Ik ben aan het afglijden

03-02-2013 16:22 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
TO de energie haal je uit straks uit dat het je gelukt is, dat je zelfstandig bent en trost op jezelf.daarvoor moet je nu je mond gaan optrekken en dit verhaal echt gaan delen met je vriendinnen, je moeder en je zus.

Zeg het zo vaak dat het over is tussen jullie dat het echt wordt.

laat je omgeving je helpen, vertel wat je nodig hebt en ga het doen!
"Maar het is altijd makkelijker praten. Vooral als jezelf wel lekker in t leen staat"

Wat weet jij daar nou van?
Mijn schoonmoeder houdt ook nog steeds vol dat de kinderen het goed hadden bij haar. Maar weet je, daar heeft zij helemaal niks over te zeggen. De enigen die dat kunnen zijn de kinderen zelf. En die denken daar heel anders over.
Vraag eens aan jouw zus wat het effect is, van een moeder die zichzelf als deurmat laat gebruiken, op de kinderen.
De mate waarin je haar nu beschadigd is vele malen groter dan de beschadiging van pa wat minder zien!!!
Wegwezen ! Maar dat had je natuurlijk allang moeten doen en dat weet je zelf ook wel. Ik vind het ook sneu voor je kinderen... Maar dit is geen stabiel gezinsleven en zo kunnen jou kinderen ook een hoop angststoornissen en noem maar op ontwikkelen. Je moet weg bij die vent en jou kinderen ook anders houdt hij altijd macht over jou/jullie.Ik moet wel zeggen dat ik er niet bij kan dat je met zo'n kerel baby's maakt...
Helaas moeders, jij hebt voor deze vader gekozen, dat de consequentie daarvan is, is dat je het contact voor dochter moet verminderen. Jij hebt gekozen, zij kan niet kiezen.

En pa kan onder toezicht de kinderen bezoeken. Je hebt smoesjes.

Allemaal smoesjes en angst voor de leegte die komt als hij weg is, want dan zul je met jezelf en de traumas die je hebt moeten dealen.

En die zijn zo verdomde eng, dat je zelfs je kinderen ervoor opoffert.
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 18:28:

En ik zou willen dat hij maar 1x per 2 weken voor de kinderen zou komen... Voor mezelf zo min mogelijk contact en confrontatie. Maar daarmee beschadig ik mijn dochter die dan ineens haar vader waar ze zo gek op is half kwijt is. Alsof dat haar niet schaadt. Niet dat ik er niet voor opensta.. Alles beter dan dit. Maar zij moeten niet afgestraft worden voor onze fouten. Ze meegeven is geen optie omdat hij ze zo ergens meeneemt naar rare adresjes. En daar afspraken overmaken houd hij zich toch niet aan.. En dat wil ik me kinderen ook niet aandoen! Zie je het is niet zo makkelijk.... Mijn therapeute weet er nu van en zus ook. We gaan om de tafel zitten en afspraken maken. Ik hoop dat ik wat slaap en eten binnenhoud vannacht. En morgen weer een beetje helder ben. Of juist niet en gewoon zo labiel wordt ( als nu al) dat ik inzie gevoelsmatig dan dat het klaar is. Het is allemaal heel vers. Het gaat niet 1 2 3 en dat is echt geen onwil of egoïsmeNeem zelf contact op met jeugdzorg en vraag hen het bezoek te begeleiden, dan kan hij ze ook niet meenemen naar vreemde adresjes.
"Maar het is altijd makkelijker praten. Vooral als jezelf wel lekker in t leen staat"

Mens, ik heb een shitload aan ellende in mijn leven gehad, en nog. Maar bij mij zijn mijn kinderen ALTIJD prioriteit en verschuil ik me niet achter mijn eigen ellende. Ik deal ermee!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 03 februari 2013 @ 18:36:

Mens, ik heb een shitload aan ellende in mijn leven gehad, en nog. Maar bij mij zijn mijn kinderen ALTIJD prioriteit en verschuil ik me niet achter mijn eigen ellende. Ik deal ermee!Jij schrijft dit en ik zit me daardoor te bedenken wat er nu van me overgebleven zou zijn, als ik net zo in mijn leven had gestaan als Lolita (wat een naam ook. Zo veelzeggend)
Ik heb heel veel medelijden met jouw kinderen. Echt verschrikkelijk wat voor leven jij ze aanbiedt, doordat je zelf geen greintje zelfrespect hebt.

Ik hoop dat je je zaken op orde krijgt.
Ik denk maar zo cateautje, als je het nieteens voor je kinderen kan opbrengen, dan is het allemaal erg kansloos én uitzichtloos!
Conundrum, Mali en Cateau, ik geloof ook dat TO alleen maar smoesjes aan het bedenken is.

Echt !, als je genoeg hebt '' geleden'' ben je weg.

Dan is er geen leger wat je tegenhoudt.

Lolita, dit is mijn laatste posting hier, ik vind het n.l. zonde van mijn tijd en energie.

Je doet mij denken aan een vroeger buurmeisje van mij.

Een hel van een relatie, kinderen met grote problemen, vréselijk, raad op raad kreeg ze, en niets hielp.

Na jaren kwamen wij erachter, dat ze bij de man bleef, omdat de '' goedmaaksex'' zo verukkelijk was.

En daar was zij verslaafd aan.

I rest my case.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:mali30 schreef op 03 februari 2013 @ 18:47:

Ik denk maar zo cateautje, als je het nieteens voor je kinderen kan opbrengen, dan is het allemaal erg kansloos én uitzichtloos!

Zeker weten. Het moment dat ik die kruimel in mijn handen kreeg, wist ik het, voor jou sterf ik.

Ik dacht altijd dat iedere moeder dat had.....................
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 16:36:

Jullie mogen me dom vinden, dat vind ik zelf ook.Thanks, scheelt typen. Ik persoonlijk zou niet met deze man verder willen, maar wat heb je daaraan.
TO denkt alleen maar aan zichzelf. Op plaats 1 /tm 10 staat zijzelf.

Daarna die lul van een vent. En dan heel lang niets. Daarna pas eens haar kinderen, als ze geluk hebben.... Het zal je moeder zijn....
Ik kan me niet zo goed een voostelling maken van die 'goede vader'. Mijns inziens, maar he wie ben ik, slaat een goede vader de moeder van zijn kinderen niet tegen de grond. Mijns inziens besteedt een goede vader de tijd die hij heeft aan de kinderen en hangt hij niet met zijn slurf in de doos van een andere vrouw in plaats daarvan,

Als dit MIJN vader was geweest had ik mijn vader, zodra ik ook maar een beetje onder het juk van moeder uit was, een enorme dildo van een vent gevonden gezien het feit dat hij vreemdgaat en ma respectloos behandeld en haar zelfs slaat. En dat had nooit meer goed gekomen. En daarna of eigenlijk tegelijkertijd had ik mijn moeder een natte dropveter gevonden. En ook dat had niet meer goed gekomen. He wat zeg ik nou?? Ik had dus eigenlijk hetzelfde gedaan als mijn vriend en zijn zus doen.....en die hebben het meegemaakt. En no way dat hij, of zij, ook nog maar iets over me te zeggen zouden hebben. Wat kun je in shemelsnaam leren van twee mensen die zelf zo'n tyfuszooi van hun leven maken en nog niet eens hebben geroken aan een volwassen 'rol'.
Getuige dit forum, jammer genoeg niet Cato.

Maar ik had precies hetzelfde, bij alle 3 voor jullie geluk vecht ik tot mijn laatse adem.
Ik heb het wel meer gehoord. Vrouwen die ongepland zwanger raken van een hele foute man en dit dan ook nog een cadeautje noemen. Schiet mij maar lek.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 03 februari 2013 @ 18:57:

Ik heb het wel meer gehoord. Vrouwen die ongepland zwanger raken van een hele foute man en dit dan ook nog een çadeautje noemen. Schiet mij maar lek.

En dan nog 2 keer hè!

quote:En ja hoor, ik raakte zwanger. We gebruikten geen condoom en ik geen pil. Omdat de kans om zwanger te raken nihiel was. Ik was dolgelukkig, ik had dat nooit meer verwacht. Dus het was een kadootje, wel was de timing en situatie allesbehalve ideaal...

Tijdens mij pnd werd er een hoop geexperimenteerd met hormonen pillen ed. Mijn ac pleister gebruikte ik consequent maar na 6 maanden, dat ik was bevallen.. raakte ik weer zwanger. Doodziek, met een keizersnede litteken van nog geen half jaar uit, zwaar depressief en niet in staat om de zorg van mijn dochter volledig op te nemen en een ongezond situatieEn wetende dat die kerel allemaal andere meisjes/vrouwen onbeschermd neukte.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Durf het bijna niet te vragen maar... doe je nu wel aan anticonceptie?
Dus als je het even bij elkaar zet:

jouw vader behandelde alsof je niets waard bent.

jouw partner behandelt je alsof je niets waard bent

jij behandelt jezelf alsof je niets waard bent en jij behandelt de kinderen alsof ze niets waard zijn.

Op naar de volgende generatie met hetzelfde trauma.
quote:Murdoch schreef op 03 februari 2013 @ 19:04:

Durf het bijna niet te vragen maar... doe je nu wel aan anticonceptie?
En we kunnen hier allemaal roepen wat voor klootzak hij is. Dat is ie ook. Maar omdat aan jou te bevestigen geeft jou alleen hoop, dat hij ooit wel eens zal veranderen. Daardoor hoef jij niet te veranderen.

En hoef jij dus niet naar jezelf te kijken.

Zoals ik het begrijp ben je van de ptst naar een zeer tumulteuze relatie gegaan. Drama op drama, alles om niet naar je eigen angsten te hoeven kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven