Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 8!

12-08-2020 16:13 3683 berichten
Beste winterliefhebbers en zomermoppers,

In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.

Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!

Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!

Welkom!

Afbeelding

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen

Afbeelding
anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 16:28
20.19% gewijzigd
Laatste echt warme dagje, ik kijk uit naar donkere dagen met regen en bewolking.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net buiten geweest met de hond. Wat een gruwel, ik heb het lang net zo benauwd gehad. Geen zuchtje wind. Mijn dag is alweer verpest ben het zo godsgruwelijk spuugzat deze zomer waar maar geen eind aan komt :steam:
Benauwd warm inderdaad weer...
Vanmorgen al, was een stuk gaan wandelen maar had het echt frisser verwacht.. geen lekker wandelweer.

Dat mis ik ook zo, bij wandelen hoort guur weer, dat je echt uit kan waaien en thuis komt met van die koude wangen.
Zó blij dat het weer om gaat slaan, nog een paar dagen of weken dit weer en je kunt me opvegen...

Het in je hoofd de hele tijd uit moeten stellen ben ik ook zo klaar mee, de Herfst is begonnen dus daar hoort gewoon Herfstweer bij.
yesss wijzigde dit bericht op 22-09-2020 12:55
0.41% gewijzigd
Dus Happy Fall allemaal! :cheer: :proud:

(Nu het weer nog)
Autumn is here! :)
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:yes: morgen al meer bewolking en vanaf donderdag steeds lagere temperaturen en meer regen, ons Herfstweer komt eraan :heart:
Zo blij dat de herfst begint.

Kan wel huilen van geluk als ik de weersvoorspellingen zie.
* Proost * Op rukwinden en slagregens! :yes:
Hier - Amsterdam - wordt het vandaag nog wel redelijk warm. Maar de zon is gelukkig ver te zoeken. Vanaf morgen normale temperaturen.

Al baal ik dan morgen wel beetje van de regen. Dochter heeft een studiedag. En we wilden naar Artis.
Ha, donkere luchten. :heart:

Mijn oudste boos dat ze vandaag nog die 24 km moest fietsen. Het is nog droog.
Denk wel de rest van de week met de bus. :lol:
EHR schreef:
23-09-2020 03:56
Hier - Amsterdam - wordt het vandaag nog wel redelijk warm. Maar de zon is gelukkig ver te zoeken. Vanaf morgen normale temperaturen.

Al baal ik dan morgen wel beetje van de regen. Dochter heeft een studiedag. En we wilden naar Artis.
Miezer is nog te doen maar echt hemelwater is niet leuk.

Kijken voor wat anders? Al zal je in Amsterdam zelf alles al hebben gehad?

Museum van de 20e eeuw in Hoorn is heel erg leuk, kan je met OV bijna tot aan de deur komen.
EHR schreef:
22-09-2020 04:09
Jaren geleden heb ik een half jaar in Texas gewoond. Ook een deel van de zomer. En in die zomermaanden was het daar overdag zo rond de 38 graden. En s nachts zo rond de 25.
Maar het was anders warm dan hier. Beter vol te houden.
Al denk ik dat ik het nu niet meer zou kunnen.

Waar in Texas heb je dan gewoond? Het zuiden?
Ik heb in the deep south gewoond voor ruim een jaar en de zomer was er verschrikkelijk, voor iedereen!
Overdag ook rond de 38 graden en heel, heel erg vochtig! De hoge luchtvochtigheid was nog veel erger dan de temperatuur.
Het was soms zelfs zo erg dat als je buiten aan het lezen was of iets aan het schrijven was dat het papier zelfs wat vochtig werd... O_O
En het regende er wel bijna dagelijks even en na de regen werd de benauwdheid alleen maar erger.

Dit dus, zo vaak meegemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=5zPKZP5821o
We zijn er! Welkom in de herfst :yes:
Eerst was het nog zonnig maar nu veel bewolking en de wind komt op

Bye bye zomer en welkom herfst :cheer:
Het regent :heart: . Gelijk overal chagrijnige koppen op straat en op m'n werk.
Het regent :heart:
FadeToBlack schreef:
23-09-2020 17:17
:heart:
Eindelijk... de toffe kleren kunnen weer uit de kast.
Zwarte boots, donkere tinten. Love it.
@ Def G je hebt PB!
yesss schreef:
23-09-2020 17:30
:heart:
Eindelijk... de toffe kleren kunnen weer uit de kast.
Zwarte boots, donkere tinten. Love it.
Dat draag ik het hele jaar door :-D .
FadeToBlack schreef:
Hier een vrolijke kop ;)
Wat heerlijk zeg eindelijk die klotezon weg.
VesperLynd schreef:
23-09-2020 00:12
* Proost * Op rukwinden en slagregens! :yes:
Proost ;) wat heerlijk he :cheer:
LAgirl82 schreef:
23-09-2020 08:40
Waar in Texas heb je dan gewoond? Het zuiden?
Ik heb in the deep south gewoond voor ruim een jaar en de zomer was er verschrikkelijk, voor iedereen!
Overdag ook rond de 38 graden en heel, heel erg vochtig! De hoge luchtvochtigheid was nog veel erger dan de temperatuur.
Het was soms zelfs zo erg dat als je buiten aan het lezen was of iets aan het schrijven was dat het papier zelfs wat vochtig werd... O_O
En het regende er wel bijna dagelijks even en na de regen werd de benauwdheid alleen maar erger.

Dit dus, zo vaak meegemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=5zPKZP5821o

Houston.
Ik heb vandaag op mijn zakelijke instagram account de vraag gesteld wie er zin heeft in de herfst. 97% zei ja, 3% antwoordde met nee.

Ik ben blij dat mijn volgers zo eensgezind zijn.
EHR schreef:
23-09-2020 19:04
Ik heb vandaag op mijn zakelijke instagram account de vraag gesteld wie er zin heeft in de herfst. 97% zei ja, 3% antwoordde met nee.

Ik ben blij dat mijn volgers zo eensgezind zijn.
:-D :-D
FadeToBlack schreef:

Haha heerlijk toch! Waarom is er de standaard dat je zomer lekker moet vinden?? Een zonvakantie naar Zuid-Europa vind ik een ware hel. Zo'n zin in zondag. Lekker herfstweer en lekker met gezin het bos in. Dat was laatste maanden niet leuk met die temperaturen.

Herfst we love you! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven