Wat is er met me?

11-01-2012 22:47 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik voel me de laatste tijd niet lekker,

zit niet lekker in mijn vel (terwijl hier geen aanleiding voor is, ik heb een super leuke baan, leuke vriend, goede relatie met mijn familie, leuke vrienden....)

Het begon ongeveer een half jaar geleden, ik viel af en toe uit het niets flauw. Dit was soms op een feestje, midden op het station of tijdens het eten. Paar keer voor bij de dokter geweest, bloedsuiker getest.. Alles was in orde. Gelukkig is dit nu gestopt, want ik was er vaak erg angstig over.

Maar ik voel me de laatste tijd nog steeds niet lekker - Vooral niet als ik in een kroeg zit, terwijl ik dit altijd wel het allerleukste vond. Lekker met vrienden&vriendinnen een drankje doen en bijkletsen...

Ik heb altijd het gevoel dat er op mijn keel en maag wordt gedrukt, waardoor ik me misselijk en benauwd voel.

Ik voel me hierdoor ongelukkig. Ik kan me niet uitleven op mijn werk, ik kom de laatste tijd een beetje 'saai' en 'moe' over... Terwijl ik voor deze klachten nooit stil kon zitten & altijd bezig was.

Het klinkt allemaal een beetje vaag,

Maar heeft iemand misschien tips voor me?

Groetjes Jennifer.
Heel herkenbaar, lijkt toch een beetje op een angststoornis. Ik zou de huisarts bellen. Sterkte
@ Nicato heb jij deze klachten ook gehad???

Groetjess & dankjewell.
Ja ik heb dit ook gehad, ik viel vaker flauw. En ineens had ik moeite met drukke omgevingen. Uitgaan,restaurants of de supermarkt zelfs. Ik voelde me niet meer mezelf en vroeg me steeds af wat er was. Het beinvloede mijn leven. Ik ben naar de huisarts gegaan. Heb medicatie gehad. En ben begonnen met ontspanningsoefeningen en ademhalingsoefeningen. Dit overkomt vaak vrouwen en begint tussen je 25/35e levensjaar. Maar dit is mijn verhaal. Leg je huisarts nogmaals je klachten uit, zodat hij de goede dyagnose kan stellen. Wat het ook os, er is altijd een oplossing voor!!! Succes het komt goed:)
Dankjewel Nicato! Ga morgen gelijk de dokter bellen... Ik hou jullie op de hoogte & hoop nog wat van jullie te horen!

Heel erg bedankt!
Ook ik was trouwens een moeilijke puber, en in korte tijd totaal veranderd. Ik voelde me soms ook "schuldig" over hoe ik toen was en wat ik deed. Maar dat was toen en nu is NU. Je moet proberen in het hier en nu te leven. Die gedachtes aan vroeger hebben geen nut.
Succes morgen!!!
Succes bij de HA morgen .
Succes! En knap dat je naar de dokter gaat!
quote:jennaaa_12345 schreef op 11 januari 2012 @ 23:22:

En hoe ga je daarmee om, als ik vragen mag?

Ik heb 2 weken geleden een huilbui met mijn moeder gehad - over wat ik haar allemaal heb 'aan gedaan'.. Dit luchtte voor mij ontzettend op.

Mijn situatie is anders dan die van jou. Ik kan alleen voor mezelf praten. Mbt mijn jeugd praat ik veel. Vroeger met mijn vrienden (en nog steeds hoor) maar tegenwoordig met mijn broer (waar ik 19 jaar geen contact mee had). Dingen vallen op hun plaats. Als er iets gebeurt zijn er altijd 2 kanten en de waarheid ligt altijd ergens in het midden.

Als het gaat om spijt, dan is het belangrijk dat iedereen altijd gedaan heeft wat hij op dat moment het beste vond. Mss met de kennis van nu had hij het anders gedaan, maar dat is niet aan de orde want die kennis was er niet.
Hoi!

Wou even laten weten dat ik naar de dokter geweest ben.

Heb het allemaal een beetje uitgelegd.. En de dokter wil eerst uitproberen of het ligt aan mijn slokdarm&maag.. Daarom heb ik daar medicatie voor voor 2 weken. Over 2 weken moet ik weer langs komen, als het dan nog niet over is gaan we voor iets anders kijken!

Heel erg bedankt voor jullie steun =).

@ Vivamies wat erg, maar gelukkig dat alles nu een beetje op zijn plekje valt & leuk dat je weer contact met je broer hebt!
Veel beterschap!!

En wat er ook aan de hand is, het is altijd goed om dingen waar je nog mee zit/die in je hoofd spoken op te ruimen. Je bent nu volwassen en kunt dat op een volwassen manier doen. Zelfs als er onvolwassen op gereageerd wordt door anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven