Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
woensdag 19 januari 2011 om 11:04
We gaan zo weg; ik zie als een berg op tegen deze dag, maar goed.
Vanavond hebben we dus zijn neef ook hier, eigenlijk wel fijn, wat afleiding. Ro is zo vreselijk down en lamgeslagen, hij reageert bijna nergens op.
Zoeb, de hormonen van gisteren (Fulvestrant) komen in twee prikken; die van een week geleden in één. Dus al met al in een week drie prikken.
Ik ga me maar eens voorbereiden en aankleden; hopelijk valt het mee vandaag.
Liefs voor jullie allemaal en bedankt voor de lieve berichtjes.
Vanavond hebben we dus zijn neef ook hier, eigenlijk wel fijn, wat afleiding. Ro is zo vreselijk down en lamgeslagen, hij reageert bijna nergens op.
Zoeb, de hormonen van gisteren (Fulvestrant) komen in twee prikken; die van een week geleden in één. Dus al met al in een week drie prikken.
Ik ga me maar eens voorbereiden en aankleden; hopelijk valt het mee vandaag.
Liefs voor jullie allemaal en bedankt voor de lieve berichtjes.
woensdag 19 januari 2011 om 11:23
Bo helemaal niet gek dat je er tegenop ziet. Meestal valt het dan mee en het is voor Ro wel fijn lijkt me. Ervaring van mijn kant zullen we maar zeggen.
Ik heb inderdaad een niersteen en ik moet een echo met spoed. De HA regelt die en ik hoor vanmiddag wanneer deze week nog.
Stomme niersteen.
Dikke knuffel voor deze moeilijke dag.
Ik heb inderdaad een niersteen en ik moet een echo met spoed. De HA regelt die en ik hoor vanmiddag wanneer deze week nog.
Stomme niersteen.
Dikke knuffel voor deze moeilijke dag.
woensdag 19 januari 2011 om 12:26
Ik herinner me ook dat het voor ons heel fijn was om met de familie samen te zijn. Je bent zo verbonden in hetzelfde verdriet, dat het werkelijk iets minder zwaar te dragen is. We hebben zelfs vreselijk gelachen om allerlei herinneringen die opgehaald werden.
Ik hoop dat het voor Ro en jou ook zo werkt. liefs
Zoebie wat erg en nu?
Ik hoop dat het voor Ro en jou ook zo werkt. liefs
Zoebie wat erg en nu?
woensdag 19 januari 2011 om 16:31
Aj, toch echt een niersteen... Weet je wat de behandeling wordt, vergruizen? Hoop dat t mee gaat vallen. Hoe is het nu met de pijn?
En lieve Bo en Ro, hoe is het bij jullie? Ik hoop dat het samenzijn met de familie jullie goed doet. Zorg goed voor elkaar lieverds, maar vooral ook voor jezelf! Mijn gedachten zijn bij jullie
Vandaag gewerkt en tot drie keer toe op mijn zere pols geslagen. Heb inwendig stevig gevloekt! Gelukkig droeg ik mn spalk (ik vind het zo'n naar ding...), dat hield nog een beetje tegen. Het benne roerige tijden op t werk!
En lieve Bo en Ro, hoe is het bij jullie? Ik hoop dat het samenzijn met de familie jullie goed doet. Zorg goed voor elkaar lieverds, maar vooral ook voor jezelf! Mijn gedachten zijn bij jullie
Vandaag gewerkt en tot drie keer toe op mijn zere pols geslagen. Heb inwendig stevig gevloekt! Gelukkig droeg ik mn spalk (ik vind het zo'n naar ding...), dat hield nog een beetje tegen. Het benne roerige tijden op t werk!
woensdag 19 januari 2011 om 17:44
Bo nee dat is geen leuke dag, komende dagen ook niet. Het besef zal toch langzaam komen dat Ro's vader er niet meer is.
Is zijn neef een beetje een prater? Misschien doorbreekt dat het lamgeslagen gevoel.
Is alles klaar voor morgen? Ro in pak of pakbroek met een blouse? Hoe laat is de begrafenis?
Zoebie dus toch nierstenen èn een gebroken pols, wat een combi. En nu? Of hangt alles van de echo af?
Is zijn neef een beetje een prater? Misschien doorbreekt dat het lamgeslagen gevoel.
Is alles klaar voor morgen? Ro in pak of pakbroek met een blouse? Hoe laat is de begrafenis?
Zoebie dus toch nierstenen èn een gebroken pols, wat een combi. En nu? Of hangt alles van de echo af?
woensdag 19 januari 2011 om 18:19
We zijn er weer, lange lange dag.
Ik vond het heel confronterend mijn schoonvader opgebaard te zien; erg verdrietig.
Ro is heel lang bij hem gebleven, ik denk dat het nu pas echt is doorgedrongen.
De neef van Ro is hier nu ook en dat is goed. Ro is wat levendiger en niet zo vreselijk depressief; ik ben toch blij dat hij er is, dus.
Nu eten maken en voorbereiden voor morgen. Het gaat sneeuwen en het wordt heel koud, dus we kleden ons netjes maar vooral warm aan: we zullen 40 min op het kerkhof zijn namelijk.
Zoeb, hoe gaat het met je?
Die niersteen klinkt supernaar, dat kan zo'n pijn doen!!!
Sterkte van mij gewenst
Nu ga ik weer gastvrouw zijn. Ik hoop dat ik dit weekend kan uitrusten, ik ben aan het eind van mijn latijn, echt waar.
Ik vond het heel confronterend mijn schoonvader opgebaard te zien; erg verdrietig.
Ro is heel lang bij hem gebleven, ik denk dat het nu pas echt is doorgedrongen.
De neef van Ro is hier nu ook en dat is goed. Ro is wat levendiger en niet zo vreselijk depressief; ik ben toch blij dat hij er is, dus.
Nu eten maken en voorbereiden voor morgen. Het gaat sneeuwen en het wordt heel koud, dus we kleden ons netjes maar vooral warm aan: we zullen 40 min op het kerkhof zijn namelijk.
Zoeb, hoe gaat het met je?
Die niersteen klinkt supernaar, dat kan zo'n pijn doen!!!
Sterkte van mij gewenst
Nu ga ik weer gastvrouw zijn. Ik hoop dat ik dit weekend kan uitrusten, ik ben aan het eind van mijn latijn, echt waar.
woensdag 19 januari 2011 om 18:59
Het is zo definitief hè Bo als je hem opgebaard hebt gezien. Dan dringt het pas echt door. Hoe is schoonmama eronder? Ik vind het zo vreselijk voor Ro. Morgen nog een zware dag, vrijdag ook nog de kuur. Ik hoop dat je wat rust krijgt dit weekend.
Morgenochtend de echo. Ik heb er niet echt heel veel last van. Het zeurt alleen. Wel voel ik het altijd, maar nog niet heel heftig. Morgenmiddag het periodieke borstonderzoek. Dus rare drukke dag morgen. Een vriendin rijdt me overal heen.
Ik denk aan jullie Bo.
Morgenochtend de echo. Ik heb er niet echt heel veel last van. Het zeurt alleen. Wel voel ik het altijd, maar nog niet heel heftig. Morgenmiddag het periodieke borstonderzoek. Dus rare drukke dag morgen. Een vriendin rijdt me overal heen.
Ik denk aan jullie Bo.
woensdag 19 januari 2011 om 19:41
Ik kijk nooit naar opgebaarden bij een begrafenis/crematie, vind het moeilijk en ben bang dat ik dat beeld blijf zien. Het is puur angst. Ook voor het beeld bij 'de dood'.
Ik snap dat je aan het einde van je Latijn bent, hoeveel past er in een week.
En thermoondergoed kan prima onder nette kleren, zie je niet. Alleen je schoenen hè, die kou trekt naar boven. (denkt aan oud en nieuw met warme kleren maar vanuit onder helemaal bevroren)
Ik snap dat je aan het einde van je Latijn bent, hoeveel past er in een week.
En thermoondergoed kan prima onder nette kleren, zie je niet. Alleen je schoenen hè, die kou trekt naar boven. (denkt aan oud en nieuw met warme kleren maar vanuit onder helemaal bevroren)
woensdag 19 januari 2011 om 19:57
Bo fijn dat de neef Ro wat opbeurt. Het is ook allemaal zo definitief. En het is wel heel veel wat jullie op jullie bordje krijgen.
Kun je het allemaal nog aan? Pas goed op je zelf meis.
Ik wou dat ik iets voor jullie kan doen.Steek straks weer een kaarsje voor jullie aan en voor een ieder die dat ook kan gebruiken.
Sjur, niet te vaak op je zere pols slaan hoor. Hoe krijg je het voor elkaar om het 3 x te doen?
Zoebie jij morgen de echo ik hoop dat je daarna snel weet wat er gaat gebeuren, lief van je vriendin dat ze rijdt.
Ik krijg morgen de uitslag van de longfoto`s er gaat bij mij ook een vriendin mee.
Kun je het allemaal nog aan? Pas goed op je zelf meis.
Ik wou dat ik iets voor jullie kan doen.Steek straks weer een kaarsje voor jullie aan en voor een ieder die dat ook kan gebruiken.
Sjur, niet te vaak op je zere pols slaan hoor. Hoe krijg je het voor elkaar om het 3 x te doen?
Zoebie jij morgen de echo ik hoop dat je daarna snel weet wat er gaat gebeuren, lief van je vriendin dat ze rijdt.
Ik krijg morgen de uitslag van de longfoto`s er gaat bij mij ook een vriendin mee.
woensdag 19 januari 2011 om 19:58
Je zal wel kapot zijn, het is niet niks alles wat jullie overkomt, een gezond mens zou al staan wankelen, laat staan jij, die zelf al zo ziek is. Vraag je wel hulp voor de praktische dingen? de mannen kunnen je best helpen, dat is een goede afleiding voor ze.
Ik wilde dat ik je helpen kon, voor jullie koken of wat dan ook.
Ik wilde dat ik je helpen kon, voor jullie koken of wat dan ook.
woensdag 19 januari 2011 om 21:35
Lieve bo, ik kan me heel goed voorstellen dat het nu echt te veel wordt. Nog 1 dagje, ik hoop dat het lukt. Kleed je maar lekker warm aan. Ik hoop dat alle gedachten die naar je uit gaan ook warmte met zich meebrengen...
Bon courage! Heel veel sterks morgen!
Zoebie, jij hebt ook pech hè... Sterks ook voor jou
Bon courage! Heel veel sterks morgen!
Zoebie, jij hebt ook pech hè... Sterks ook voor jou
woensdag 19 januari 2011 om 22:20
woensdag 19 januari 2011 om 23:42