weet niet meer welke weg ik in moet gaan..
vrijdag 11 februari 2011 om 00:44
hallo, even van me afschrijven misschien dat het helpt.
Ik voel me zo slecht, zo eenzaam.
Ik ben alleenstaande moeder van 4 kids
5 jaar geleden afgekeurd, er is ms ontdekt.
Nu leven van uitkering.
, ruzie met ouders en zus, sta er helemaal alleen voor!
Pluspunt, lieve vriend die 80 km verderop woont.
De twee weekenden in de maand bij hem, voel ik me opbloeien, daarna weer maandag en keihard de werkelijkheid in.
Ik trek het niet meer, mn huis is een bouwval, meubels bijelkaargeraapt, voel me er niet fijn.
Zijn er mensen die me begrijpen of ook in dergelijke situatie zitten?
Ik voel me zo slecht, zo eenzaam.
Ik ben alleenstaande moeder van 4 kids
5 jaar geleden afgekeurd, er is ms ontdekt.
Nu leven van uitkering.
, ruzie met ouders en zus, sta er helemaal alleen voor!
Pluspunt, lieve vriend die 80 km verderop woont.
De twee weekenden in de maand bij hem, voel ik me opbloeien, daarna weer maandag en keihard de werkelijkheid in.
Ik trek het niet meer, mn huis is een bouwval, meubels bijelkaargeraapt, voel me er niet fijn.
Zijn er mensen die me begrijpen of ook in dergelijke situatie zitten?
vrijdag 11 februari 2011 om 01:12

vrijdag 11 februari 2011 om 01:12
Als ik toch ooit flink in de shit zou zitten met mezelf en zo'n reactie van Meds zou krijgen, zou ik in mijn handjes knijpen!quote:meds schreef op 11 februari 2011 @ 00:51:
waarom kan je die twee weekenden opbloeien? Heb jij een ander nodig om je prettig te voelen? Waarom kan jij jezelf dit niet geven?
Een huis is dat wat je er zelf van maakt, voor een paar euro kan je bij een dumpzaak een paar potten verf halen. Meubels zijn op te fleuren met kleden en een kussen. Maar dat zijn slechts symbolen, de ontevredenheid zit in jezelf
waarom kan je die twee weekenden opbloeien? Heb jij een ander nodig om je prettig te voelen? Waarom kan jij jezelf dit niet geven?
Een huis is dat wat je er zelf van maakt, voor een paar euro kan je bij een dumpzaak een paar potten verf halen. Meubels zijn op te fleuren met kleden en een kussen. Maar dat zijn slechts symbolen, de ontevredenheid zit in jezelf
vrijdag 11 februari 2011 om 01:13
dank je wel,
de eenzaamheid is ook letterlijk het alleen zijn, natuurlijk heb ik mijn kids, maar is geen volwassene.
Voel me gewoon slecht, vandaar ook dat ik iets te fel reageer op meds, maar ze komt zo aanvallend over, en daar heb ik weinig trek in.
Natuurlijk kan ik een pot verf halen, maar heb er geen puf voor.
de eenzaamheid is ook letterlijk het alleen zijn, natuurlijk heb ik mijn kids, maar is geen volwassene.
Voel me gewoon slecht, vandaar ook dat ik iets te fel reageer op meds, maar ze komt zo aanvallend over, en daar heb ik weinig trek in.
Natuurlijk kan ik een pot verf halen, maar heb er geen puf voor.
vrijdag 11 februari 2011 om 01:14
Gezien je reactie op andere forumsters ga ik hier geen tijd en energie aan besteden.
Mensen die jou goede adviezen willen geven blaf je zomaar af. Bah.
Er zijn dingen in het leven waar je niks aan kunt doen maar er zijn ook veel dingen die je zelf in de hand hebt. Time to grow up.
Mensen die jou goede adviezen willen geven blaf je zomaar af. Bah.
Er zijn dingen in het leven waar je niks aan kunt doen maar er zijn ook veel dingen die je zelf in de hand hebt. Time to grow up.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
vrijdag 11 februari 2011 om 01:15

vrijdag 11 februari 2011 om 01:17
vrijdag 11 februari 2011 om 01:18
vrijdag 11 februari 2011 om 01:20
quote:anomienie schreef op 11 februari 2011 @ 01:18:
oh dat mag ook hoor, maar zoals ik schreef, heb ik dat voorlopig uitgesteld, en aan mijn kids gedacht en dus niet aan mezelf.
Blijft wel over dat ik me wel rot voel, alles om me heen gaat door, maar ik sta stil.was altijd zo positief, weet het ook niet!hoe ziet je dag eruit?
oh dat mag ook hoor, maar zoals ik schreef, heb ik dat voorlopig uitgesteld, en aan mijn kids gedacht en dus niet aan mezelf.
Blijft wel over dat ik me wel rot voel, alles om me heen gaat door, maar ik sta stil.was altijd zo positief, weet het ook niet!hoe ziet je dag eruit?
vrijdag 11 februari 2011 om 01:23
ik wil toch even zeggen dat ik het niet eerlijk vind.
De reactie van to "ik zoek mensen met inlevingsvermogen" niet erg netjes. Maar de opmerkingen over die opmerking, vind ik ook niet stijlvol.
De vragen van Meds zijn niet raar. Maar als ik het lees, kan ik me wel voorstellen dat het niet vriendelijk overkomt.
Ik zie hier vaker ( en dat verwijt maak ik zelf ook wel eens) dat reacties op to niet worden gewaardeerd door to als het "niet in het straatje past". Maar diezelfde irritatie / boosheid lijkt ook te ontstaan bij de reactiegever. Als het antwoord of geen antwoord in dit geval, niet "goed"wordt ontvangen, wordt men al snel boos.
De reactie van to "ik zoek mensen met inlevingsvermogen" niet erg netjes. Maar de opmerkingen over die opmerking, vind ik ook niet stijlvol.
De vragen van Meds zijn niet raar. Maar als ik het lees, kan ik me wel voorstellen dat het niet vriendelijk overkomt.
Ik zie hier vaker ( en dat verwijt maak ik zelf ook wel eens) dat reacties op to niet worden gewaardeerd door to als het "niet in het straatje past". Maar diezelfde irritatie / boosheid lijkt ook te ontstaan bij de reactiegever. Als het antwoord of geen antwoord in dit geval, niet "goed"wordt ontvangen, wordt men al snel boos.