Nieuw jaar, nieuw topic. Op naar 2019!

04-01-2018 16:44 2292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna precies een jaar geleden opende ik hier mijn eerste topic.
In augustus 2016 ging ik naar de huisarts ivm een rare harde plek net onder mijn ribben. Nog geen 5 uur later kreeg ik te horen dat ik uitgezaaide kanker had en ben ik de medische molen ingegaan. Binnen een week was duidelijk dat ik darmkanker had, met een uitzaaiing van 30 cm op mijn lever en dat, als ik direct aan de chemo had, ik een kans had van minder dan 10% dat het nog te behandelen was en ik dit zou overleven. Op de dag van die uitslag brak ik en opende ik hier een topic. Met een best bizarre titel voor iemand die in het echte leven niets van knuffels (en vooral niet van vreemden) moet hebben :$
Voor iedereen die dat niet gelezen heeft: nee, het wonder heeft niet plaatsgevonden. Wel een kleiner wonder: ik ben er nog steeds en naar omstandigheden in redelijke goede gezondheid.
Het afgelopen jaar heb ik hier uitgehuild, gekankerd op de situatie en na elke nieuwe scan opgelucht verteld hoe ontzettend goed ik blijk te zijn in kanker hebben. En jullie als uitlaadklep gebruikt voor de frustraties die het oplevert als je de ene dag nog een gewone vrouw van 35 bent, moeder van 2 kinderen, een leuke baan met de ambitie nog flink hoger te komen, net een huis gekocht (de oplevering had nog niet eens plaatsgevonden) en de volgende dag een patient bent met een levensverwachting van 'misschien 2 jaar'. Wat er dan door je heen gaat is eigenlijk niet te beschrijven, dus dat ga ik hier ook niet doen.

Anyway, ik ben zo goed in kanker hebben dat het vorige topic volgeschreven is! Hier zal ik dus vrolijk en soms minder vrolijk, verder gaan. Doel is om ook 2019 te halen!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Anna, wat ontzettend klote. Veel sterkte gewenst, ook voor je man en je zoontjes :hug:
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Och Anna.. ik wilde dit topic eigenlijk niet openen omdat ik hoopte dat ik dít nieuws niet zou lezen.. :'(

Veel sterkte. En een :hug:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
:hug:
Alle reacties Link kopieren
En je was zo goed in kanker hebben! Hopelijk blijft dat nog heel lang zo ondanks dit waardeloze nieuws! 😢 :hug: :hug: :hug:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Kl#te kanker. Bah, wat een rotnieuws.
Alle reacties Link kopieren
Heel vee sterkte Anna :hug:
.
Alle reacties Link kopieren
Verdikkeme, daar ga je niet van uit.
Ik had zo gehoopt dat je dit nieuws niet zou krijgen te horen.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ach nee Anna, wat een klote nieuws is dit zeg. wat een Kl*te ziekte is het toch
Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat kut....hele dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
:hug:
:redrose: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat ongelofelijk ruk. :hug:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
:hug:
AnnA_C schreef:
16-08-2018 16:59
Helaas..... Nieuwe uitzaaiingen in de longen en buikvlies.
Zal later uitgebreider reageren, nu even uit janken met man.
Anna wat een ontzettend rotnieuws, heel heel heel veel sterkte!!!
Alle reacties Link kopieren
Shit, kut, fuck.... drukt allemaal de lading niet... kankerkanker vond en vind ik nog de beste....

Lieve Anna... :redrose:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ah nee.....!! Hier was je stiekem al een beetje bang voor. Hou elkaar maar heel stevig vast. Ik denk aan jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ook van deze stille meelezer een :hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Behalve hele lelijke woorden, maar daar schiet je weinig mee op.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk oneerlijke rotuitslag! Heel veel sterkte :hug: !
Ach Anna, wat vreselijk... ik kan de juiste woorden niet vinden :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben stil van... Wat een rot nieuws :hug:
Alle reacties Link kopieren
O nee verschrikkelijk. :hug:
:hug:
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Sprakeloos.
Don't waste your time or time will waste you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven