Ik weet het even niet meer
dinsdag 27 december 2011 om 23:48
Ik woon alleen, heb geen kids en geen partner. Iedereen om mij heen heeft wel kids en ik wil ze ook graag, ik heb zelf 2x een abortus gedaan waarvan ik erg veel spijt heb.... Ik werk en van werk kom ik thuis en doe voor de rest weinig.... nu wil ik me thuis ook goed willen vermaken, maar ik weet niet hoe.. ik ben zo onzeker over alles en over het leven, omdat ik bij niemand terecht kan voor steun of gewoon een goed gesprek. ( ik heb ook geen ECHTE vriendinnnen aan wie ik dit allemaal kwijt kan) Lijkt net of ik mezelf verloren ben sinds mijn vorige relatie 4 jaar geleden. We waren vaak samen en deelden alles met elkaar. Daarna ging het over naar een knipperlicht en nu is het definitief niks meer ( hij ging vreemd met een ander) Als ik een jongen ontmoet en het word een beetje serieus, ben ik ook vaak onzeker over wat hij wel niet denkt over mij en of het wel gaat klikken tussen ons. Ben dan vaak ook terughoudend. En soms als ik het even niet meer weet, duw ik onbewust die man weg als mij iets even niet bevalt. Ik heb dan ook een cursus gedaan hoe je jezelf beter kunt gaan voelen, maar dat zijn weer ups en vaak ook weer down moment, vind niet dat het echt geholpen heeft. Wat moet ik met mezelf aan, want ik weet het even niet meer.
dinsdag 27 december 2011 om 23:53
God meid, wat naar allemaal
Ik herken de wanhoop en onzekerheid wel enigszins, zij het op een ander niveau dan bij jou.. Wat mij erg hielp was mezelf bezig houden. Dus niet thuis blijven maar dingen ondernemen. Al is het maar even wandelen door de buurt, even naar de stad, ik noem maar wat. Onder de mensen komen en actief bezig zijn geeft energie.
Is het niet een idee om je aan te melden voor een sportvereniging? Misschien iets in teamverband of een leesclubje o.i.d.?
Ik herken de wanhoop en onzekerheid wel enigszins, zij het op een ander niveau dan bij jou.. Wat mij erg hielp was mezelf bezig houden. Dus niet thuis blijven maar dingen ondernemen. Al is het maar even wandelen door de buurt, even naar de stad, ik noem maar wat. Onder de mensen komen en actief bezig zijn geeft energie.
Is het niet een idee om je aan te melden voor een sportvereniging? Misschien iets in teamverband of een leesclubje o.i.d.?
dinsdag 27 december 2011 om 23:59