Ik ben aan het afglijden

03-02-2013 16:22 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 16:45:

Eindeloos dat is heel bot gezegd... je mag dat vinden. Maar ik heb een ptss en emotie komt bij mij anders binnen als bij menig mens dit uit zich ook anders. Juist naar binnen toe. Maar ik snap dat je er zo overdenkt...

Het is bot gezegd, maar helaas waar.

Je ziektebeeld vind ik verschrikkelijk voor je.

Maar heus, en ik spreek uit ervaring, er komt een tijd, dat je wilde dat je eerder was vertrokken.....

En dan heb je spijt, en je kunt geen dag terughalen.

Sterkte!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
okee, je was aan het dromen en wou niet wakker worden.

... (hier gaat je leven verder in de realiteit. Komt er nog wat?)
it's a big club and you ain't in it
Hemeltje lief.. Ik zou zeggen ga tijdelijk bij je ouders wonen met de kinderen, neem een ander telefoonnummer etc, en ga hulp zoeken maar helaas is dat niet gemakkelijk..
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 16:45:

Eindeloos dat is heel bot gezegd... je mag dat vinden. Maar ik heb een ptss en emotie komt bij mij anders binnen als bij menig mens dit uit zich ook anders. Juist naar binnen toe. Maar ik snap dat je er zo overdenkt...

Ik vind de reactie van Eindeloos niet zo bot hoor.

Je verzint voor jezelf wel weer een excuus, maar ben je ook bereid om iets te doen met de tips en commentaren?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Je bent niet aan het afglijden, je bevindt je op de diepste bodem.

Het feit dat jij denkt nu pas aan het afglijden te zijn, zegt meer dan duizend woorden. Maar goed. Binnenkort lig je weer in zijn armen want er is niets geilers dan een spannende man.
Hij is niet het probleem. Jij bent het probleem.

Voordeel is dat jij de enige bent die dingen kan veranderen. Wat ookweer het nadeel is.
Heb jij geen eigenwaarde?
En daarnaast ben ik benieuwd..Wil je wel anders dan drama? Of vind je het eigenlijk wel interessant?
Ik hoop dat je heel snel voor je kinderen en voor jezelf gaat kiezen en heel hard bij hem wegrent!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
[quote]lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 16:40:

Nee absoluut niet, maar zij kent mijn achtergrond en weet dus dat dit een heel proces is van loslaten het gaat niet 1,2,3 bij mij. En daarom ben ik zo wanhopig. Want ik ERUIT! Voorgoed... en dat maakt het alleen maar moeilijker en laat mij me schuldiger voelen. Omdat ik dus blijkbaar zo achterlijk ben geworden dat ik dus ipv te denken, hij is niet goed voor mij en ons. Ik moet weg. En doe dat ook, het zal niet makkelijk worden maar ik kan het ff doorbijten. Dat denk ik wel. Maar in mijn gevoel en lichaam gebeurd er dit. Ik wil weg, maar ben te zwak, ik probeer het maar ik geef over van de spanningen. En zo zak ik steeds dieper.[/quote]

Goed zo TO je denkt het dus wel al, nu dus DOEN. Niet jezelf aanpraten dat je zwak bent maar stappen ondernemen. Je weet drommels goed hoe het zit en dat je dit niet kan maken voor jezelf en voor je kinderen. En ook al zou je de komende tijd elke dag overgeven van de spanning omdat je weg bent bij hem, nou en? Daar ga je niet dood van hoor, is wel naar natuurlijk maar niet onoverkomelijk, dan maar een paar weken elke dag een potje kotsen, beter dan zo'n zak in je leven.

Zoek steun in je omgeving en bespreek het bij je therapie.

Sterkte
In mijn nabije omgeving ken ik trouwens ook iemand die jaren geleden in een vergelijkbare situatie zat. De knop ging helaas pas om toen haar dochter ouder werd en haar vriend niet alleen haar, maar ook hun dochter begon te mishandelen. Toen is ze pas weggegaan. Nu, alweer vele jaren later heeft ze daar nog steeds spijt van. Ze is nu gelukkig met een lieve andere man en ze vindt het zo erg dat ze al die jaren zichzelf en haar dochter in zo'n verdrietige situatie heeft gelaten terwijl ze, door eerder voor henzelf te kiezen, al veel eerder een gelukkiger leven had kunnen gaan opbouwen!
Lolita kun jij mij vertellen wat jij denkt dat de gevolgen voor je kinderen kunnen/zullen zijn van jouw relatie met deze man?
Daar ben ik dus ook bang voor. Steeds als ik de relatie verbreek dan kan ik voor even helder zien. Maar het contact blijft door en voor onze kinderen. En ik val steeds weer terug.
Stop met bezig zijn met 'jezelf' en deze verslaving aan die man, en ga eens aan je kinderen denken.
Ik denk juist dat alles aan mij ligt
quote:Cateautje schreef op 03 februari 2013 @ 16:56:

Je bent niet aan het afglijden, je bevindt je op de diepste bodem.

Het feit dat jij denkt nu pas aan het afglijden te zijn, zegt meer dan duizend woorden. Maar goed. Binnenkort lig je weer in zijn armen want er is niets geilers dan een spannende man.
Ff aan mijn kinderen denken ? Ik doe niet anders ! Anders zou ik echt niet zo eerlijk zijn over mijn situatie... Ik wil eruit en hun dit besparen. Maar het gemene is... Positief voor mijn kindjes . Is dat hij wel goed voor hun is. ( nu nog)
En dus cijfer ik mezelf volledig weg zodat ze hun vader hebben.
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 17:25:

Daar ben ik dus ook bang voor. Steeds als ik de relatie verbreek dan kan ik voor even helder zien. Maar het contact blijft door en voor onze kinderen. En ik val steeds weer terug.

Waarom lijkt het je dan elke keer weer een goed idee?

Welk voorbeeld stel je daar voor je kinderen met zo'n knipperlicht relatie met zo'n weg gewaaid dakraam?

Wil je dat je zoon straks denkt dat het okee is als hij vrouwen zo behandelt? Wil je dat je dochter denkt dat het normaal is als een man haar zo behandelt en ook maar blijft hangen in zo'n relatie?

Kom op als je dit niet kan verbreken voor jezelf doe het dan in godsnaam voor je kinderen.
En met geil zijn ben ik echt niet bezig... :/
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 17:29:

En dus cijfer ik mezelf volledig weg zodat ze hun vader hebben.Wat een kut excuus, denk je nou werkelijk dat jouw kinderen baat hebben met je ruggengraatloze houding bij deze man?
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 17:29:

En met geil zijn ben ik echt niet bezig... :/Typisch dat je juist op die zin in gaat. Lijkt het je niet een beter plan om eens heel goed te lezen wat ik daar boven schrijf?
Wat een mooi voorbeeld geef je je dochter mee. Als vrouw dien je je als een ruggegraatloze te gedragen en je als een voetveeg te laten behandelen. Is dat wat je je dochter wil meegeven? Is je 'man' het beeld wat je je zoon wilt meegeven hoe het hoort??
Als hij goed is voor de kinderen dan kan hij dat ook zijn en blijven na de scheiding. Dus gebruik dat niet als excuus (want dat is het) dat je zou blijven.
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 16:22:

Hoe ga ik aan iemand uitleggen dat ik vastzit en uitgezogen wordt en te zwak ben en dit maar toelaat door iemand die zich in de buitenwereld heel anders voordoet. Hoe kom ik hieruitDoor uit die slachtofferrol te stappen en te stoppen jezelf als zwak te zien en je ptss als excuus te gebruiken om niet de verantwoordelijkheid voor je leven en dat vna je kinderen te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven