wat vinden jullie oppervlakkig?
donderdag 31 mei 2012 om 22:41
donderdag 31 mei 2012 om 22:46
Wat onbeschoft, om iemand zo recht in zijn gezicht te zeggen dat hij/zij oppervlakkig is, of nee, dat diegene dat vindt.
Stel maar eens de vraag waar ze dat op baseren? En kijk dan of het echt gaat om iets dat je wilt veranderen (omdat je je er niet bewust van was dat je zo overkwam) of dat iemand zelf uit de hoogte wil doen en jou zo minderwaardig wil laten voelen.
Voor mij is iemand oppervlakkig als diegene in weinig dingen geinteresseerd is. Dus iemand kan briljant zijn in wiskunde, maar totaal niet geinteresseerd in de wereld om 'm heen. Is het een slim doch oppervlakkig persoon voor mij.
Maar dat is dan mijn mening.
Stel maar eens de vraag waar ze dat op baseren? En kijk dan of het echt gaat om iets dat je wilt veranderen (omdat je je er niet bewust van was dat je zo overkwam) of dat iemand zelf uit de hoogte wil doen en jou zo minderwaardig wil laten voelen.
Voor mij is iemand oppervlakkig als diegene in weinig dingen geinteresseerd is. Dus iemand kan briljant zijn in wiskunde, maar totaal niet geinteresseerd in de wereld om 'm heen. Is het een slim doch oppervlakkig persoon voor mij.
Maar dat is dan mijn mening.
donderdag 31 mei 2012 om 23:18
donderdag 31 mei 2012 om 23:20
donderdag 31 mei 2012 om 23:27
Ik ervaar mensen als oppervlakkig als ze zich alleen maar met zichzelf en een heel klein kringetje bezighouden en niet geinteresseerd zijn in de rest van de wereld. Dat ´soort´mensen kunnen zich ook nooit ergens druk over maken zoals over politiek, oorlog, honger, armoede, milieu, onrecht. Ze hebben er gewoon niets mee, en houden het bij hun eigen dingetjes. Ze hebben ook een minder groot referentiekader en beperkt voorstellingsvermogen, en kunnen zich ook vaak minder goed inleven in een ander.Veel fantasie of humor vind je ook niet bij hun. Thinking out of the box: nix. Ik kan daar nooit zoveel mee opbouwen qua kontakt.
donderdag 31 mei 2012 om 23:37
Ik vind oppervlakkig idd als je niet weet wat er in de wereld speelt. Als je je alleen bezig houd met jezelf en uiterlijkheden.
Ik werd laatst compleet verrast door een vriendin van mij. Heb een relatie met een wat oudere man, geen don juan zeg maar. Vroeg ze aan mij, maar waarom val je op hem? Ik zeg, om alles hoe hij praat, loopt, lacht, knuffelt, ruikt etc etc etc. zegt ze tegen mij; goh dan ben je niet zo oppervlakkig als ik dacht. Ik val alleen op mooie mannen....Serieus? Dat vind ik dus oppervlakkig.
Ik werd laatst compleet verrast door een vriendin van mij. Heb een relatie met een wat oudere man, geen don juan zeg maar. Vroeg ze aan mij, maar waarom val je op hem? Ik zeg, om alles hoe hij praat, loopt, lacht, knuffelt, ruikt etc etc etc. zegt ze tegen mij; goh dan ben je niet zo oppervlakkig als ik dacht. Ik val alleen op mooie mannen....Serieus? Dat vind ik dus oppervlakkig.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'