Nieuw jaar, nieuw topic. Op naar 2019!

04-01-2018 16:44 2292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna precies een jaar geleden opende ik hier mijn eerste topic.
In augustus 2016 ging ik naar de huisarts ivm een rare harde plek net onder mijn ribben. Nog geen 5 uur later kreeg ik te horen dat ik uitgezaaide kanker had en ben ik de medische molen ingegaan. Binnen een week was duidelijk dat ik darmkanker had, met een uitzaaiing van 30 cm op mijn lever en dat, als ik direct aan de chemo had, ik een kans had van minder dan 10% dat het nog te behandelen was en ik dit zou overleven. Op de dag van die uitslag brak ik en opende ik hier een topic. Met een best bizarre titel voor iemand die in het echte leven niets van knuffels (en vooral niet van vreemden) moet hebben :$
Voor iedereen die dat niet gelezen heeft: nee, het wonder heeft niet plaatsgevonden. Wel een kleiner wonder: ik ben er nog steeds en naar omstandigheden in redelijke goede gezondheid.
Het afgelopen jaar heb ik hier uitgehuild, gekankerd op de situatie en na elke nieuwe scan opgelucht verteld hoe ontzettend goed ik blijk te zijn in kanker hebben. En jullie als uitlaadklep gebruikt voor de frustraties die het oplevert als je de ene dag nog een gewone vrouw van 35 bent, moeder van 2 kinderen, een leuke baan met de ambitie nog flink hoger te komen, net een huis gekocht (de oplevering had nog niet eens plaatsgevonden) en de volgende dag een patient bent met een levensverwachting van 'misschien 2 jaar'. Wat er dan door je heen gaat is eigenlijk niet te beschrijven, dus dat ga ik hier ook niet doen.

Anyway, ik ben zo goed in kanker hebben dat het vorige topic volgeschreven is! Hier zal ik dus vrolijk en soms minder vrolijk, verder gaan. Doel is om ook 2019 te halen!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Net als het halve vivaforum leef ik met je mee.
Ontzettend spannend weer morgen/vandaag.
Ik duim voor een goede uitslag.
AnnA_C schreef:
15-08-2018 13:56

Wel een mentale opkikker: kreeg een appje van mijn werk of ik, als ik me goed genoeg voel en zin heb, langs wil komen om commentaar te geven op een document (het belangrijkste van het jaar in mijn vakgebied). Voelde me weer heel even mijn 'oude' zelf de 'belangrijke carrierevrouw'.
Wat leuk!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan je, Anna.

Hoe laat ben/was je aan de beurt?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag, Anna!

Leuke opsteker van je werk. Heb je ook nog de puf om het te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ook vandaag weer :hug:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik lees je nog steeds en denk vaak aan je AnnA! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Anna, bij toeval stuit ik op jou topic. Ook bij mijn vader is in september 2016 geconstateerd dat hij darmkanker heeft (zijn moeder is er ook aan overleden) en nu deze maand te horen gekregen dat hij is uitbehandeld en dat zijn einde nadert. Ik heb het er erg moeilijk mee. Ik hoop voor jou dat je nog een hele hele lange tijd van je gezin mag genieten.
Alle reacties Link kopieren
Helaas..... Nieuwe uitzaaiingen in de longen en buikvlies.
Zal later uitgebreider reageren, nu even uit janken met man.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ah nee Anna. :redrose: :hug:
Ach nee.... geen woorden voor even... :hug: :redrose:
Ach nee, dikke knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sprakeloos :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een k*tnieuws... :hug:
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Knuffel nodig heette je eerste topic. Hoop dat je die nu krijgt van je dierbaren.
Alle reacties Link kopieren
Wat een k#tnieuws...Ik weet even niks te zeggen.. :hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Gatver Anna, hoopte zo dat het mee zou vallen. Heb er geen woorden voor. Ook van mij een dikke knuffel voor jouw en je familie.
In this mad house we must all survive
Anna, wat een k*tnieuws :hug:
Ah Anna wat een rotnieuws :( Hele dikke knuffel
Knuffel van nog een stille meelezer.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rot nieuws.
Heel veel sterkte :hug:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Oh bah, Anna, wat een naar nieuws. Dikke knuffel :hug:
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven