Waarom nou opeens weer? :(

29-04-2012 23:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug heb ik hier ook een topic geopend over dat het niet zo goed ging.

Ondertussen loop ik bij een psychotherapeut en het is een hele tijd heel goed gegaan.

Nu, vanavond, ben ik opeens weer bang voor vanalles. Is niks nieuws en ik weet dat het er morgenochtend weer heel anders uitziet allemaal.

Wat wel nieuw is, is dat wanneer ik verdrietig ben ik meteen Heul Erg verdrietig ben. Op zo'n manier dat ik bang word van mijn eigen gedachten.

Mijn beste vriendin is bij haar vriendje en mijn vriendinnetje vroeg naar bed omdat ze morgen met haar beste vriendin de hort op gaat. Ik wil en kan ze nu dus niet bereiken, maar ik voel me wel ontzettend alleen even.

Ik wil hier niet weer heel lang in blijven hangen, maar ik weet even niet hoe ik ,et mezelf om moet gaan...
Mischien moet je gewoon naar bed gaan en lekker gaan slapen.

Morgen lekker gaan genieten van het mooie weer.
Heb je misschien iets rustgevendst wat je mag nemen? En is het iets om je bed in te duiken en proberen te slapen? (heb je andere topics niet gevolgd dus sorry als ik er volledig naast zit)
Ik heb valeriaan genomen toen ik het voelde 'aankomen' maar ik ben bang dat ik al te laat was want ik merk er niks van. Ik lig me al anderhalf uur op te naaien in bed, dus ik ben er maar weer uitgegaan.
Lekker in bad of douchen?

En heb je ook contact gehad met een arts? Omdat die kan kijken of medicatie handig/wenselijk is en een psychotherapeut dat niet kan.
Zet lekker een filmpje op of lees een boek en probeer je gedachten even te verzetten. Vaak word je vanzelf wel moe en probeer dan nog eens te gaan slapen.

Morgen ziet het er idd weer heel anders uit.
Misschien moet ik toch idd eens bij de huisarts langs. Hoe langer het duurt, hoe minder ik slaap, hoe erger het wordt... Ik zal eens kijken of ik me kan concentreren op een boek.
Wat naar voor je

In je andere topic zeg je dat je veel angsten hebt, eigenlijk heel erg bezorgd bent over dingen.

Dat heb ik dus ook. Angsten, te bezorgd.De huisarts heeft me daarvoor anti-depressiva gegeven en dat helpt heel goed. Samen met therapie uiteraard.

Ik maak gewoon te weinig serotonine aan zegt ze.

Niet dat ik je meteen aan de pillen wil zetten, maar mij heeft het iig erg goed geholpen. Je hoofd is gewoon een chemisch samenspel.

En als daar een stofje iets minder werkt krijg je de gekste dingen.

Veel sterkte, en goed dat je therapie hebt!

Neem lekker een kop thee en probeer aan leuke dingen te denken.

Je kunt je gedachten sturen en waar je aandacht aan geeft wordt alleen maar erger.

Kan gebeuren dat het even niet zo lekker meer gaat, als het overall maar ok gaat. Geen mens is perfect!
Ja, t is vaak fijner als je het zonder medicijnen kan doen.

Maar als jij nu een helse nacht tegemoet gaat, dan is het misschien goed om eens te kijken of daar met medicijnen iets aan te doen is. Naast je therapie.
@ isabon & Moonlight82, ik kan het altijd eens aankaarten bij m'n huisarts. Kijken wat hij ervan denkt.

Ik heb hier nog niet zoveel meegeschreven, ik kom vaak even kijken als ik me verveel tijdens den studie of om te lezen dat ik niet 'raar' ben. En heel soms heb ik een klankbord nodig omdat ik niet altijd bij vrienden/moeder terecht kan. Wel heel fijn zo 's avonds laat
Voor jou Sjors, haal er maar wat inspiratie uit.

wauw bliksemse bende, dat is nu precies een filmpje dat ik op dit moment even kan gebruiken
Mooi filmpje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven