net als ik kinderen maar wel een smetteloos huis. Geen stofje te zien. Dat lukt mij echt niet... wat doe ik fout?
Grief is just love with nowhere to go
quote:maaique schreef op 15 mei 2012 @ 14:44:

Van mezelf houden.

Dat is voor veel mensen moeilijk.
Stoomstrijkijzer minder water in doen, niet op de achterkant zetten enne goed warm laten worden.

Wat betreft het file parkeren

Mijn broer kan goed parkeren, een aantal jaar geleden een plek vrij gehouden, kon en vrachtwagen met oplegger in maarrrr niet lukken dus Iedereen staat te kijken was het excuus.

Ik heb dan weer geen flauw idee welke wasmachine ik moet kopen. Hoe ik verder een beetje christelijk huishouden moet draaien, eehhh eigenlijk een stoot dingen die ik niet weer/kan.

Ok beetje koken, beetje zorgen..

Je kan alles als je maar wilt (?) geloof ik
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Fluiten! Dat kan blijkbaar iedereen behalve ik.
quote:Plokkie schreef op 15 mei 2012 @ 14:40:

Afstuderen.

Neee, dat kan jij óók!

Oke, ik ken je niet, maar ik heb dit zelf ook lang gedacht. Kon geen stage vinden en scriptie vorderde van geen kanten, maar toch ben ik nu afgestudeerd. Gewoon (zo mogelijk) doorzetten!

TO, wat thee zegt idd. stoomstrijkijzer moet je niet op de boutkant neerzetten, dan stroomt het eruit.

Oke, ik ben vast al mosterd als ik nu op versturen druk, maar het onweert hier heel hard, dus heb even voor het raam staan genieten

En wat ik niet kan op het moment en iedereen wel: een leuke baan vinden
Nagels lakken inderdaad. Vooral met links mijn nagels rechts lakken, wat een drama!

Wat kan iedereen behalve ik?

Over koetjes en kalfjes beppen met jan en alleman. Ik val gewoon stil.

'Kind-veilige' dopjes van bijv een fles spiritus halen:

Streeploos ramen zemen:

De haag recht snoeien...

Met mijn vingers knippen
Fietsen! Iedereen zegt wel dat je dat niet verleerd, maar ik voel me toch uiterst ongemakkelijk en wiebelig op 'n fiets en durf niet eens meer één hand los te laten om 'n haartje uit m'n oog te vegen. En doodsbang voor voorbij komende auto's. En dat terwijl ik als puber gerust 'n bochtig licht glooiend fietspad van 2 km helemaal met losse handen kon rijden!
quote:maaique schreef op 15 mei 2012 @ 14:44:

Van mezelf houden.Dan vinden wij je lief tot dat je het zelf kan
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven