Lang geleden... deel 2
maandag 4 mei 2009 om 00:16
Zo, daar was ik ook weer eens.
Hanke, wat fijn adt je weer beter bent en je okee voelt!
Ster, fijn je weer te horen meid. Wat ben je toch een begane lieverd!
EV, fijn dat je toch een kaart gekregen hebt. Hoe verwarrend het ook is allemaal, ze hebben aan je gedacht.
Die begrafenis zou ik niet doen als jij zelf er geen behoefte aan hebt. Zeker met al die extra emoties door familieleden die je niet wilt zien/waarvan je niet weet hoe ze reageren.
Saartje, ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Je terugval lijkt zo ontzettend samen te hangen met je werk waar ze continue over jou grenzen gaan...
Dat is zo onmachtig... (f)
Iry, de laatste weken leer ik je steeds beter kennen, en ga ik je steeds meer waarderen! Het is fijn om 's avonds regelmatig even met je te praten op msn, en het voelde niet echt als je er doorheen slepen...
Meer iets moois om te zien hoe je dingen voelt, beseft en er dan wat mee doet.
Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt!!
Voor de rest: (f)
Hanke, wat fijn adt je weer beter bent en je okee voelt!
Ster, fijn je weer te horen meid. Wat ben je toch een begane lieverd!
EV, fijn dat je toch een kaart gekregen hebt. Hoe verwarrend het ook is allemaal, ze hebben aan je gedacht.
Die begrafenis zou ik niet doen als jij zelf er geen behoefte aan hebt. Zeker met al die extra emoties door familieleden die je niet wilt zien/waarvan je niet weet hoe ze reageren.
Saartje, ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Je terugval lijkt zo ontzettend samen te hangen met je werk waar ze continue over jou grenzen gaan...
Dat is zo onmachtig... (f)
Iry, de laatste weken leer ik je steeds beter kennen, en ga ik je steeds meer waarderen! Het is fijn om 's avonds regelmatig even met je te praten op msn, en het voelde niet echt als je er doorheen slepen...
Meer iets moois om te zien hoe je dingen voelt, beseft en er dan wat mee doet.
Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt!!
Voor de rest: (f)
maandag 4 mei 2009 om 02:20
He lieverds!!
Ev,
wat moeilijk zeg dat je eigenlijk door je familie niet naar de begrafenis kan gewoon omdat het je nog zo naar de keel grijpt.
Dat vind ik oprecht erg verdrietig
Ik lees ook zoveel geworstel de laatste tijd van je ,met je gevoel over jezelf,je plekje,je zijn
Ik weet dat ik de laatste tijd erg nalatig ben hier maar ik leef erg met je mee.
Denk duizend dingen als ik je lees,maar ik twijfel iedere keer of die duizenden dingen van mij wel zo goed zijn voor je.....
Ik vind je een lief mens . (f)
Wurm,ik vind het ook fijn om je vaker te spreken en geniet van je humor!! en voel mij prettig bij de openheid die we samen kunnen delen.
Dat geld ook voor jou lieve Saar,tranen vaak achter de pc...van het lachen en van verdriet en hoe wij dat zo heerlijk snel kunnen schakelen.
Ik denk ook aan jullie geworstel,dat stopt niet als de pc uit is en vind het zo bijzonder dat ik jullie steeds beter leer kennen
Lieve Ster,
Gaat het een beetje met je meid?
Hoe is je vakantie geweest (of staat dat al ergens?)
Ik lees graag hoe het met je gaat,vind je het (ook) lastig om te schrijven daarover? (f)
Hanke,wat fijn dat je weer aan de betere hand bent en je je oke voelt.
Hoe gaat het met je ballonnetjes die je zo eens oplaat?
al een stapje verder in je keuzes? of draait het nog lekker rondjes in je hoofd.
Sponge,weet je dat ik jou post altijd zo graag lees.
Je beschrijft zo mooi waar je in je leventje zoal mee bezig bent. En wat goed dat je dingen onderneemt,leuke dingen ook!!
Hoe gaat het echt met je?
Lynne,hoe gaat het thuis? nog steeds ploeteren in je gezinnetje?
Kan je al een beetje de rust vinden? en anderen met jouw "gevecht"met lynne,de vrouw die wil bestaan?
Ik leef met je mee hoor.
Philomein,hoe gaat het met jou?
Je bent ook even rustiger met schrijven.
Druk in je leventje of in je hoofd? (f)
Appeltje,lief vechtersmeisje....ik denk erg vaak aan je en maak mij echt zorgen.
we willen elkaar maar niet echt treffen op msn en dat vind ik jammer.
Ik wil je zo graag vragen hoe en of het gaat met je.
Met mij gaat het nog steeds niet zo goed.
Vriend is zo vreselijk lief geweest de afgelopen 4 dagen dat hij vrij was.Heeft mij erg veel rust gegeven,veel uit handen genomen en mij erg vetroeteld.
Ik heb vandaag wat afspraken met hem gemaakt om mijn energiepeil wat omhoog te krijgen.
Door de weeks,om de dag geen eetbui(pfff...ben wel nerveus daaronder) en samen met hem naar bed.
Daar kan ik nog lezen,de lap meenemen,tv kijken of wat dan ook..maar hij wil mij drie dagen in de week op tijd naast zich hebben.
En we gaan proberen elke dag een wandeling te maken samen zodat ik wat uit mijn bunker kom.
O ja....mijn dochter gaat deze maand het huis uit.
Ze heeft ineens heel snel een kamer.
Ben blij voor haar,maar vreselijk verdrietig.....er gebeurt zoveel hier.
Mijn vluchtgedrag is nog steeds even sterk...wel 2 keer per dag loop ik naar boven met autosleutels......zit op mijn bed om te denken of ik ga......
Ik trek alles even heel slecht.....ik ben doodop.
Voor iedereen heel dikke knuffels
Ev,
wat moeilijk zeg dat je eigenlijk door je familie niet naar de begrafenis kan gewoon omdat het je nog zo naar de keel grijpt.
Dat vind ik oprecht erg verdrietig
Ik lees ook zoveel geworstel de laatste tijd van je ,met je gevoel over jezelf,je plekje,je zijn
Ik weet dat ik de laatste tijd erg nalatig ben hier maar ik leef erg met je mee.
Denk duizend dingen als ik je lees,maar ik twijfel iedere keer of die duizenden dingen van mij wel zo goed zijn voor je.....
Ik vind je een lief mens . (f)
Wurm,ik vind het ook fijn om je vaker te spreken en geniet van je humor!! en voel mij prettig bij de openheid die we samen kunnen delen.
Dat geld ook voor jou lieve Saar,tranen vaak achter de pc...van het lachen en van verdriet en hoe wij dat zo heerlijk snel kunnen schakelen.
Ik denk ook aan jullie geworstel,dat stopt niet als de pc uit is en vind het zo bijzonder dat ik jullie steeds beter leer kennen
Lieve Ster,
Gaat het een beetje met je meid?
Hoe is je vakantie geweest (of staat dat al ergens?)
Ik lees graag hoe het met je gaat,vind je het (ook) lastig om te schrijven daarover? (f)
Hanke,wat fijn dat je weer aan de betere hand bent en je je oke voelt.
Hoe gaat het met je ballonnetjes die je zo eens oplaat?
al een stapje verder in je keuzes? of draait het nog lekker rondjes in je hoofd.
Sponge,weet je dat ik jou post altijd zo graag lees.
Je beschrijft zo mooi waar je in je leventje zoal mee bezig bent. En wat goed dat je dingen onderneemt,leuke dingen ook!!
Hoe gaat het echt met je?
Lynne,hoe gaat het thuis? nog steeds ploeteren in je gezinnetje?
Kan je al een beetje de rust vinden? en anderen met jouw "gevecht"met lynne,de vrouw die wil bestaan?
Ik leef met je mee hoor.
Philomein,hoe gaat het met jou?
Je bent ook even rustiger met schrijven.
Druk in je leventje of in je hoofd? (f)
Appeltje,lief vechtersmeisje....ik denk erg vaak aan je en maak mij echt zorgen.
we willen elkaar maar niet echt treffen op msn en dat vind ik jammer.
Ik wil je zo graag vragen hoe en of het gaat met je.
Met mij gaat het nog steeds niet zo goed.
Vriend is zo vreselijk lief geweest de afgelopen 4 dagen dat hij vrij was.Heeft mij erg veel rust gegeven,veel uit handen genomen en mij erg vetroeteld.
Ik heb vandaag wat afspraken met hem gemaakt om mijn energiepeil wat omhoog te krijgen.
Door de weeks,om de dag geen eetbui(pfff...ben wel nerveus daaronder) en samen met hem naar bed.
Daar kan ik nog lezen,de lap meenemen,tv kijken of wat dan ook..maar hij wil mij drie dagen in de week op tijd naast zich hebben.
En we gaan proberen elke dag een wandeling te maken samen zodat ik wat uit mijn bunker kom.
O ja....mijn dochter gaat deze maand het huis uit.
Ze heeft ineens heel snel een kamer.
Ben blij voor haar,maar vreselijk verdrietig.....er gebeurt zoveel hier.
Mijn vluchtgedrag is nog steeds even sterk...wel 2 keer per dag loop ik naar boven met autosleutels......zit op mijn bed om te denken of ik ga......
Ik trek alles even heel slecht.....ik ben doodop.
Voor iedereen heel dikke knuffels
maandag 4 mei 2009 om 17:57
Woooow, wat een dag vandaag. Tante T en oom kwamen het boek terugbrengen en ook kwam een goede vriendin van me. Intensieve gesprekken, vriendin bleef daarna nog hangen en toen ze weg was, was ik helemaal uitgeput en doodmoe. Het kost me heel veel energie om eerlijk en echt te zijn en te praten over dingen die ertoe doen. Het duizelde me echt naderhand. Hebben jullie dat ook weleens of wat is dat?
Lieve Iry, fijn om weer wat van je te lezen (maar eh.. je hebt een echte naam in je stukje staan..). Wat een verandering, je dochter die uit huis gaat. Een nieuwe fase in je leven. Gelukkig lees ik hier ook over steun van je vriend. Ik hoop dat je energiepeil weer kan opladen. Heb je al iets gehoord over de therapie trouwens, weet je al wanneer je kan beginnen?
Lieve Iry, fijn om weer wat van je te lezen (maar eh.. je hebt een echte naam in je stukje staan..). Wat een verandering, je dochter die uit huis gaat. Een nieuwe fase in je leven. Gelukkig lees ik hier ook over steun van je vriend. Ik hoop dat je energiepeil weer kan opladen. Heb je al iets gehoord over de therapie trouwens, weet je al wanneer je kan beginnen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 4 mei 2009 om 20:32
Ik heb vanochtend meteen aangegeven bij mijn collega's die er waren dat het niet goed gaat. En dat ik voor deze week wat dingen veranderd wil hebben, omdat gemaakte afspraken tussen lg en mij verkeerd zijn doorgegeven door hem.
Mijn collega is vervolgens gebleven, zodat ik toch boventallig stond vandaag. Daar was ik blij mee, maar tegelijk voelde ik me heel bezwaard.
Voor later deze week moet er nog een oplossing komen, maar dat komt wel goed. Vervanger van lg is ook op de hoogte nu.
Denk dat het goed is dat ik dit heb aangegeven, maar kan niet zeggen dat ik me nu opgelucht voel ofzo.
Ging vandaag ook echt niet zo goed, collega wilde mij vanochtend naar huis sturen. Niet gedaan, omdat ik erg bang ben dat ik weer langer thuis kom te zitten als ik daar nu aan toegeef.
Vanmiddag meteen mijn bed ingedoken toen ik thuis kwam en een paar uur geslapen. Voel me uitgeput, echt geen energie meer.
Even geen reactie op jullie, maar wel een hele dikke knuffel aan iedereen.
Liefs!
Mijn collega is vervolgens gebleven, zodat ik toch boventallig stond vandaag. Daar was ik blij mee, maar tegelijk voelde ik me heel bezwaard.
Voor later deze week moet er nog een oplossing komen, maar dat komt wel goed. Vervanger van lg is ook op de hoogte nu.
Denk dat het goed is dat ik dit heb aangegeven, maar kan niet zeggen dat ik me nu opgelucht voel ofzo.
Ging vandaag ook echt niet zo goed, collega wilde mij vanochtend naar huis sturen. Niet gedaan, omdat ik erg bang ben dat ik weer langer thuis kom te zitten als ik daar nu aan toegeef.
Vanmiddag meteen mijn bed ingedoken toen ik thuis kwam en een paar uur geslapen. Voel me uitgeput, echt geen energie meer.
Even geen reactie op jullie, maar wel een hele dikke knuffel aan iedereen.
Liefs!
maandag 4 mei 2009 om 22:19
Haaaai.
Je klinkt ook niet echt opgelucht Saar.
Joh, vind het echt vervelend voor je. Dat je je zo voelt.
Wat was vandaag voor 'n cijfer?
Iry, wat ontzettend goed om je even hier te zien!
Sterkte. Wat een grote stappen ga jij maken.. Om de dag op tijd naar bed. Probeer het, lukt het niet word dan niet boos op jezelf. Alles op zn tijd.
Maar wel heel goed. Van jou. En van je vriend. Wat een meegaande lieverd is het. Koesteren en houden die vent!
En ja, ik vind het trouwens moeilijk om te schrijven hoe het met mij gaat. Weet niet zo goed wat er over te zeggen.
Geeft niks, ik neem mn ruimte op zn tijd wel.
Hee zeg Wurm, heb je je nou toch bij Iry in zitten likken dat je nu wel haar MSN mag. Tsssk.
Hanke, wat is inert?
Je komt rustig en tevreden over. Fijn dat het goed met je gaat.
EV, heel herkenbaar wat je schrijft hoor.
Dat het je duizelt, dat het zoveel energie kost. Komt omdat dit allemaal zo nieuw voor je is.
Denk dat je een beetje aan het rouwen bent. Om je ouders, die je eigenlijk nooit hebt gehad. Om je verleden.
Maar tegelijkertijd met een nieuwe toekomst bezig bent.
En dat praten... dat is zo vermoeiend dan als het al zo druk in je hoofd is.
Maar het klinkt als een goede dag. Een productief dagje. Voel je dat zelf ook zo?
Lieve grote zwaai naar Sponge, Lynne, Claire, Philo en appel!!
Liefs
Je klinkt ook niet echt opgelucht Saar.
Joh, vind het echt vervelend voor je. Dat je je zo voelt.
Wat was vandaag voor 'n cijfer?
Iry, wat ontzettend goed om je even hier te zien!
Sterkte. Wat een grote stappen ga jij maken.. Om de dag op tijd naar bed. Probeer het, lukt het niet word dan niet boos op jezelf. Alles op zn tijd.
Maar wel heel goed. Van jou. En van je vriend. Wat een meegaande lieverd is het. Koesteren en houden die vent!
En ja, ik vind het trouwens moeilijk om te schrijven hoe het met mij gaat. Weet niet zo goed wat er over te zeggen.
Geeft niks, ik neem mn ruimte op zn tijd wel.
Hee zeg Wurm, heb je je nou toch bij Iry in zitten likken dat je nu wel haar MSN mag. Tsssk.
Hanke, wat is inert?
Je komt rustig en tevreden over. Fijn dat het goed met je gaat.
EV, heel herkenbaar wat je schrijft hoor.
Dat het je duizelt, dat het zoveel energie kost. Komt omdat dit allemaal zo nieuw voor je is.
Denk dat je een beetje aan het rouwen bent. Om je ouders, die je eigenlijk nooit hebt gehad. Om je verleden.
Maar tegelijkertijd met een nieuwe toekomst bezig bent.
En dat praten... dat is zo vermoeiend dan als het al zo druk in je hoofd is.
Maar het klinkt als een goede dag. Een productief dagje. Voel je dat zelf ook zo?
Lieve grote zwaai naar Sponge, Lynne, Claire, Philo en appel!!
Liefs
maandag 4 mei 2009 om 22:22
Hai allemaal... Was een weekend weg met gezin, heb op hyves meer geschreven over hoe het gaat met moi.
Lieve Saar het klinkt alsof je aan het zwemmen bent tegen de stroom in. Ik hoop dat er snel weer een paar dagen komen dat je je kunt laten meedrijven om uit te rusten van het harde werk. Want vergis je niet, je bent keihard aan het werk. Ik hoop dat je trots kunt zijn op jezelf zoals je het zou zijn op een goede vriendin. Iedere stap is nodig en moet genomen worden en dat doe je.
Lieve EV ik kan me voorstellen dat je uitgeput bent na al dat intense contact. Hallo, het is me nogal wat waar je allemaal mee bezig bent en tegen aan loopt nu. Het overlijden van je oom brengt ook een aantal zaken in een stroomversnelling, dwingt je om na te denken over een heleboel verhoudingen en geschiedenis.
Je doet me denken aan een kleine dappere ridder.
Iry: wat spannend de afspraak die je hebt gemaakt en wat fijn dat je man zo ontzettend lief is geweest. (kan ik hem een weekje lenen?)
Ik heb op een ander topic gelezen vorige week over je dochter en de vraag of ze niet beter thuis kan blijven.
Het lijkt me een heel erg moeilijk en ook een heel erg mooi moment.
Maar laten we wel wezen: je bent natuurlijk gewoon nog veels te jeugdig en te jong om een uit huis gaande dochter te hebben.
Daar ben je nog helemaal niet klaar voor!
Verder iedereen een groeps
Lieve Saar het klinkt alsof je aan het zwemmen bent tegen de stroom in. Ik hoop dat er snel weer een paar dagen komen dat je je kunt laten meedrijven om uit te rusten van het harde werk. Want vergis je niet, je bent keihard aan het werk. Ik hoop dat je trots kunt zijn op jezelf zoals je het zou zijn op een goede vriendin. Iedere stap is nodig en moet genomen worden en dat doe je.
Lieve EV ik kan me voorstellen dat je uitgeput bent na al dat intense contact. Hallo, het is me nogal wat waar je allemaal mee bezig bent en tegen aan loopt nu. Het overlijden van je oom brengt ook een aantal zaken in een stroomversnelling, dwingt je om na te denken over een heleboel verhoudingen en geschiedenis.
Je doet me denken aan een kleine dappere ridder.
Iry: wat spannend de afspraak die je hebt gemaakt en wat fijn dat je man zo ontzettend lief is geweest. (kan ik hem een weekje lenen?)
Ik heb op een ander topic gelezen vorige week over je dochter en de vraag of ze niet beter thuis kan blijven.
Het lijkt me een heel erg moeilijk en ook een heel erg mooi moment.
Maar laten we wel wezen: je bent natuurlijk gewoon nog veels te jeugdig en te jong om een uit huis gaande dochter te hebben.
Daar ben je nog helemaal niet klaar voor!
Verder iedereen een groeps
maandag 4 mei 2009 om 22:24

maandag 4 mei 2009 om 23:28
Iry, lief dat je naar iedereen vraagt terwijl je het zelf moeilijk hebt..
Dochter uit huis, een hele stap, een heel groot "loslaten". Ik hoop dat jullie dit hele proces samen met een lach en een traan doorstaan (wat klinkt dat dramatisch, zo bedoel ik het niet), met weemoed maar vooral ook kijken naar wat komen gaat: een nieuwe tijd voor haar en wat zal ze je nodig hebben. Dat blijft. Altijd.
Ik heb de afgelopen week een paar hele fijne gesprekken gehad die me goed hebben gedaan. Net met zus aan de tel, heb ik weinig contact mee maar ik wilde iets kwijt. Ik heb het rustig uitgesproken en kreeg een begripvolle reactie. Zowel de reactie als mijn eigen houding (stevig) makes my day!
En met zoon had ik laatst een gesprek tot diep in de nacht (net zo'n avond/nachtmens als z'n moeder) wat hij erg gewaardeerd heeft en hij nam vervolgens spontaan een cadeautje voor me mee.
Ook op het werk gebeurde iets wat me heel positief raakte. Ik zal er op hyves misschien nog op ingaan.
Deze positieve vibes doen Lynne groeien
Bij deze straal ik het naar jullie door
Liefs!
Dochter uit huis, een hele stap, een heel groot "loslaten". Ik hoop dat jullie dit hele proces samen met een lach en een traan doorstaan (wat klinkt dat dramatisch, zo bedoel ik het niet), met weemoed maar vooral ook kijken naar wat komen gaat: een nieuwe tijd voor haar en wat zal ze je nodig hebben. Dat blijft. Altijd.
Ik heb de afgelopen week een paar hele fijne gesprekken gehad die me goed hebben gedaan. Net met zus aan de tel, heb ik weinig contact mee maar ik wilde iets kwijt. Ik heb het rustig uitgesproken en kreeg een begripvolle reactie. Zowel de reactie als mijn eigen houding (stevig) makes my day!
En met zoon had ik laatst een gesprek tot diep in de nacht (net zo'n avond/nachtmens als z'n moeder) wat hij erg gewaardeerd heeft en hij nam vervolgens spontaan een cadeautje voor me mee.
Ook op het werk gebeurde iets wat me heel positief raakte. Ik zal er op hyves misschien nog op ingaan.
Deze positieve vibes doen Lynne groeien
Bij deze straal ik het naar jullie door
Liefs!

dinsdag 5 mei 2009 om 00:21
Lynne, wat klink je goed! Fijn, ik wordt er blij van!
Iry, wat ben je goed bezig zeg! Je laten helpen door je vriend, afspraken met hem maken. Heel erg eng, maar wel heel erg assertief hoor!!!! Ik hoop dat je er straks ook wat vruchten van mag plukken.
Trouwens wel heel heftig, je dochter ineens uit huis.
Hanke, met dat soort dagen is voglens mij echt niets mis hoor. Zeker niet als je ervan geniet!
Welterusten!
Iry, wat ben je goed bezig zeg! Je laten helpen door je vriend, afspraken met hem maken. Heel erg eng, maar wel heel erg assertief hoor!!!! Ik hoop dat je er straks ook wat vruchten van mag plukken.
Trouwens wel heel heftig, je dochter ineens uit huis.
Hanke, met dat soort dagen is voglens mij echt niets mis hoor. Zeker niet als je ervan geniet!
Welterusten!
dinsdag 5 mei 2009 om 00:25
Wurm, je doet het er weer om he.
Mij weer jaloers proberen te maken... Nou, ik trap er niet meer in.
Lynne, wat klink je goed zeg! Heerlijk om te lezen.
Ik probeer ze op te pikken, die vibes.
Lieve Iry, ik hoop dat de afspraken je wat gaan helpen. Fijn dat vriend zo met je meedenkt.
En ik hoop echt dat je snel een beetje wat rust kan vinden. Ik maak me best een beetje boel zorgen om je.
Hoop je snel weer te spreken! Echt afkicken dit hoor, paar dagen zonder je...
Knuffel terug Philomein en bedankt voor je reactie.
Heb je gelezen op hyves en zal morgen proberen te reageren. Wil in elk geval vast zeggen dat ik trots op je ben, je doet het echt goed!
Mij weer jaloers proberen te maken... Nou, ik trap er niet meer in.
Lynne, wat klink je goed zeg! Heerlijk om te lezen.
Ik probeer ze op te pikken, die vibes.
Lieve Iry, ik hoop dat de afspraken je wat gaan helpen. Fijn dat vriend zo met je meedenkt.
En ik hoop echt dat je snel een beetje wat rust kan vinden. Ik maak me best een beetje boel zorgen om je.
Hoop je snel weer te spreken! Echt afkicken dit hoor, paar dagen zonder je...
Knuffel terug Philomein en bedankt voor je reactie.
Heb je gelezen op hyves en zal morgen proberen te reageren. Wil in elk geval vast zeggen dat ik trots op je ben, je doet het echt goed!
dinsdag 5 mei 2009 om 11:36
Lieve allemaal, ik heb hier en op hyves alles gelezen, maar merk dat ik gewoon geen woorden heb om op iedereen te reageren terwijl ik wel echt met jullie meeleef. Ja, daar heb je het weer: ik wil het wel, maar het lukt niet en dan voel ik me schuldig en rot, terwijl ik nu alleen maar een grens aangeef. Mijn energie is zó op.
Vandaag deel ik alleen maar even uit, heel veel.
Voor jou, Saartje, een extra
En voor jou, Iry
Ach, voor jullie allemaal, iedereen doet hier zo zijn best!
Vandaag deel ik alleen maar even uit, heel veel.
Voor jou, Saartje, een extra
En voor jou, Iry
Ach, voor jullie allemaal, iedereen doet hier zo zijn best!
dinsdag 5 mei 2009 om 15:55
EV, geeft toch niets dat je geen woorden hebt om op iedereen te reageren (zeg ik ook nog maar even tegen mezelf).
Ik weet ook even niet veel te zeggen, maar wel een dikke voor jou.
Philomein, het voelt inderdaad als zwemmen tegen de stroom in. Maar mijn energie is op dus ik lijk steeds verder af te drijven.
Beetje spartelen om het hoofd boven water te houden, maar hard werken...nee, zo voelt het niet.
Ik ga zo werken.
Fijne dag allemaal!
Ik weet ook even niet veel te zeggen, maar wel een dikke voor jou.
Philomein, het voelt inderdaad als zwemmen tegen de stroom in. Maar mijn energie is op dus ik lijk steeds verder af te drijven.
Beetje spartelen om het hoofd boven water te houden, maar hard werken...nee, zo voelt het niet.
Ik ga zo werken.
Fijne dag allemaal!
dinsdag 5 mei 2009 om 19:34
Werk ze, Saartje.
Ik kon het toch niet laten (hyves).
Het gaat ook wel weer, na dit rustige dagje zonder enig contact. Toch erg he, als je zo moet bijkomen.
Ik hoop dat ik morgen aan de UWV-arts duidelijk kan maken hoe het echt gaat. En hoe ik toch weer aan werk kan gaan denken.
Ik kon het toch niet laten (hyves).
Het gaat ook wel weer, na dit rustige dagje zonder enig contact. Toch erg he, als je zo moet bijkomen.
Ik hoop dat ik morgen aan de UWV-arts duidelijk kan maken hoe het echt gaat. En hoe ik toch weer aan werk kan gaan denken.
woensdag 6 mei 2009 om 07:57
Ha meiden, even vroeg langslopen om jullie een goede dag te wensen. Jij had er gisteren in ieder geval al eentje, Wurm. Wens je er nog heel veel méér! (En ons allemaal.
Saar, hoe ging het op je werk?
Zo dadelijk naar het UWV. Oh, deprimerende tent. Blegh.
Saar, hoe ging het op je werk?
Zo dadelijk naar het UWV. Oh, deprimerende tent. Blegh.