Nare reactie: navragen?

18-03-2018 17:06 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een pittige tijd (psychose) achter de rug. Ik ben nu in therapie en veel met vroeger bezig. Ik was altijd wat teruggetrokken en kwam nooit zo voor mezelf op. Nu vinden mensen me vaak zelfverzekerd, maar ik vind het nog steeds moeilijk om voor mezelf op te komen.

Gisteren was ik bij een clubje jonge moeders die ik via via ken. Bij binnenkomst en na begroeting keek 1 van die moeders afkeurend naar me. Echt een nare blik. Wat doen jullie in zo’n geval? Het benoemen? Of negeren? Of later nog navragen? Ik vraag me af wat er was. Het zit me niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
18-03-2018 17:41
En wat doe JIJ er dan aan om hem niet meer met dat soort trivialiteiten lastig te vallen?
ja Ana, het is niet aan jou om de heer des huizes lastig te vallen met je eigen gedoetjes he.

:lmao:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
pejeka schreef:
18-03-2018 17:41
En wat doe JIJ er dan aan om hem niet meer met dat soort trivialiteiten lastig te vallen?
Elke keer als ze dat wil doen krijgt hij een blowjob van haar.
labellei schreef:
18-03-2018 17:42
Heb ik ook. Ik hoor best vaak "Wat kijk je boos." Maar dan ben ik inderdaad in gedachten, of ik probeer me ergens op te concentreren...
Resting bitch face. :-D
RikM schreef:
18-03-2018 17:52
Resting bitch face. :-D

Yep. :-x
:proud:
rosanna08 schreef:
18-03-2018 17:44
ja Ana, het is niet aan jou om de heer des huizes lastig te vallen met je eigen gedoetjes he.

:lmao:
Tip voor de volgende keer: Denk aan een van de leuke anekdotes die hij vast altijd vertelt, dan zijn die muizenissen zo uit je hoofdje. En ben je weer zoals hij je graag ziet: Vrolijk en met hem bezig
Moiren’ schreef:
18-03-2018 17:47
Elke keer als ze dat wil doen krijgt hij een blowjob van haar.
Dan is ze tenminste stil. Win-win!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
18-03-2018 18:01
Tip voor de volgende keer: Denk aan een van de leuke anekdotes die hij vast altijd vertelt, dan zijn die muizenissen zo uit je hoofdje. En ben je weer zoals hij je graag ziet: Vrolijk en met hem bezig
jij snapt het
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Probeer het te negeren.
Foodisgood schreef:
18-03-2018 18:24
Probeer het te negeren.
Of meteen erop af en een flinke stomp op d’r neus geven.
DEATH schreef:
18-03-2018 18:30
Of meteen erop af en een flinke stomp op d’r neus geven.
Dat zal d’r leren.
Moiren’ schreef:
18-03-2018 18:30
Dat zal d’r leren.
Die hoer met haar valse blik.
Alle reacties Link kopieren
Als ze jou bewust een nare blik gaf, zegt dat meer over haar dan over jou. Het kan ook onzekerheid zijn he?

Kijk het even aan. Als het vaker gebeurt bij dezelfde persoon, zou ik er misschien iets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
18-03-2018 18:31
Die hoer met haar valse blik.
Haha! Mallerd
Soppie d'r over en hij glimt weer!
DEATH schreef:
18-03-2018 18:31
Die hoer met haar valse blik.
Dit. Vette rochel er op.
Niks. Het zal me een worst zijn wat een willekeurige (vreemde) ander van me denkt.

Zeker geen verhaal gaan halen. Dit is echt jouw probleem. Het zit in jouw hoofd. Zelfs al keek ze werkelijk afkeurend, dan is het jouw probleem dat dit je zo raakt. Dáár moet je wat aan doen. Jezelf weerbaarder maken, want je zult nog vaak genoeg denken dat anderen afkeurend naar je kijken, en soms is dat misschien ook zo.
pejeka schreef:
18-03-2018 17:41
En wat doe JIJ er dan aan om hem niet meer met dat soort trivialiteiten lastig te vallen?
Niks.

We zijn in voor en tegenspoed getrouwd.
Dat is zijn portie tegenspoed. Mag hij nog blij mee zijn.
Moiren’ schreef:
18-03-2018 17:47
Elke keer als ze dat wil doen krijgt hij een blowjob van haar.
Ik kan niet praten met een volle mond.
DEATH schreef:
18-03-2018 18:31
Die hoer met haar valse blik.
Gaat het nou nog steeds over mij!? :@
Ik kan zelf best onzeker zijn in dit soort situaties, maar in een situatie zoals beschreven in de OP zou zelfs ik niet onzeker worden, of wellicht alleen een beetje. Dit kan echt wel duizend redenen hebben, en heeft waarschijnlijk helemaal niets met jou als persoon te maken. Dat kan ook haast niet, aangezien ze je totaal niet kent. En ook al was het zo: Als zij zo snel zo hard oordeelt, in de eerste seconde dat ze jou ziet, dan heeft zij toch meer een probleem dan jij. Dit is echt niet jouw probleem, en je moet het ook niet jouw probleem maken. ZEKER NIET NAVRAGEN! je vernedert jezelf daar alleen maar mee, en zij zal toch sociaal gewenst antwoorden.
Moiren’ schreef:
18-03-2018 18:44
Dit. Vette rochel er op.
In het mondje.
Ana_Isabel2 schreef:
18-03-2018 18:59
Gaat het nou nog steeds over mij!? :@
Jij bent een moppie.
DEATH schreef:
18-03-2018 19:17
Jij bent een moppie.
aaah... :) :redrose:
Dank u voor die bloem.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een eng gezicht naar dat mens trekken, alsof je gek bent. Telkens als ze naar je kijkt weer opnieuw. Steek de draak met die vrouw, ze verdient het.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
18-03-2018 19:37
Je kunt ook een eng gezicht naar dat mens trekken, alsof je gek bent. Telkens als ze naar je kijkt weer opnieuw. Steek de draak met die vrouw, ze verdient het.
Hahaha, dank voor deze reactie. Maakte me goed aan het lachen. Had ik even nodig :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven