Ik ben aan het afglijden

03-02-2013 16:22 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hm, en wat wil je nu precies horen? Dat wanneer je weg gaat je leven niets meer inhoudt? Slechter kan het niet worden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jeetje, bedenk dat jij het voorbeeld bent voor je kinderen, zou je willen dat zij zulke relaties aangaan als jij nu hebt?

Vertel dit aan je vriendinnen, aan je moeder, laat hen je ondersteunen niet meet terug te gaan en meldt je bij je een psycholoog.
Een heel lange OP, wat dat betreft 'Wet van Wuiles'.

Verder, zoek hulp en snel. Je moet bij hem weg en weg uit die situatie. Je zegt dat je kinderen je alles zijn, ga daar dan ook snel naar handelen. Kies voor je kinderen en ga aan jezelf werken.
Volgens mij snap ik een hoop niet aan dit verhaal, je raakt zwanger, ineens heb je 2 kinderen?

Sowieso, je bent je er al die jaren zo van bewust dat je kei hard genaaid wordt door een kerel.. Je bent niet 1 keer bedrogen, maar 100 keer.. Je weet al heel lang dat hij liegt, bedriegt. Waar ligt bij jou de grens? Wanneer kies je voor jezelf? Pas als hij nog 10 meisjes van 16 in jouw auto neukt? Hij gaat gewoon door met manipuleren. Wat erg om zo weinig zelfrespect over te hebben, dankzij een vent.
Bedankt voor de reacties... Ik werk aan mezelf heb 4 uur therapie per week.. En nee, natuurlijk wil ik niet dat ze dit voorbeeld mee krijgen. Daarom ben ik ook hartstikke verdrietig. Ik heb wel de kracht om weg te gaan maar niet om te blijven langdurig dan... en ook niet om te dealen met mijn verdriet. Juist omdat ik voor hun doormoet. En dus een sterke blije mama moet zijn. En dit dus ook ben overdag... ben een enorme binnenvetter. Mijn therapeute weet dit, mijn moeder en een aantal vrienden. Ik durf er amper over te praten omdat ik de situatie zelf niet meer snap, ik begrijp mezelf niet meer.
"Ik wil niet al te diep op details ingaan... dat zal ik dus achterwege laten".

Een erg lange OP over een prince charming die jouw leven in handen heeft ipv jezelf?
In en in triest voor de kinderen! Waar zit je verstand???
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Juicht de psycholoog je gedurende die 4 (!) uur per week toe om vooral in je relatie te blijven?
Wat verwacht je hier nog extra te horen waardoor je ogen ineens geopend worden? Van je psycholoog neem je het kennelijk niet aan. Waarom zou je hier wel horen wat je nodig hebt? De keuze en de stappen moet je zelf zetten.
Deze vent is een psychopaat, ik heb maar 1 advies..........................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nee absoluut niet, maar zij kent mijn achtergrond en weet dus dat dit een heel proces is van loslaten het gaat niet 1,2,3 bij mij. En daarom ben ik zo wanhopig. Want ik ERUIT! Voorgoed... en dat maakt het alleen maar moeilijker en laat mij me schuldiger voelen. Omdat ik dus blijkbaar zo achterlijk ben geworden dat ik dus ipv te denken, hij is niet goed voor mij en ons. Ik moet weg. En doe dat ook, het zal niet makkelijk worden maar ik kan het ff doorbijten. Dat denk ik wel. Maar in mijn gevoel en lichaam gebeurd er dit. Ik wil weg, maar ben te zwak, ik probeer het maar ik geef over van de spanningen. En zo zak ik steeds dieper.
Ik heb mijn verhaal gedaan om me bewuster te worden tijdens het schrijven... bewuster te worden door reacties. Misschien ook een stukje herkenning van iemand of troost.... Maar heb alweer spijt dat ik het heb neergezet..
Je houdt te veel rekening met jezelf, en met je eigen gevoelens.

Denk liever aan je kinderen, je hebt geen idee wat je ze aandoet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 16:36:

Sorry hoor dat het verhaal zo chaotisch is, ik raakte zwanger beviel van een prematuurtje en na een half jaar raakte ik weer zwanger tijdens mijn pnd door het experimenteren met hormonen en medicatie. Jullie mogen me dom vinden, dat vind ik zelf ook.

Wil je dat horen, vanuit je gebrek aan zelfrespect?

Volgens mij heeft niemand gezegd dat je dom bent, wel dat je het beter uit kunt maken met een man die je zo behandelt.

Nee, je moet geen spijt hebben dat je het hier op het forum hebt geplaatst. Weliswaar kun je kritiek verwachten, maar ik vind het al heel wat dat je eerlijk over je situatie durft te zijn.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Eindeloos dat is heel bot gezegd... je mag dat vinden. Maar ik heb een ptss en emotie komt bij mij anders binnen als bij menig mens dit uit zich ook anders. Juist naar binnen toe. Maar ik snap dat je er zo overdenkt...
quote:lolita28 schreef op 03 februari 2013 @ 16:42:

Ik heb mijn verhaal gedaan om me bewuster te worden tijdens het schrijven... bewuster te worden door reacties. Misschien ook een stukje herkenning van iemand of troost.... Maar heb alweer spijt dat ik het heb neergezet..Want? Wil je horen dat het allemaal weer goed komt en dat jullie verder gelukkig leven als in een sprookje? Handel in het belang van je kroost, daar wordt je zelf beter van. Geweld is not done!
Ik vind wat Fame in haar eerste bericht zeg, eigenlijk alles omvattend. Slechter kan het niet worden..

Pak jezelf en je kindertjes bij elkaar en zoek een fijne plek waar jullie zonder hem een nieuwe start kunnen maken!
Aangifte doen van mishandeling en stalking, en zo hard mogelijk wegrennen.
Je heb dit hele verhaal getikt, dat is volgens mij in ieder geval stap 1 van bewustwording. Zorg dat je standvastig blijft en die *** niet meer in je leven toelaat. Print het verhaal uit dat je hier hebt geschreven en zorg dat je erop teruggrijpt wanneer je overweegt hem weer terug te nemen.
En verder lijkt het alsof je bang bent om alleen te zijn (zonder man). Maar volgens mij ben je hartstikke sterk, alleen besef je het zelf niet. Inderdaad, pak je kids, zorg voor een veilige plek, daarvoor kun je vast hulp krijgen van maatschappelijk werk. En ga aan je eigen leven beginnen ipv het zijne te leven!
Chapeau voor de mensen die de OP hebben gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven