Lang geleden... deel 4

maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
maandag 18 januari 2010 om 17:11
Tja, hoe was het...
Kan er eigenlijk weinig over zeggen.
Meeste is langs me heen gegaan eerlijk gezegd.
Ik zat volledig in mijn eigen wereldje, 'veilig' afgesloten van wat er om me heen gebeurde.
Bah, wil het liefst wegkruipen onder een dekentje nu en een maandenlange winterslaap houden.
Maar helaas, moet vanavond weer naar het werk.
Appel, hoop dat het jou beter vergaan is bij therapie.
Kan er eigenlijk weinig over zeggen.
Meeste is langs me heen gegaan eerlijk gezegd.
Ik zat volledig in mijn eigen wereldje, 'veilig' afgesloten van wat er om me heen gebeurde.
Bah, wil het liefst wegkruipen onder een dekentje nu en een maandenlange winterslaap houden.
Maar helaas, moet vanavond weer naar het werk.
Appel, hoop dat het jou beter vergaan is bij therapie.

maandag 18 januari 2010 om 17:31
Was dat anders dan vorige week, Saartje? Je gevoel daar?
Ik ben ook naar therapie geweest, PMT. Blijf het moeilijk vinden om mezelf te laten zien en horen en schaam me voor mijn gevoel - gek he, je schamen voor je gevoel!
Voelde me vanmorgen kei depressief en dat is wel minder geworden. Ze zegt dat het komt door me inhouden en dat klopt.
Afwijzing van nieuw benaderde uitgever gehad, al meteen vanmorgen. 'Geen markt voor dit soort uitgaven'.
Ik ben ook naar therapie geweest, PMT. Blijf het moeilijk vinden om mezelf te laten zien en horen en schaam me voor mijn gevoel - gek he, je schamen voor je gevoel!
Voelde me vanmorgen kei depressief en dat is wel minder geworden. Ze zegt dat het komt door me inhouden en dat klopt.
Afwijzing van nieuw benaderde uitgever gehad, al meteen vanmorgen. 'Geen markt voor dit soort uitgaven'.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

maandag 18 januari 2010 om 17:49
Het voelt toch anders iedere keer als een hooooooge drempel, dat wordt niet minder. Alsof ik elke keer weer een besluit moet nemen dat ze te vertrouwen is..
Vandaag had ze dan ook nog eens ineens een ander kapsel. Ik ken haar met pony en nu had ze het haar met een speldje naar achteren, dat zag er zó anders uit. Verwarrend hoor.
Vandaag had ze dan ook nog eens ineens een ander kapsel. Ik ken haar met pony en nu had ze het haar met een speldje naar achteren, dat zag er zó anders uit. Verwarrend hoor.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 18 januari 2010 om 17:49
Balen EV, die afwijzing.
Maar niet opgeven he, blijf vertrouwen houden in jezelf!
Knap dat je toch jezelf laat zien en horen, hoe moeilijk je dat ook vindt.
Fijn dat het ook meteen wat resultaat geeft in de zin van je wat beter voelen daarna.
Mijn gevoel daar was dit keer zeker anders EV.
Maar denk niet dat het nou echt met daar te maken had.
Meer dat ik gewoon echt heel slecht in mijn vel zit vandaag denk ik.
Trek me dan terug in mezelf.
Het werd wel opgemerkt in de groep en ook benoemd, maar daar kan ik dan helemaal niets mee. Dan zit ik echt al te ver in mijn eigen wereldje.
Maar niet opgeven he, blijf vertrouwen houden in jezelf!
Knap dat je toch jezelf laat zien en horen, hoe moeilijk je dat ook vindt.
Fijn dat het ook meteen wat resultaat geeft in de zin van je wat beter voelen daarna.
Mijn gevoel daar was dit keer zeker anders EV.
Maar denk niet dat het nou echt met daar te maken had.
Meer dat ik gewoon echt heel slecht in mijn vel zit vandaag denk ik.
Trek me dan terug in mezelf.
Het werd wel opgemerkt in de groep en ook benoemd, maar daar kan ik dan helemaal niets mee. Dan zit ik echt al te ver in mijn eigen wereldje.
maandag 18 januari 2010 om 17:56
Sjee wat rot Saar!
Wel goed dat de groep het opmerkte. Dan wordt je iig gezien.
En misschien kan je er een volgende keer wel wat mee?
Ik heb echt serieus de hele dag niets gedaan geloof ik.
Zit hier maar op de bank.
Nergens lust an, maar ook niet echt verveeld.
Onbestendig gevoel over vandaag, eigenlijk.
Wel goed dat de groep het opmerkte. Dan wordt je iig gezien.
En misschien kan je er een volgende keer wel wat mee?
Ik heb echt serieus de hele dag niets gedaan geloof ik.
Zit hier maar op de bank.
Nergens lust an, maar ook niet echt verveeld.
Onbestendig gevoel over vandaag, eigenlijk.
maandag 18 januari 2010 om 18:32
Vond het niet enger dit keer, integendeel zelfs.
Weet ook niet precies wat het dan is
Vorige keer kon ik mijn aandacht er beter bij houden.
Nu verloor ik mezelf een beetje in eigen gedachten en beelden die door mijn hoofd heen schoten denk ik.
En er zit verschil tussen een slechte dag en een écht slechte dag denk ik. (duidelijk he )
Bij het eerste heb ik nog hoop dat het de volgende dag misschien wat beter zal zijn.
Bij het tweede hoop ik dat er geen volgende dag meer komt.
Weet ook niet precies wat het dan is
Vorige keer kon ik mijn aandacht er beter bij houden.
Nu verloor ik mezelf een beetje in eigen gedachten en beelden die door mijn hoofd heen schoten denk ik.
En er zit verschil tussen een slechte dag en een écht slechte dag denk ik. (duidelijk he )
Bij het eerste heb ik nog hoop dat het de volgende dag misschien wat beter zal zijn.
Bij het tweede hoop ik dat er geen volgende dag meer komt.
maandag 18 januari 2010 om 20:54
Hoi allemaal
Het is misgegaan met het verzorgpaard ;ze vond mij teonervaren(ik moest op een ander paard rijden omdat dat een andere vrouw op black ging,die andere was erg druk dus dat ging niet goed,terwijl die andere vrouw wel door mocht rijden op black dus ik stond daar voor jan doedel(..)Terwijl een andere vrouw zei dat zei er niet opging omdat ze er niet af wou vallendus wat verwachten ze dan van mij??Beetje onduidelijk verhaal maar staat op hyves-
Voel me er nog steeds klote door hoor,zit nu thuis nog steeds tebalen dat het mis is gelopen.
Het is misgegaan met het verzorgpaard ;ze vond mij teonervaren(ik moest op een ander paard rijden omdat dat een andere vrouw op black ging,die andere was erg druk dus dat ging niet goed,terwijl die andere vrouw wel door mocht rijden op black dus ik stond daar voor jan doedel(..)Terwijl een andere vrouw zei dat zei er niet opging omdat ze er niet af wou vallendus wat verwachten ze dan van mij??Beetje onduidelijk verhaal maar staat op hyves-
Voel me er nog steeds klote door hoor,zit nu thuis nog steeds tebalen dat het mis is gelopen.
maandag 18 januari 2010 om 21:39
Ai, die tweede categorie is heftig Saar...
Dat zijn dingen die je hopenlijk ooit in de groep kan delen...
Klote Sponge!
Zo te horen heb je het gevoel dat je ontzettend onredelijk behandeld bent. Dat lijkt me heel heel naar!
Zeker ook omdat je zo blij was na al het lange zoeken.
Ga zo even op hyves kijken om er meer van te begrijpen.
Ev, ik vroeg Appel om m op te zetten, wat ze deed.
Staat r goed toch?
(appel, leg jij het even duidelijker uit? :-S)
Dat zijn dingen die je hopenlijk ooit in de groep kan delen...
Klote Sponge!
Zo te horen heb je het gevoel dat je ontzettend onredelijk behandeld bent. Dat lijkt me heel heel naar!
Zeker ook omdat je zo blij was na al het lange zoeken.
Ga zo even op hyves kijken om er meer van te begrijpen.
Ev, ik vroeg Appel om m op te zetten, wat ze deed.
Staat r goed toch?
(appel, leg jij het even duidelijker uit? :-S)
maandag 18 januari 2010 om 22:04
Hee Lieverds.
Gatsie wat balen Sponge. Je hebt zo je best gedaan met zoeken en nu dit. Vind het echt rot voor je.
Verder heb ik jullie gelezen allemaal!
Verder zit ik nog heel erg met het gesprek van vorige keer tussen psych en mij in m'n hoofd. Heb er een enorm vervelend gevoel aan over gehouden, ben weken overstuur en verdrietig geweest. Uiteindelijk werd ik boos. Dat laatste is erg bijzonder, dus hij heeft het goed gedaan. Mij boos gekregen .
Het is een lang verhaal maar ik voel me totaal niet serieus genomen.
He, voel me weer vervelend als ik er aan terug denk.
Had vandaag gesprek met psychiater over medicatie en het kwam daar ook even ter sprake. Zij zit er deze week ook bij, met het gesprek van psych. Op zich fijn maar ik zie er gruwelijk tegen op.
Heb alles opgeschreven wat ik wil zeggen voor als ik een black out krijg.
Dan lees ik het gewoon voor.
Heb er veel termen in gezet die het meestal wel goed doen in therapie land.
Misschien zet ik het nog wel even op hyves.
Nu ga ik een film kijken. Een om mn gedachten te verzetten. Ben teveel met nare dingen bezig laatste dagen. Bah.
Doeg!
Gatsie wat balen Sponge. Je hebt zo je best gedaan met zoeken en nu dit. Vind het echt rot voor je.
Verder heb ik jullie gelezen allemaal!
Verder zit ik nog heel erg met het gesprek van vorige keer tussen psych en mij in m'n hoofd. Heb er een enorm vervelend gevoel aan over gehouden, ben weken overstuur en verdrietig geweest. Uiteindelijk werd ik boos. Dat laatste is erg bijzonder, dus hij heeft het goed gedaan. Mij boos gekregen .
Het is een lang verhaal maar ik voel me totaal niet serieus genomen.
He, voel me weer vervelend als ik er aan terug denk.
Had vandaag gesprek met psychiater over medicatie en het kwam daar ook even ter sprake. Zij zit er deze week ook bij, met het gesprek van psych. Op zich fijn maar ik zie er gruwelijk tegen op.
Heb alles opgeschreven wat ik wil zeggen voor als ik een black out krijg.
Dan lees ik het gewoon voor.
Heb er veel termen in gezet die het meestal wel goed doen in therapie land.
Misschien zet ik het nog wel even op hyves.
Nu ga ik een film kijken. Een om mn gedachten te verzetten. Ben teveel met nare dingen bezig laatste dagen. Bah.
Doeg!
maandag 18 januari 2010 om 22:53
He, wat fijn dat je dit kwijt kon bij je psychiater en dat ze dit ook zo serieus opneemt dat ze erbij komt zitten.
Want dat het niet lekker zit tussen jou en je peut is overduidelijk. Lijkt me ook geen veilige therapeutische band die jullie hebben ondertussen.
Slim dat je opgeschreven hebt wat je zeggen wilt. Over die therapeutische termen zou ik me trouwens minder druk maken hoor. Het gaat vooral om jou, en om wat je voelt en denkt.
Wat zij daar dan ook van mogen vinden.
Wanneer mag je eigenlijk?
Want dat het niet lekker zit tussen jou en je peut is overduidelijk. Lijkt me ook geen veilige therapeutische band die jullie hebben ondertussen.
Slim dat je opgeschreven hebt wat je zeggen wilt. Over die therapeutische termen zou ik me trouwens minder druk maken hoor. Het gaat vooral om jou, en om wat je voelt en denkt.
Wat zij daar dan ook van mogen vinden.
Wanneer mag je eigenlijk?