Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
EV, ik vind dat ook makkelijker bij mensen die ik nog niet zo lang/goed ken.

Wel tot een bepaalde hoogte en met in mijn achterhoofd dat ik die de rug toe kan keren. Bij mensen die dichterbij me staan speelt er meer angst en onzekerheid mee, omdat ik daarmee iets te verliezen heb ofzo.

Weet niet goed hoe ik dit duidelijk kan beschrijven.

Sponge, fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad in de sauna!

Ik heb wat op hyves geschreven.
Goedemorgen allemaal! Kuch, hoest, proest, zweet. Gelukkig ben ik nu koortsvrij en heb ik mezelf er toe kunnen zetten een was te draaien en de vuilniszak te verschonen. Ik zit nu bij te komen, zodat ik straks de boel op kan hangen. Nog even en dan starten er op de BBC een paar leuke programma's. Bankhangen enzo. Leuk hoor, meivakantie. Aan de andere kant is dit budgettair en qua lichaamsgewicht prima aan te raden: het kost geen cent en je valt nog af ook. (positief labelen noemen we dit)

Dank voor alle beterschapswensen!
Haha Hanke, ik moet wel even lachen om je positief labelen. Goed idee. Inspirerend. Bij jou dus ook wasdag vandaag? Hier ook. Sterkte!

Mijn vriendin belde gisteravond nog, om te vragen of ik goed was thuisgekomen, dat heeft ze nog nooit gedaan. Zo lief vond ik dat. Ja, wat je zegt Saartje, met mensen die ik langer ken heb ik meer te verliezen. Ik zou deze vriendschap niet kwijt willen raken, we hebben samen al zo lang zoveel meegemaakt.

Sponge, op de vraag over mijn tante heb ik een stukje terug geantwoord (25/4, 10.12 u), als je even zou willen teruglezen? Fijn dat je het zo heerlijk had in de sauna!

Ik ga op hyves lezen. Fijne dag allemaal!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hanke, dat budgettair en lichaamsgewichtdeel spreekt me wel aan, verder klinkt het niet zo aanlokkelijk. Beterschap! (f)

Wurm, deze week ga ik naar de sauna, dat is een echt "voelt goed uitje". Heb ik zin in.

Fijn EV, zo'n goede vriendin. Heel prettig om mensen om je heen te hebben die je gezinssituatie kennen.

Zo heb ik geen vrienden die mijn vader hebben gekend. Niet dat ze er iets aan hebben gemist maar het zou een beter beeld geven van ons gezin.

Saar, ik heb je gelezen op hyves. Ik kom daar vanavond later nog wel even. Fijn dat je 's nachts gezelschap had toen je het nodig had!

Iry, hoe gaat het?
Liefs voor jullie allemaal!

Fijn dat je het zo lekker gehad hebt in de sauna Sponge!

Ik ben heeeeeeeeeel zielig!

Ben ongesteld geworden, en ik moet zo sporten.

Je snapt, dat kan niet samen.

Zeker niet gezien ik zo emotioneel flexibel ben als een prima-ballerina. Komt natuurlijk allemaal door de hormonen he, dat snappen jullie.

Dus hopenlijk ben ik overmorgen weer helemaal heppie-de-peppie.

Of zoiets dergelijks.

Of gewoon ietsie minder bleu?
Hoi dames

--Sla gerust een keertje over Wurm,ik sport alleen dan als ik me er goed genoeg voor voel anders niet want dat gaat niet altijd samen!Ik heb er ook altijd veel last van maar het is bij mijn jaren weggeweest waardoor ik nu altijd een beetje blij ben als het er weer is..

-Saar ik moet nog naar hyves dus..

-EV in de happinez staat een artikel van de schrijver Kay Pallak van de film As it is in heaven.Ik heb het nog niet helemaal gelezen maar ik zag dat hij ook een aantal andere films heeft gemaakt en boeken heeft geschreven.Als je er in geintresseerd ben kan ik de titels wel even opschrijven voor je?

En wat betreft je boek ;vroeg je eerst of hij het alleen voor jouw zelf drukken wou(want je hebt toch een paar exemplaren laten drukken) of wilde je het gelijk laten lezen om evt. later uit telaten geven?

Ga ook even hyves bekijken..
Sta ik daar, helemaal in mn sportoutfit gehesen, klaar om aan de bak te gaan, is het helemaal leeg daaro.

Oja. Shit. Vakantie.

Aaaaaaaaaaaarrgh!

Dus nou zit ik -in mn sportoutfit- heel sportief op de bank met een pak snack-a-jacks binnen handbereik.
BBQ of Caramel?

Zeer verantwoord op de wat zwaardere dagen!
Bedankt voor jullie ontzettend lieve reacties op hyves.

Ben er even stil van. Nou ja stil... maakte me nog harder aan het huilen.

Enorme hoofdpijn nu, maar morgen zal ik reageren (hoewel ik ook heel erg de neiging heb jullie nu uit de weg te gaan).

Liefs!
Kijk maar Saar, je hoeft niks he!

(enne, graag gedaan)
Goedemorgen allemaal. Hier al een jankerig begin van de dag (heb ff op hyves geschreven), blegh!!

Ik hoop dat jullie een betere dag hebben.
Voor ieder die het nodig heeft; !

Heb zelf niet zoveel tevertellen alleen dat ik me weer heb opgegeven om 2 x een dagje weg tegaan via die Stichting.Een x naar het Cobra museum en een x naar Scheveningen!De nieuwe folder waar dit in staat is net uit maar ligt nog niet overal dus ik was op tijd met opgeven gelukkig.Ik ga dan gelijk eens vragen hoe ze dat doen met bepalen wie er steeds mee kan/mag want er is maar beperkt plek in het busje(wil me ook weer niet teveel opgeven zodat er ook nog plek is voor een ander maar ik zou het zonde vinden als er een plek over blijft als ik wel had meegekund)

Want de vorige x is erg goed bevallen en zo kom ik nog eens ergens

Groetjes!
Leuke plannen, Sponge, goed van je!
Hoi

EV had je mijn reactie over Kay Pollak nog gelezen?Of je evt geintresseerd was in die titels van zijn boeken en films?

(dan zoek ik het even op nml.)

Wat is het rustig hier?!

Hallo is daar iemand?????
Fijne Koninginnedag allemaal! Ik ga er een leuke dag van maken.
Ik wens jullie ook allemaal een fijne Koninginnedag!

Liefs!
quote:hanke321 schreef op 27 april 2009 @ 22:49:

BBQ of Caramel?

Zeer verantwoord op de wat zwaardere dagen!

Caramellllll. Zeer verslavend die zooi.

Komen trouwens net thuis van de rommelmarkt, hoor ik het nieuws van die auto die door de koninklijke optocht is gereden..

Pfff.

Daar wordt ik dus echt naar van.

Ik schrok zo dat ik vergat dat ik geen nieuws kijk -om dit soort redenen- en de boel wilde volgen... Ben er echt helemaal verdrietig van. Zoveel gewonden..

Stom he, ik ken die mensen niet, er gaan waarschijnlijk dagelijks meer mensen dood dan dit, en toch vind ik het heel erg...

Hoop dat jullie een fijne koninginnedag hebben en er niemand van jullie getuige was/slachtoffers kent!
Heb het nieuws gevolgd op mijn werk.

Ik ben er ook naar en verdrietig van Wurm...

Er zijn best wat vriendinnen en andere bekenden van me in Apeldoorn, hoop dat alles goed is met ze.

Tot nu toe nog niemand te pakken kunnen krijgen.
Wat is dit een akelige dag. Die gebeurtenissen in Apeldoorn.. echt afschuwelijk.

Saar, ik hoop dat alles goed is met je vrienden daar.

Bovendien kreeg ik, toen ik vanmorgen thuiskwam van een ochtend met twee vriendinnen, het bericht dat een oom van mij is overleden (oudste broer van mijn vader). Mijn tante had het aan EM doorgegeven. Afwachten maar of ik ook een kaart krijg. Ik ga in ieder geval wel een condoleancekaart sturen, maar verder.. weet het niet.
Inderdaad afschuwelijk. Ik ben er ook helemaal naar van..

EV, sterkte.
Gats Saar, das toch extra schrikken dan. Hoop dat je ondertussen wat van ze gehoord hebt!

EV: gecondoleerd. Moeilijke situatie zo.
(Heb er op hyves wat uitgebreider over geschreven.)
Vanavond voel ik me weer klein en slechter dan slecht.

Onhandig, dom en lelijk, en het niet waard zijnde om privileges te hebben. Al dankbaar dat ik geduld wordt ergens. En niet meer dan logisch dat ik regelmatig 'gestraft' zou moeten worden. Ik kots ook van mezelf.

Dankbaar dat mensen de moeite doen deden om mij dingen te leren. Hoe ik me moet gedragen, hoe ik me nuttig kan maken.

Ik heb de neiging om mn ouders te bellen. Mn excuses aan te bieden en te vragen of ik alsjeblieft weer door hen 'geheeld' kan worden. Zodat ik nog een beetje kans heb dat er nog wat van me terecht komt.

Ben ik dezelfde die vorige week schreef dat ik mezelf best een beetje leuk vond?

Waar hàd ik die oogkleppen vandaan?

Ik schaam me echt daarvoor.

Kan ik ze terugkrijgen... het lijkt me heerlijk dat tekunnen voelen..
Lieve Wurm, ik heb je net al gesproken, maar wil je nog even een dikke knuffel geven. Helaas kan ik niet meer dan dat voor je doen...
lieve wurm .

Je bent een lieverd!.

Het maakt mij verdrietig dat je je zo voelt en ik zo weinig kan doen.

Saar en wurm lief dat jullie mij er zo doorheen slepen deze week.

Jullie weten half niet hoeveel mij dat goed doet.

Voor jullie .

Sorry,andere lieverd dat ik weinig aandacht heb.

Gaat hiet even niet zo lekker .

Voor jullie (f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven