weet niet meer welke weg ik in moet gaan..

11-02-2011 00:44 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, even van me afschrijven misschien dat het helpt.

Ik voel me zo slecht, zo eenzaam.

Ik ben alleenstaande moeder van 4 kids

5 jaar geleden afgekeurd, er is ms ontdekt.

Nu leven van uitkering.

, ruzie met ouders en zus, sta er helemaal alleen voor!

Pluspunt, lieve vriend die 80 km verderop woont.

De twee weekenden in de maand bij hem, voel ik me opbloeien, daarna weer maandag en keihard de werkelijkheid in.

Ik trek het niet meer, mn huis is een bouwval, meubels bijelkaargeraapt, voel me er niet fijn.

Zijn er mensen die me begrijpen of ook in dergelijke situatie zitten?
Het is jammer dat je je topic niet volledig wil maken. Je titel geeft aan dat je niet weet welke weg je moet gaan, betekent dat dat je toch bij je vriend wil wonen, en de kinderen dwingen om mee te gaan? Of wil je je kinderen achterlaten, dat is toch de achtergrond van je topic?
Als ik toch ooit flink in de shit zou zitten met mezelf en zo'n reactie van Meds zou krijgen, zou ik in mijn handjes knijpen!quote:meds schreef op 11 februari 2011 @ 00:51:

waarom kan je die twee weekenden opbloeien? Heb jij een ander nodig om je prettig te voelen? Waarom kan jij jezelf dit niet geven?

Een huis is dat wat je er zelf van maakt, voor een paar euro kan je bij een dumpzaak een paar potten verf halen. Meubels zijn op te fleuren met kleden en een kussen. Maar dat zijn slechts symbolen, de ontevredenheid zit in jezelf
dank je wel,

de eenzaamheid is ook letterlijk het alleen zijn, natuurlijk heb ik mijn kids, maar is geen volwassene.

Voel me gewoon slecht, vandaar ook dat ik iets te fel reageer op meds, maar ze komt zo aanvallend over, en daar heb ik weinig trek in.

Natuurlijk kan ik een pot verf halen, maar heb er geen puf voor.
Gezien je reactie op andere forumsters ga ik hier geen tijd en energie aan besteden.

Mensen die jou goede adviezen willen geven blaf je zomaar af. Bah.

Er zijn dingen in het leven waar je niks aan kunt doen maar er zijn ook veel dingen die je zelf in de hand hebt. Time to grow up.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Het is maar net wat je wil lezen anomienie..... Blijkbaar wil jij focussen op het negatieve. Erg jammer
waar ik een goed gevoel van krijg is als mijn kinderen het goed doen op school.

Ik dwing ze nergens toe!

Sta elke dag voor ze klaar!
TO snapt het al.
quote:miloo schreef op 11 februari 2011 @ 01:12:

Als ik toch ooit flink in de shit zou zitten met mezelf en zo'n reactie van Meds zou krijgen, zou ik in mijn handjes knijpen!

[...]

Helemaal mee eens
Jij voelt je aangevallen dat zegt alles over jou. Ik zie in jouw andere topic dat je wens om te gaan samenwonen met je prille vriend ook de oorzaak is van de familieruzie. Waarom ga je niet verder op je oude topic? Dan heeft iedereen het volledige plaatje en niet de halve informatie
Waarom komt jouw vriend in het weekend niet naar jou? Klussen met zijn tweeën is toch veel gezelliger? Knap je je huis samen op en heb je meteen gezelschap.
Anomienie, je leeft alleen nog voor die 2 weekenden.

En je hebt gewoon te houden en zorgen voor je 4 lieve kinderen.

En er wat van te maken met zijn vijfjes die andere 26 dagen van de maand.

Als jij het niet doet, doet niemand het!

En dat is een tip!
quote:anomienie schreef op 11 februari 2011 @ 01:15:

waar ik een goed gevoel van krijg is als mijn kinderen het goed doen op school.

Ik dwing ze nergens toe!

Sta elke dag voor ze klaar!Oke dat is iets. Voel je je dan een goede moeder? Wanneer voel je je nog meer goed?
quote:Zwuppeliennn schreef op 11 februari 2011 @ 01:15:

[...]

Helemaal mee eens gratis en voor niks
oh dat mag ook hoor, maar zoals ik schreef, heb ik dat voorlopig uitgesteld, en aan mijn kids gedacht en dus niet aan mezelf.

Blijft wel over dat ik me wel rot voel, alles om me heen gaat door, maar ik sta stil.was altijd zo positief, weet het ook niet!
quote:meds schreef op 11 februari 2011 @ 01:18:

[...]

gratis en voor niksEen als dank
ik voel me een goede moeder, en krijg dat ook van hun te horen en uit mn omgeving.

dat maakt me blij,
quote:anomienie schreef op 11 februari 2011 @ 01:18:

oh dat mag ook hoor, maar zoals ik schreef, heb ik dat voorlopig uitgesteld, en aan mijn kids gedacht en dus niet aan mezelf.

Blijft wel over dat ik me wel rot voel, alles om me heen gaat door, maar ik sta stil.was altijd zo positief, weet het ook niet!hoe ziet je dag eruit?
dank je zwup
kleine naar school brengen, huishouden, kleine ophalen, boodschappen, helpen met huiswerk, tv kijken, naar bed
wanneer doe je iets voor jezelf en wat doe je dan?
niets, geen tijd en geen geld
ik wil toch even zeggen dat ik het niet eerlijk vind.

De reactie van to "ik zoek mensen met inlevingsvermogen" niet erg netjes. Maar de opmerkingen over die opmerking, vind ik ook niet stijlvol.

De vragen van Meds zijn niet raar. Maar als ik het lees, kan ik me wel voorstellen dat het niet vriendelijk overkomt.

Ik zie hier vaker ( en dat verwijt maak ik zelf ook wel eens) dat reacties op to niet worden gewaardeerd door to als het "niet in het straatje past". Maar diezelfde irritatie / boosheid lijkt ook te ontstaan bij de reactiegever. Als het antwoord of geen antwoord in dit geval, niet "goed"wordt ontvangen, wordt men al snel boos.
quote:anomienie schreef op 11 februari 2011 @ 01:20:

dank je zwupHet bloemetje was voor Meds hoor...... Voorlopig vind je ik nog niet bijzonder aardig overkomen hier.
@poisenivy, leuk dat je nog even wat olie op het vuur komt gooien, je bent alleen te laat. we zijn on topic
ja ik zag het. Dat is zeker niet mijn bedoeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven