Ik trek het niet meer

11-11-2019 14:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen, ik merk dat ik het nodig heb om van me af te schrijven, want ik trek het niet meer. Ik ben zo moe, op, futloos, down en niet gelukkig.
Samen met mijn partner heb ik al jaren een samengesteld gezin.
De laatste maanden voel ik me zo leeg en op. Ik twijfel nu of dit komt door een depressie of iets dergelijks of dat ik niet meer gelukkig ben in mijn relatie. We hebben de laatste maanden vaak woorden en begrijpen elkaar niet meer lijkt het. Ik heb weinig behoeften aan genegenheid. Er zijn ook wel wat dingetjes gebeurd die in mijn hoofd blijven zitten waar ik niet blij van wordt.
Ik voel me altijd moe en ben snel geïrriteerd. Op mijn werk functioneer ik prima. Aan de ene kant lijkt het me heerlijk om alleen te wonen met mijn kinderen. Maar om mijn relatie te beëindigen vind ik ook heel wat. Ik weet gewoon niet meer wat ik wil en voel.
We wonen in een koophuis maar ik kan vrij makkelijk een huurhuis krijgen mocht het zo ver komen. Vrije dagen besteed ik doelloos op de bank nadat ik het huishouden heb gedaan. Een " volle" agenda maakt me van slag. Ik kan niet goed meer tegen onverwachte dingen en zie vaak beren op de weg. Leuke hobby's heb ik helaas niet. Vriendinnen heb ik wel. Ik weet momenteel echt niet wat ik wil. Ik voel me altijd moe en vreugdeloos. Tegen mijn kinderen reageer ik wel normaal. Wanneer de kinderen van mijn partner onverwachts weer komen moet ik schakelen. Het liefste hou ik een hele lange winterslaap ofzo.. Ik heb binnenkort een afspraak bij de dokter staan.
Wat ik met deze topic wil weet ik verder niet.
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Even een virtuele knuffel van mij. Het klinkt alsof je er goed doorheen zit op het moment, goed dat je naar de dokter gaat.

Ik heb jarenlang last gehad van een winterdip...Heel futloos en depri werd ik ervan. Nu de dagen korter worden krijgen veel mensen te weinig zonlicht en vitamine D. Misschien een idee om aan je huisarts te vragen dit voor je te checken?

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je naar de dokter gaat.
Misschien helpt het je ook als je eens met een psycholoog gaat praten.
Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook wel wat dingetjes gebeurd die in mijn hoofd blijven zitten waar ik niet blij van wordt. 

Klein zinnetje in een lang verhaal... in hoeverre is dit de oorzaak to?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven