Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
O en ik heb zo'n verschrikkelijk heimwee gevoel.

Pijn in mn buik ervan en heel emotioneel.

Wil terug. Maar waarnaar toe precies?

Denk dat het alle veranderingen zijn. Gewoon van het ouder worden. Vind dat echt heul moeilijk.
quote:Lynne schreef op 26 juli 2009 @ 11:21:

@Wurm, woon je al op de Kinderen-pijlert?

Ik zou niet dùrven Lyn! Brrrr.

@Ster: Nou, niet nu meteen per direct hoor, haha.

Maar Wurman en ik willen dat al heul lang, vonden alleen dat een pleegkind recht had op een eigen plekje, en dat konden we gewoon nooit bieden.

Nu er toch een topic liep vroeg ik me af hoe het zat met de contra-indicatie voor gekken.

Even weten waar we aan toe zijn.

@Hanke: Heeeee, je bent er weer!

Fijn te horen dat je afgesloten hebt met zo'n topdag! Heerlijk!

Zeker als je m zelf 'maakt'.

Elke dag kan een feestje zijn. Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen.

@Philo:

Pfieuw!

Ik had vandaag een beeeetje heftig dagje. Gisteravond tot laat op, en vanochtend op tijd samen met Wurman gaan sporten.

Toen even thuis gegeten en bij schoonzusje gaan helpen die druk in huis bezig is met poetsen/klussen.

Voel ik toch begin van de middag mijn rug onderin 'knak' zeggen (zat op de grond een vloer te schrobben). Ik dacht nog 'Hm. Knak. Dat klinkt niet goed.' Maar bewoog zo eens heen en weer, voelde niets, en besloot dat het vast mn broek geweest was.

Vorige week is er ook al een van mn kont gesprongen.

Dus nog lekker de middag bezig geweest. Vloer afgeschrobt, geholpen met wat anders zware klusjes.

Nou, ik kan achteraf zeggen dat die 'knak' nìèt mn broek was.

Heb namelijk nog nooit zo'n pijn aan mn broek gehad.

Voor rugpijn valt het wel mee, ik heb wel eens heftiger, maar toch vind ik mezelf wel boel zielig. Zeker nu ik ook helemaal stijf wordt enzo.

Dusse. Morgen maar een dagje rie-lexen.

En die boodschappen moeten natuurlijk met de auto.
O he, klote Ster!

Ehm, niet dat jij een klote Ster bent, maar dat ik het klote voor je vind, komma, Ster.

Wacht, ik gooi mn msn aan. kan ik daar verder ouwehoeren met je.
He lieverds!

Dikke knuf voor jou Ster, omdat jij je zo klote voelt.

En een stevige, maar liefdevolle schouderklop voor Wurm, omdat je zo zielig bent.
Auw! Auw! Denk aan de rug Saar!!!

T ouwehoert trouwens beroert joh, zo op msn zonder dat Ster online is....
Niet lopen janken nu, was een heel lieve schouderklop.

Ster, waar ben je?

Is idd beroerd ouwehoeren zo.

Dus duik zo maar weer mijn bedje in (begint het op te vallen dat ik weer een leven lijk te hebben wat we uitput?)
Lekker gewerkt Saar?
Hoi Hanke.

Ja, was wel een rustig dagje. Morgen nog en dan 2 dagen vrij gelukkig.

Jij hebt een fijne vakantie gehad las ik? Lekker om nu weer in je eigen huis te zijn?
Lieve EV, laatst zat ik een hele mooie post voor je te maken, bij uitzondering in mijn vakantie, druk ik op de verkeerde knop: hele post weg. Grump. Wat ik je toen wilde zeggen, is dat ik met je meeleef, dat het me raakt wat je schrijft. Dat het klote is als je vriendinnen zich niet de verjaardag van je dochter herinneren. Dat ik je nog met haar verjaardag wilde feliciteren. Hoe klote het moet zijn je zo alleen te voelen, verscheurd. En dat ik diep respect heb voor hoe je dingen aanpakt. Het is een zwaar gevecht, maar ik zie resultaat. Hoewel het de feiten niet minder hard en pijnlijk maakt.

Wurm: moet dat nou, door je rug gaan? Ik had nou zo gehoopt op een fijne schoonmaakactie bij mij thuis.

Ik kreeg net een telefoontje, blijkt dat de oppassers die na mij kwamen op stel en sprong vertrokken zijn. Ivm privacy vertel ik niet veel meer, maar ik ben boos dat ze dat lieve poezebeest zomaar in de steek hebben gelaten!
Eigen haard is goud waard! (bij mij zelfs letterlijk, daar was ik van op vakantie )
Hanke, leuk dat je er weer bent!

Saar, vroeg naar bed, is dat nieuw?

Ster, voor jou.

Wurm, knak is ho, weet je dat niet?

Rugpijn is heel vermoeiend, neem even je rust.

Hier rugpijn van in de tuin werken, en blaar van het ter hand nemen van bezem..Maar tuin is weer op orde. Nu valt er alweer een regenbui over. Ik wil geen regen
Jep, is nieuw

Dus ik wens jullie vast een goede nacht en duik maar eens mijn bedje in, waar ik eigenlijk al in had moeten liggen.

Trusten!
Stil nou Lynn, da's goed voor de plantjes...heb je weer wat te snoeien binnenkort.

*geeft een zoentje op de blaar*

Weten jullie trouwens dat ik een certificaat ontspanningsmassage heb?

Trusten Saar, en werk ze morgen. Goh een rustig dagje op het werk, ik hoor ook weleens anders.
knak is niet ho!

knak=worst!

Maar goed, ik was dus in de volle overtuiging dat die knak broek was. Want ik voelde echt niet veel toen hoor.

Ik wil trouwens echt even stellen dat ik TEGEN het prive-leven van Saar ben. Dat je wilt werken in je vrije tijd, à la.

Maar dat het nu ten koste gaat van je forumaanwezigheid vind ik ècht not done hoor.

Zou maar eens heul snel mn prioriteiten gaan stellen!

Hank, vind het helemaal gezellig dat je er weer bent!
Echt fijn, dit soort verwelkomende commentaren.

Ben nog steeds boos op die lui aan wie ik de sleutels heb gegeven. Decennia ouder dan ik en toch niet betrouwbaar...
Ik vind knakworst vies. Een jaar geleden een blikje gekregen van iemand en het kreng staat er nog.

Saar moet gewoon werken en jij niet zeuren! (grappig hoe dat zinnetje klinkt als je er een persoonlijk voornaamwoord uithaalt)
zeuren?
quote:hanke321 schreef op 26 juli 2009 @ 23:38:

Lieve EV, laatst zat ik een hele mooie post voor je te maken, bij uitzondering in mijn vakantie, druk ik op de verkeerde knop: hele post weg. Grump. Wat ik je toen wilde zeggen, is dat ik met je meeleef, dat het me raakt wat je schrijft. Dat het klote is als je vriendinnen zich niet de verjaardag van je dochter herinneren. Dat ik je nog met haar verjaardag wilde feliciteren. Hoe klote het moet zijn je zo alleen te voelen, verscheurd. En dat ik diep respect heb voor hoe je dingen aanpakt. Het is een zwaar gevecht, maar ik zie resultaat. Hoewel het de feiten niet minder hard en pijnlijk maakt.Aaaarghh wat balen is dat toch altijd, als je een post waarop je moeite hebt gedaan, kwijtraakt! Maar wat lief van je. Dank je wel dat je het alsnog schrijft!

En zeg, van die vakantieruilers. Wat onverantwoordelijk.

Lieve allemaal, een fijne dag gewenst. Of het nu met of zonder werk is. EM is flink in de tuin bezig en ik zit op mijn luie achterste na flink ge-Wii-d te hebben. Voldaan gevoel, ja!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dan heb je meer gedaan dan ik vanochtend EV. Ik was afgelopen nacht een boek aan het lezen, heb het nog niet uit want mijn ogen vielen dicht toen de vogeltjes gingen fluiten. Dus toen de oppascentrale om 10 uur belde, lag ik nog te ronken in mijn bedje.

Is wel bijzonder dat nu mijn dagritme een beetje naar de gallemieze is. Sinds ik 'werk' ben ik standaard voor 8 uur wakker en middagdutjes doe ik eigenlijk alleen nog maar als ik ongesteld moet worden. Ik geniet even van het thuis niks hoeven, als je op vakantie bent wil je toch elke dag wat ondernemen.

Wat heb je gedaan op de Wii? Ergens tegen gemept of iets van aerobics gedaan?

Wurm, het was een beetje een inkopper hoor. Wist niet dat je zou gaan huilen...Hoe zijn je cakejes, zijn ze gelukt?
Op de Wii heb ik vanmorgen eerst spieroefeningen gedaan en de trainer uitgedaagd, daarna balance, daarna wat yoga en als laatste doe ik altijd aerobics. Deze keer niet aan het joggen toegekomen, want ik had een nieuwe steps-oefening die ook al tien minuten duurde.

Meppen deze keer niet, want ik voel me goed na een fijne ontmoeting gisteren en dan heb ik minder behoefte om af te reageren!

Elke dag kies ik gewoon heel intuïtief wat voor oefeningen ik wil doen. Als ik me slecht voel, doe ik bijv. niet die oefening met de ballen die ze naar je toe schieten, en af en toe ook schoenen en andere voorwerpen. Dan vind ik dat een persoonlijke aanval waar ik niet tegen kan. Haha, en dat op een tv-scherm met een computerpoppetje!

Heb jij de Wii zelf ook?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoi allemaal,

Wat leuk om jullie te lezen. Geeft me echt een warm gevoel.

En ehh ja, knak lijkt me idd ho. Haha moest wel lachen om dat stukje. (yeahh)

Ik ben er nog niet hoor, geestelijk zeg maar.

Voel me somber.

Net wel heerlijk afgmat bij een body combat les. Tjeee dat mens wist echt van geen ophouden.

Met als gevolg dat ik m'n armen niet eens meer een stukje omhoog krijg.

Word drinken met een rietje vandaag. Hoef ik het glas niet vast te pakken.

Vind jullie lief!
Nee, ik heb geen wii, ik heb zelfs een hekel aan sporten. Fietsen in de duinen of in de bossen en heuvels hier vind ik helemaal fijn, zumba vond ik ook grappig. Zwemmen vind ik leuk, vooral in natuurwater. Maar zodra het echt op sporten gaat lijken vind ik het vaak gewoon niet leuk.

Ik hoor mensen weleens zeggen dat ze zo'n lekker gevoel na het sporten hebben. Dat heb ik nooit gehad. Ja een rood hoofd, erg zweten en een bonkend hart. Verder niet. Ook niet toen ik nog geen overgewicht had.

Bij PMT is er een poos geprobeerd om lol in bewegen te krijgen. Ik ben bij gymnastiek op school gepest, en mijn gevoel van veiligheid is daarin aangetast. Uiteindelijk stond er in de rapportage dat "plezier in bewegen een niet te behalen doel is".

Voor mijn lol cardio gaan doen, dat zit er niet in. Maar groepslessen met danspasjes, dat zie ik mezelf nog wel doen. met een beperkt budget zal ik moeten kiezen in welke hobby's of sporten ik doe. Ik word gelukkig van zingen en theater.
En ik vind het fijn dat je je ruimte op hyves hebt genomen! (had nog niet gereageerd, maar dat doe ik dus nu een beetje)

Was het lekker om je even kwaad te maken, af te reageren? Ik merk dat ik dat pas de laatste tijd durf, me kwaad maken, zodat mijn lijf nog een tandje bij kan zetten. Bij zumba merkte ik dat ik dat nu eindelijk kon.

Ik had de associatie met boos worden dat dat gevaarlijk was. Fysiek ging ik dan gewoon op slot, in de 'niks' stand. Bevriezen, angstig worden. Nu durf ik steeds meer vanuit mijn eigenheid te reageren, ipv bang te zijn voor afwijzing/ verstoting. Want dat zat erachter.
Ik denk niet dat ik me echt kwaad gemaakt heb nee.

Maar goed, t sporten was wel lekker.

Wat raar, een niet te behalen doel. Vind ik zo definitief.

Maar snap heel goed dat je dan liever kiest voor theater o.i.d.

En gewoon lekker wandelen en fietsen is ook lichaamsbeweging, dus prima toch!
Hoi allemaal.

Heb weer even bijgelezen, want ben een weekend weggeweest. Was een festival en samen met vriendinnen en m'n vriend heengeweest. Was erg leuk! Maar wel zóó vermoeiend.. Pff, ik heb echt ruimte voor mezelf nodig, maar tijdens zo'n weekend zit je telkens bij elkaar he.. Donderdag kwamen paar vriendinnen hier al slapen en nu zijn ze net weer vertrokken.. Volgende week ga ik nog een week met ze weg, een week! Haha, ik heb wel zin in de vakantie hoor, maar moet maar even zien hoe ik dat ga trekken

Grappig om te lezen over de wii activiteiten. Ik heb ook een wii, maar hij staat al een maand op non actief. Misschien wel leuk als ik vakantie heb dat weer op te pakken. Ik heb ook nog de wii fitness coach, die laat mij altijd flink zweten. Maja op dit moment zit ik vooral veel ongezonde dingen te eten om ***herinneringen weg te werken. Tot nu toe lukt het prima dus lukt me maar niet op ermee te stoppen. Waarom stoppen met iets wat misschien lichamelijk niet oké is, maar geestelijk veel fijner voelt.. Mja voor zolang het duurt

Vind het trouwens leuk dat er zoveel forummers hier weer zijn, leuk om weer van jullie te lezen. Knuffel voor allemaal !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven