Ik ben zo bang... deel 6
donderdag 14 oktober 2010 om 18:04
Deel 6 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Het vorige deel: Ik ben zo bang... deel 5
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Het vorige deel: Ik ben zo bang... deel 5
donderdag 21 oktober 2010 om 22:54
donderdag 21 oktober 2010 om 22:57
Joe en Sam slapen nu samen in de 'tuinkamer' (bij gebrek aan een beter woord)
Ze vinden het fijner daar, tenminste, Joe vindt het fijner maar Sam wilde niet alleen zijn.
Gisteravond stond Sam voor de deur te blaffen en dan laat ik 'm binnen, maar vanavond gaat het goed.
Ze zijn zo vreselijk lief (en groot geworden!); we trainen elke dag en ze zijn in topconditie.
Ro en ik weten zeker dat ze je nog herkennen hoor!
Echt Zoeb, dat wordt een hele reünie
Phoehee, ik moest ook al mijn menu aanpassen :-à Moeilijk, zonder room/kaas/melk.
Maar: het kan!
Ze vinden het fijner daar, tenminste, Joe vindt het fijner maar Sam wilde niet alleen zijn.
Gisteravond stond Sam voor de deur te blaffen en dan laat ik 'm binnen, maar vanavond gaat het goed.
Ze zijn zo vreselijk lief (en groot geworden!); we trainen elke dag en ze zijn in topconditie.
Ro en ik weten zeker dat ze je nog herkennen hoor!
Echt Zoeb, dat wordt een hele reünie
Phoehee, ik moest ook al mijn menu aanpassen :-à Moeilijk, zonder room/kaas/melk.
Maar: het kan!
donderdag 21 oktober 2010 om 23:33
Leuk Bo. Ik zit helemaal uit te kijken naar het weerzien.
Zoooo leuk.
Ik ben alvast de smartlappen maar weer gaan oefenen.
Och vaaaaaderlief, toeoeoeoe drink niet meer.
Alle duiven op de Dam. Tralalalie, tralalala.
Paradiso, met je palmenstrand.
Shit moet nog nadenken welke er allemaal zijn.
Nou ja voor Okkie zijn Scoutingliedjes misschien leuker.
We zaten met een zucht, daar boven in de lucht.
Een Nederlandse Amerikaaaaaaaan. Die zie je al van verre staaaaan.
'k Heb een tante in Marokko en die komt.
Daaar was laatst een meisje loos.
Oh Engelse kunnen ook hé. geeft niks dat Okkie het niet verstaat.
There is a house in New Orleans.
Zeg zal ik de liedjesbundel van Scouting meenemen. hebben we altijd wat te zingen.
Ben nu toch echt wel heel erg melig aan het worden hé.
Wat moet dat worden.
Zoooo leuk.
Ik ben alvast de smartlappen maar weer gaan oefenen.
Och vaaaaaderlief, toeoeoeoe drink niet meer.
Alle duiven op de Dam. Tralalalie, tralalala.
Paradiso, met je palmenstrand.
Shit moet nog nadenken welke er allemaal zijn.
Nou ja voor Okkie zijn Scoutingliedjes misschien leuker.
We zaten met een zucht, daar boven in de lucht.
Een Nederlandse Amerikaaaaaaaan. Die zie je al van verre staaaaan.
'k Heb een tante in Marokko en die komt.
Daaar was laatst een meisje loos.
Oh Engelse kunnen ook hé. geeft niks dat Okkie het niet verstaat.
There is a house in New Orleans.
Zeg zal ik de liedjesbundel van Scouting meenemen. hebben we altijd wat te zingen.
Ben nu toch echt wel heel erg melig aan het worden hé.
Wat moet dat worden.
vrijdag 22 oktober 2010 om 07:09
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:32
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:45
Goedemorgen lieve meiden!
Nog een paar uurtjes en het weekend begint, ik vind het zo leuk voor jullie! laten jullie wel iets horen onderweg? dan ben ik er ook een heel klein beetje bij... Dat eten klinkt heel lekker zeg, al wist ik niet eens wat perline was, nu wel hoor ik heb het gegoogeld, het is dus een soort pasta. Sorry voor de flauwe grap gisteren Phoehee, ik heb er juist bewondering voor dat je gekozen hebt om vegetarisch te eten.
Nog een paar uurtjes en het weekend begint, ik vind het zo leuk voor jullie! laten jullie wel iets horen onderweg? dan ben ik er ook een heel klein beetje bij... Dat eten klinkt heel lekker zeg, al wist ik niet eens wat perline was, nu wel hoor ik heb het gegoogeld, het is dus een soort pasta. Sorry voor de flauwe grap gisteren Phoehee, ik heb er juist bewondering voor dat je gekozen hebt om vegetarisch te eten.
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:53
Gelukkeling, die tweede van rechts ben ik. Ben helemaal hyper. Hoop dat 2 uur in de auto me zometeen wat rustiger maakt.
Phoehee, ik denk dat ik er al rond 3 uur ben, is dat een probleem? Of moet ik gewoon nog even wat langer in de stad blijven hangen? Wil niet ongelegen komen (tijdens je middagdutje, of de boodschappen ofzo). Ik heb je nummer, dus we kunnen contact houden.
Phoehee, ik denk dat ik er al rond 3 uur ben, is dat een probleem? Of moet ik gewoon nog even wat langer in de stad blijven hangen? Wil niet ongelegen komen (tijdens je middagdutje, of de boodschappen ofzo). Ik heb je nummer, dus we kunnen contact houden.
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:55
http://games.surfplaza.be/includes/frog-leap
Haha ja dat ben jij!, kanonne zeg, wat een toestand..............
Haha ja dat ben jij!, kanonne zeg, wat een toestand..............
vrijdag 22 oktober 2010 om 10:06