iedereen kan het behalve jij!
dinsdag 15 mei 2012 om 14:36
Herken je dat?
Dingen die jou niet lukken terwijl de hele wereld er totaal geen moeite mee heeft? Of lijkt te hebben?)
Het lijkt wel of mij dat de laatste tijd steeds vaker overkomt. Jaren lang kon ik heel goed file parkeren. Overal plofte ik mijn auto tussen zonder problemen. Maar de laatste tijd bak ik er niks van. Heel frustrerend! 12 en half jaar lang heb ik gestreken met een droogstrijk ijzer en daar heb ik me altijd prima mee weten te redden. Tot vorig jaar. Hij begaf het en ik kreeg een nieuw strijk ijzer. Een stoom strijk ijzer. Maar vanaf dat ik dus met zo, n soort strijk ijzer strijk, heb ik dus al mijn 4 e !!!!!!! Iedere keer mankeerde er wel wat aan! (dacht ik) het ding lekte en ik had de hele vloer nat en de kleren en mijn strijkplank. En dat gold dus voor alle 4 de stoom strijk ijzers! Deze die ik nu heb doet al precies het zelfde. Lekken , lekken ,en nog eens lekken. Ondanks dat ik de gebruiks aanwijzing goed heb door gelezen , en niks verkeerd doe , lijkt er toch op dat ik het WEL verkeerd doe. Maar wat? Ik kan gewoon niet met een stoom strijk ijzer over weg. Ik strijk er wel gewoon mee maar zonder water. Iedereen kan met een stoom strijk ijzer overweg. Behalve ik!
Wat kan volgens jou, iedereen behalve jij?
Dingen die jou niet lukken terwijl de hele wereld er totaal geen moeite mee heeft? Of lijkt te hebben?)
Het lijkt wel of mij dat de laatste tijd steeds vaker overkomt. Jaren lang kon ik heel goed file parkeren. Overal plofte ik mijn auto tussen zonder problemen. Maar de laatste tijd bak ik er niks van. Heel frustrerend! 12 en half jaar lang heb ik gestreken met een droogstrijk ijzer en daar heb ik me altijd prima mee weten te redden. Tot vorig jaar. Hij begaf het en ik kreeg een nieuw strijk ijzer. Een stoom strijk ijzer. Maar vanaf dat ik dus met zo, n soort strijk ijzer strijk, heb ik dus al mijn 4 e !!!!!!! Iedere keer mankeerde er wel wat aan! (dacht ik) het ding lekte en ik had de hele vloer nat en de kleren en mijn strijkplank. En dat gold dus voor alle 4 de stoom strijk ijzers! Deze die ik nu heb doet al precies het zelfde. Lekken , lekken ,en nog eens lekken. Ondanks dat ik de gebruiks aanwijzing goed heb door gelezen , en niks verkeerd doe , lijkt er toch op dat ik het WEL verkeerd doe. Maar wat? Ik kan gewoon niet met een stoom strijk ijzer over weg. Ik strijk er wel gewoon mee maar zonder water. Iedereen kan met een stoom strijk ijzer overweg. Behalve ik!
Wat kan volgens jou, iedereen behalve jij?
dinsdag 15 mei 2012 om 14:42
dinsdag 15 mei 2012 om 14:43
Het dopje opendraaien van een pak vla of yoghurt die aan de zijkant bevestigd zit... Het is een handeling die volgens mij iedereen kan, maar het lukt me echt echt niet, terwijl ik best veel kracht in mijn armen heb
. Nagels lakken kan ik ook niet.. Ziet eruit alsof er een kleuter met een flesje nagellak in de weer is geweest... Hmm misschien toch iets met mijn fijne motoriek...
dinsdag 15 mei 2012 om 14:46
Mijn outfit kattenhaar-vrij houden!
Ik heb collega's waarvan ze me echt moeten vertellen dat ze eenn huisdier hebben, het is ze niet aan te zien.
Ik daarintegen loop dagelijks rond als een haarbal op pootjes
Ik zuig, centrifugeer en plakrol de godgansedag (heb zelfs plakrollers op mijn werk, in de auto etc.) Ze blijven me achtervolgen die krengen
Hoe doen mensen dat toch?!?
Ik heb collega's waarvan ze me echt moeten vertellen dat ze eenn huisdier hebben, het is ze niet aan te zien.
Ik daarintegen loop dagelijks rond als een haarbal op pootjes
Ik zuig, centrifugeer en plakrol de godgansedag (heb zelfs plakrollers op mijn werk, in de auto etc.) Ze blijven me achtervolgen die krengen
Hoe doen mensen dat toch?!?
dinsdag 15 mei 2012 om 14:48
Stoomstrijkijzer minder water in doen, niet op de achterkant zetten enne goed warm laten worden.
Wat betreft het file parkeren
Mijn broer kan goed parkeren, een aantal jaar geleden een plek vrij gehouden, kon en vrachtwagen met oplegger in maarrrr niet lukken dus Iedereen staat te kijken was het excuus.
Ik heb dan weer geen flauw idee welke wasmachine ik moet kopen. Hoe ik verder een beetje christelijk huishouden moet draaien, eehhh eigenlijk een stoot dingen die ik niet weer/kan.
Ok beetje koken, beetje zorgen..
Je kan alles als je maar wilt (?) geloof ik
Wat betreft het file parkeren
Mijn broer kan goed parkeren, een aantal jaar geleden een plek vrij gehouden, kon en vrachtwagen met oplegger in maarrrr niet lukken dus Iedereen staat te kijken was het excuus.
Ik heb dan weer geen flauw idee welke wasmachine ik moet kopen. Hoe ik verder een beetje christelijk huishouden moet draaien, eehhh eigenlijk een stoot dingen die ik niet weer/kan.
Ok beetje koken, beetje zorgen..
Je kan alles als je maar wilt (?) geloof ik
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
dinsdag 15 mei 2012 om 14:48
quote:Plokkie schreef op 15 mei 2012 @ 14:40:
Afstuderen.
Neee, dat kan jij óók!
Oke, ik ken je niet, maar ik heb dit zelf ook lang gedacht. Kon geen stage vinden en scriptie vorderde van geen kanten, maar toch ben ik nu afgestudeerd. Gewoon (zo mogelijk) doorzetten!
TO, wat thee zegt idd. stoomstrijkijzer moet je niet op de boutkant neerzetten, dan stroomt het eruit.
Oke, ik ben vast al mosterd als ik nu op versturen druk, maar het onweert hier heel hard, dus heb even voor het raam staan genieten
En wat ik niet kan op het moment en iedereen wel: een leuke baan vinden
Afstuderen.
Neee, dat kan jij óók!
Oke, ik ken je niet, maar ik heb dit zelf ook lang gedacht. Kon geen stage vinden en scriptie vorderde van geen kanten, maar toch ben ik nu afgestudeerd. Gewoon (zo mogelijk) doorzetten!
TO, wat thee zegt idd. stoomstrijkijzer moet je niet op de boutkant neerzetten, dan stroomt het eruit.
Oke, ik ben vast al mosterd als ik nu op versturen druk, maar het onweert hier heel hard, dus heb even voor het raam staan genieten
En wat ik niet kan op het moment en iedereen wel: een leuke baan vinden
dinsdag 15 mei 2012 om 14:49
Nagels lakken inderdaad. Vooral met links mijn nagels rechts lakken, wat een drama!
Wat kan iedereen behalve ik?
Over koetjes en kalfjes beppen met jan en alleman. Ik val gewoon stil.
'Kind-veilige' dopjes van bijv een fles spiritus halen:
Streeploos ramen zemen:
De haag recht snoeien...
Met mijn vingers knippen
Wat kan iedereen behalve ik?
Over koetjes en kalfjes beppen met jan en alleman. Ik val gewoon stil.
'Kind-veilige' dopjes van bijv een fles spiritus halen:
Streeploos ramen zemen:
De haag recht snoeien...
Met mijn vingers knippen
dinsdag 15 mei 2012 om 14:49
Fietsen! Iedereen zegt wel dat je dat niet verleerd, maar ik voel me toch uiterst ongemakkelijk en wiebelig op 'n fiets en durf niet eens meer één hand los te laten om 'n haartje uit m'n oog te vegen. En doodsbang voor voorbij komende auto's. En dat terwijl ik als puber gerust 'n bochtig licht glooiend fietspad van 2 km helemaal met losse handen kon rijden!