Ik ben zo bang... deel 6

14-10-2010 18:04 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Het vorige deel: Ik ben zo bang... deel 5
Oh ja die koffiedrab. Wat een bende was dat.

Hoe gaat het met Sam en Joe. Ligt Joe nog prinsheerlijk in zijn eigen darkroom? Is Sam al een beetje gewend aan het alleen zijn of gaat hij nu toch bij Joe slapen?

Ik ben erg benieuwd of ze me nog kennen? Wat zal ik opkijken van die twee grote jongens.
Shit Phoehee. Doe je het toch met geitenkaas joh. Is ook lekker. Haha wat een toestand zeg.
Joe en Sam slapen nu samen in de 'tuinkamer' (bij gebrek aan een beter woord)

Ze vinden het fijner daar, tenminste, Joe vindt het fijner maar Sam wilde niet alleen zijn.

Gisteravond stond Sam voor de deur te blaffen en dan laat ik 'm binnen, maar vanavond gaat het goed.

Ze zijn zo vreselijk lief (en groot geworden!); we trainen elke dag en ze zijn in topconditie.

Ro en ik weten zeker dat ze je nog herkennen hoor!

Echt Zoeb, dat wordt een hele reünie :-)

Phoehee, ik moest ook al mijn menu aanpassen :-à Moeilijk, zonder room/kaas/melk.

Maar: het kan!
Leuk Bo. Ik zit helemaal uit te kijken naar het weerzien.

Zoooo leuk.

Ik ben alvast de smartlappen maar weer gaan oefenen.

Och vaaaaaderlief, toeoeoeoe drink niet meer.

Alle duiven op de Dam. Tralalalie, tralalala.

Paradiso, met je palmenstrand.

Shit moet nog nadenken welke er allemaal zijn.

Nou ja voor Okkie zijn Scoutingliedjes misschien leuker.

We zaten met een zucht, daar boven in de lucht.

Een Nederlandse Amerikaaaaaaaan. Die zie je al van verre staaaaan.

'k Heb een tante in Marokko en die komt.

Daaar was laatst een meisje loos.

Oh Engelse kunnen ook hé. geeft niks dat Okkie het niet verstaat.

There is a house in New Orleans.

Zeg zal ik de liedjesbundel van Scouting meenemen. hebben we altijd wat te zingen.

Ben nu toch echt wel heel erg melig aan het worden hé.

Wat moet dat worden.
En hyper geloof ik ook. Zeg wat is het hier opeens stil. Niks an.
Ik lust alles,

ok geen witlof.

Verder yay zin in!

Morgen is sowieso een super spannende dag.

Helaas moet ik tussendoor dus nog naar het gemeentehuis voor m'n id en rijbewijs.
Ik ben er nog! ben ook nog steeds heel melig...........ga zo naar bed, het is jammer voor de hamster want die loopt net zo lekker in zijn rad in de gang.
O dat is ook net op het nippertje gelukt dan Luonto! Heb je buitenlands bloed dat je naar de vreemdelingenpolitie moest?
Zoon moet ook altijd zijn verblijfsvergunning verlengen.
Ik kom jullie alleen maar even een héél fijn weekend wensen. Jullie enthousiasme spat van het scherm. Rij voorzichtig en maak er een geweldig weekend van met z'n allen.
Phoehee, het is niet zo heel erg hoor. ROom kun je ook vervangen door alpro-room. Ik vind dat je daar niks van merkt. Dat kun je vinden bij de houdbare melk en chocomelk enzo.

En verder is het jammer hoor. Ik neem gewoon mijn reguliere pilletjes mee en dan komt het wel goed hoor!
Oef wat heel erg melig gisteravond. Ik ga als de sodemieter een rondje huis doen. Er zit al een was in de machine en de droger.

Zoef...............
Heel veel plezier meiden! En neem een jerrykan mee!
Nog 2,5 uur. Voelen jullie de spanning ook.

(leuke situatie op het werk... Niet iets voor op het forum. Maar ik heb geen idee of ik volgende week nog iets te doen heb... Ontslag is er nog niet bij, maar heeft iemand nog leuke spelletjes? )
Goedemorgen lieve meiden!

Nog een paar uurtjes en het weekend begint, ik vind het zo leuk voor jullie! laten jullie wel iets horen onderweg? dan ben ik er ook een heel klein beetje bij... Dat eten klinkt heel lekker zeg, al wist ik niet eens wat perline was, nu wel hoor ik heb het gegoogeld, het is dus een soort pasta. Sorry voor de flauwe grap gisteren Phoehee, ik heb er juist bewondering voor dat je gekozen hebt om vegetarisch te eten.
Spelletjes mmmmmmmmmmmmm, die van die kikkertjes die van links naar rechts moeten verhuizen, maar waar stond die nou?
Dames heelveel plezier en inderdaad laat wat horen onderweg. Dan kan ik ook meegenieten

Ingh, ik weet heelveel leuk spelletjes (zie zylom), is het zo erg daar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gelukkeling, die tweede van rechts ben ik. Ben helemaal hyper. Hoop dat 2 uur in de auto me zometeen wat rustiger maakt.

Phoehee, ik denk dat ik er al rond 3 uur ben, is dat een probleem? Of moet ik gewoon nog even wat langer in de stad blijven hangen? Wil niet ongelegen komen (tijdens je middagdutje, of de boodschappen ofzo). Ik heb je nummer, dus we kunnen contact houden.
Heel even kort, haal ik zo weer weg:

*poef*
http://games.surfplaza.be/includes/frog-leap

Haha ja dat ben jij!, kanonne zeg, wat een toestand..............
wat hebbie een mooi mutsje op dan Ing, en de rest is een grote toestand
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Leuk he, net nieuw (heb echt mijn muts meegenomen, want las dat het in Frankrijk tussen de 1 en 4 graden wordt. En ik ben helemaal trots op mijn al 4 weken geleden gekochte muts. Vorig jaar de hele winter naar gezocht, en nu al in de herfst gevonden!
Lieve meiden, ik kom even hier om jullie een super weekend te wensen. Veel lol, gezelligheid, plezier en dierenliefde. Wat zullen Sam en Joe verwend worden.

Rubis, wat leuk! De drie wijzen gaan ook mee
Wat een gave weekendgroet
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven