Vraag..

30-07-2011 14:10 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of er nog gebruik word gemaakt van dwangbuizen in de psychiatrie?

groet Ius
Want? En het antwoord is ja!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor zover mij bekend zo min mogelijk en uitsluitend als echt alle andere opties geprobeerd zijn en de patient een gevaar vormt voor zichzelf en zijn/haar omgeving.
quote:Fame schreef op 30 juli 2011 @ 14:12:

Want? En het antwoord is ja!Nou, ik vraag me af hoe dat is.. om daar in te zitten
quote:ius_ius schreef op 30 juli 2011 @ 14:14:

[...

Nou, ik vraag me af hoe dat is.. om daar in te zitten

Heel fijn, lekker ontspannend, vooral als je jeuk hebt! Wil je dat proberen in plaats van een korset om je vriend op te winden?

quote:Fame schreef op 30 juli 2011 @ 14:15:

[...]

Heel fijn, lekke rstrak, vooral als je jeuk hebt! Wil je dat proberen in plaats van een korste om je vriend op te winden?

Nee het zijn 2 losse vragen.. hebben niets met elkaar te maken
Nou, koop er een zou ik zeggen en probeer het uit. Zit heerlijk joh
quote:alexisss schreef op 30 juli 2011 @ 14:16:

Nou, koop er een zou ik zeggen en probeer het uit. Zit heerlijk joh Nou.. volgens mij is het jezelf daarin vastmaken toch wel erg lastig..
Dan vraag je iemand om hulp

Je bent niet een erg helder licht of wel?
Klik!
quote:alexisss schreef op 30 juli 2011 @ 14:18:

Je bent niet een erg helder licht of wel?Ik ben een bijzonder helder licht.. kans dat jij intelligenter ben dan ik is ongeveer 1.3%.. Maar je moet wel weten hoe zoiets veilig kan natuurlijk.. weet niet of daar over nagedacht hebt?
Zal het ook je lever beschermen?
quote:ius_ius schreef op 30 juli 2011 @ 14:20:

[...]

Ik ben een bijzonder helder licht.. kans dat jij intelligenter benT dan ik is ongeveer 1.3%.. Maar je moet wel weten hoe zoiets veilig kan natuurlijk.. weet niet of JE daar over nagedacht hebt?Geloof me, die kans is 99,9%. Ja, ik heb zeker nagedacht over de veiligheid ervan. Ik weet meer van dwangbuizen dan jij denkt.
quote:alexisss schreef op 30 juli 2011 @ 14:24:

[...]

Geloof me, die kans is 99,9%. Ja, ik heb zeker nagedacht over de veiligheid ervan. Ik weet meer van dwangbuizen dan jij denkt.Nou wat weet je er van.. deel je kennis eens?
quote:ius_ius schreef op 30 juli 2011 @ 14:24:

[...]

Nou wat weet je er van.. deel je kennis eens?Laat je lekker opnemen in een inrichting, misdraag jezelf daar lekker, en je zal er achter komen.
quote:Fame schreef op 30 juli 2011 @ 14:26:

[...]

Laat je lekker opnemen in een inrichting, misdraag jezelf daar lekker, en je zal er achter komen.Dat dus liever niet....
Okee zelfs op zaterdag worden we nog lastig gevallen met vrijmiboto?
quote:elastiekje schreef op 30 juli 2011 @ 14:27:

Okee zelfs op zaterdag worden we nog lastig gevallen met vrijmiboto?Ja dus... Zet dan op z'n minst even wat drankjes klaar als TO, denk ik dan...
quote:ius_ius schreef op 30 juli 2011 @ 14:24:

[...]

Nou wat weet je er van.. deel je kennis eens?Tip: google

Mijn kennis deel ik alleen met mensen die ik mag. Helaas val jij niet in die categorie. Heel vreemd hè
Sorry hoor, maar tenzij je professioneel hulpverlener in een pyschiatrische inrichting bent, heb je echt niets met dwangbuizen te maken. Ze bij anderen gebruiken is bij wet verboden en ze voor jezelf gebruiken vind ik behoorljk afwijkend gedrag.
Wat ben ik blij dat het eerste gedeelte van nederland binnenkort weer naar school gaat.
quote:nummerzoveel schreef op 30 juli 2011 @ 14:30:

Sorry hoor, maar tenzij je professioneel hulpverlener in een pyschiatrische inrichting bent, heb je echt niets met dwangbuizen te maken. Ze bij anderen gebruiken is bij wet verboden en ze voor jezelf gebruiken vind ik behoorljk afwijkend gedrag.Ik ben slechts benieuwd hoe een dwangbuis voelt.. heb verder nergens gemeld dat ik er speciale bedoelingen mee had of zo..
Ik vraag mij ook wel eens iets af, maar dit nou nooit. Haha. Lijkt mij verschrikkelijk om in gevangen te zitten!

Fame, ik ben ff nieuwsgierig...Heb je nog steeds je hand gebroken? Of is het alvast een excuus voor als je ooit een spellingsfout maakt?
quote:alexisss schreef op 30 juli 2011 @ 14:18:

Je bent niet een erg helder licht of wel?
quote:toffifee schreef op 30 juli 2011 @ 14:54:

Ik vraag mij ook wel eens iets af, maar dit nou nooit. Haha. Lijkt mij verschrikkelijk om in gevangen te zitten!

Mij lijkt het dus ook niets. Maar weet wel dat dit een fetisj kan zijn voor iemand. Volgens mij wel eens in een of ander programma gezien. (vraag me niet welk want zo goed is mijn geheugen op dit moment niet. leve de zwangerschapshormonen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven