Paniek en angst

18-07-2020 19:34 352 berichten
Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik lees wel regelmatig mee hier op het forum. Nu heb ik sinds vorig weekend, nadat het jaren is weggeweest, weer last van angst/paniekaanvallen. Als ik ze heb is het echt heel heftig. Ik heb ook wel een periode achter de rug waarin veel gebeurd is dus het is niet zo heel gek dat het nu opspeelt. Ik ben bij de huisarts geweest en die heeft me iets kalmerends voorgeschreven om even de cirkel weer te doorbreken. Ik zou graag van lotgenoten horen hoe zij weer uit zo'n periode zijn gekomen. Zijn er mensen die dit herkennen? Ik weet met mijn verstand wel dat het over gaat maar als je er midden in zit lijkt het alsof het nooit meer over gaat. En dat maakt me nog het meest angstig

Hoor graag van jullie!

Elsbels
Hi Pia, wat vervelend dat je ook deze klachten hebt. Helaas heel herkenbaar. Ook dat doemdenken :-?

Elsbels goed om even tot de kerst af te wachten, ik snap dat je liever niet wilt ophogen ivm de kilo's, maar als het echt niet anders gaat, misschien dan naar een diëtist voor hulp?
Ik heb een vraag aan jou: hoe lang duurde het bij elke ophoging tot je je wat beter voelde?
Paar dagen geleden dacht ik dat het beter ging, maar heb nu weer super erg gespannen gevoel in mijn lijf. Ik ben dus van 100 naar 150 mg gegaan en voel me er toch niet beter op.
Allemaal tintelingen,oorsuizen stroomschokjes, soms gaat mijn ooglid opeens trillen en vooral ook aan het piekeren daarover (is de dosis niet te hoog, is het geen enge ziekte?)
.
Is het een kwestie van doorzetten?
Ik ben ruim 1,5 week geleden verhoogd.

Punttaart :hug: ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt . :hug:
anoniem_390457 wijzigde dit bericht op 19-11-2020 15:39
0.61% gewijzigd
@Pia ik voel me nu weer een stuk beter. Ben toch in overleg nog een klein stapje met de ad omhoog gegaan en dat geeft me een goed gevoel. Nu nog even geduld hebben totdat het aanslaat.