iedereen kan het behalve jij!

15-05-2012 14:36 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herken je dat?

Dingen die jou niet lukken terwijl de hele wereld er totaal geen moeite mee heeft? Of lijkt te hebben?)

Het lijkt wel of mij dat de laatste tijd steeds vaker overkomt. Jaren lang kon ik heel goed file parkeren. Overal plofte ik mijn auto tussen zonder problemen. Maar de laatste tijd bak ik er niks van. Heel frustrerend! 12 en half jaar lang heb ik gestreken met een droogstrijk ijzer en daar heb ik me altijd prima mee weten te redden. Tot vorig jaar. Hij begaf het en ik kreeg een nieuw strijk ijzer. Een stoom strijk ijzer. Maar vanaf dat ik dus met zo, n soort strijk ijzer strijk, heb ik dus al mijn 4 e !!!!!!! Iedere keer mankeerde er wel wat aan! (dacht ik) het ding lekte en ik had de hele vloer nat en de kleren en mijn strijkplank. En dat gold dus voor alle 4 de stoom strijk ijzers! Deze die ik nu heb doet al precies het zelfde. Lekken , lekken ,en nog eens lekken. Ondanks dat ik de gebruiks aanwijzing goed heb door gelezen , en niks verkeerd doe , lijkt er toch op dat ik het WEL verkeerd doe. Maar wat? Ik kan gewoon niet met een stoom strijk ijzer over weg. Ik strijk er wel gewoon mee maar zonder water. Iedereen kan met een stoom strijk ijzer overweg. Behalve ik!

Wat kan volgens jou, iedereen behalve jij?
Trots zijn op de dingen die ik wel kan
Ik kan niet make-uppen. Ik zag hem net al eerder voorbij komen, maar als ik mezelf op maak zie ik er uit als een mislukte clini-clown. En áls het dan een keertje wel redelijk zit, vergeet ik binnen no time dat ik makeup op heb, en wrijf ik in mijn ogen, zodat ik er dan uitzie als een pandabeer.

ik kan het echt niet.

Heb duizenden filmpjes bekeken op youtube, make up advies gehad van diverse dames die wel kunnen makeuppen ( ook van douglas enzo ) Maar het lukt mij niet.
quote:Lotte35 schreef op 20 mei 2012 @ 11:48:

[...]

Dat heb ik dus ook...

Ik ben altijd overal te vroeg, en hoewel dat fijn klinkt, is het best een irritante eigenschap. Ik kán ook echt niet later van huis gaan, want dan ben ik zo bang om te laat te komen dat ik loop te stuiteren door het huis.

dat heb ik ook.

En ik heb een vriendin die niet op tijd kan zijn, dus ik zit dan in een café, een half uur voor de afgesproken tijd te wachten, en zij komt gerust een half uur later Zó vervelend.

Van ons allebei btw. Ik dat ik dan dus echt een uur zit te wachten, zij omdat ze de moeite niet neemt om eens een keer optijd te komen.

Tegenwoordig spreek ik altijd een half uur eerder met haar af dan dat ik af wil spreken. Zodat ik niet zo lang hoef te wachten ( Dus ik wil om 20.00 in de kroeg zijn, zeg tegen haar 19.30. Ik zit daar om 19.30, want ik ben altijd achterlijk vroeg, en zij omt dan om 20.00. ipv 20.30 wat zou gebeuren als ik zou zeggen datik om 20.00 af wil spreken.
Een baan houden

Oogschaduw aanbrengen

Uitslapen
Geen partij kiezen als anderen ruzie hebben........

Met een boormachine omgaan

In de tuin werken zonder eruit te zien als een aardmonster

mijn nagels prachtig mooi vijlen ( ze zijn nooit goed in vorm)
Mijn vriend laten koken.

Ik kan het gewoon niet loslaten. Bang dat er wat fout gaat en we "geen avondeten" hebben. Overigens gister gebeurd.
- Autorijden, heb wel mijn rijbewijs maar vind het doodeng. Heb na mijn rij-examen toen ik hoorde dat ik geslaagd was aan mijn rij-instructeur gevraagd of hij me naar huis wilde rijden. Ik was toen al helemaal klaar met autorijden.

- Richtingsgevoel, heb echt 0 richtingsgevoel zowel in mensen de weg wijzen, zelf de weg vinden als in gebouwen. Alles wat groter is dan een éénkamer appartement raak ik de weg kwijt.

- Kan de auto of fiets ook nooit terugvinden. Zelfs even snel de supemarkt in en ik weet al niet meer waar ik mijn fiets heb neergezet.

- Danspasjes, ik raak echt helemaal de kluts kwijt van 3 pasjes opzij, 2 naar achter en dan weer één naar voren.

- Fluiten en fluiten op mijn vingers.

- Tafeltennis, tennis, badminton, voetbal, honkbal (dat je met zo'n knuppel tegen een bal moet slaan), ik sla en schop altijd mis.

- Veters strikken op de manier zoals het moet. Kan wel strikken maar heb daar zo'n eigen manier voor dat niemand die kan volgen of het na kan doen.

Heb dan ook nooit mijn veterstrikdiploma gehaald, omdat ik het niet kon op de manier waarop het moest. Ik was de enige die het diploma niet kreeg, heb tranen met tuiten gehuild.

- Een telefoon waarop meerdere lijnen tegelijk binnen komen beantwoorden, ik ben al heel wat mensen die in de wacht stonden kwijtgeraakt. En daarbij ook nog moeten onthouden wie onder welk lampje zit. Het is me al heel vaak uitgelegd, maar snap gewoon niet hoe dat werkt zo'n telefoon.

- Met een naaimachine kan ik ook niet overweg. Het draad gaat altijd uit de naald en als het me al lukt om draad in een lapje stof te krijgen dan gaat het scheef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven