Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Ik merk bij mezelf dat klagen ook niet echt een optie is. Behalve hier... Een en al erkenning en herkenning, heerlijk!

Iedereen in mijn omgeving weet het inmiddels. Voor gek word ik nog niet verklaard maar snappen, nee. Dat hoeft ook niet. Wel af en toe een 'oh,, de tante van de buurjongen van mijn neef heeft dat ook. Ik zeg erbij dat het vrij onschuldig is allemaal...

Ik wens jullie allemaal een goede week! Vrijdag is het weer 17 graden. Het komt goed. Wij kunnen dit!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik wens ook iedereen een goede week.
En als het vrijdag weer is afgekoeld is het 21 september en kunnen we proosten op de herfst! :yes:
Nou nou nou nou nou nou nou, nou nou.....het wordt hier weer heet, potjandoosie.

En dat ook allemaal zonder overleg :furious:
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

:cheer2: :cheer2:
Akeleila schreef:
16-09-2018 20:11
En als het vrijdag weer is afgekoeld is het 21 september en kunnen we proosten op de herfst! :yes:
Hebben jullie de vooruitzichten al gezien? :cheer2:
Dit is echt de laatste week! Daarna is het echt klaar, zag zelfs al 16 graden eind september en meer bewolking en kans op regen.
Dat mis ik trouwens ook heel erg, regenachtige dagen. Maar dan ook echt de hele dag regen, vooral als je niet weg hoeft :heart:
Akeleila schreef:
16-09-2018 20:11
:yes:
Mag ik ook meeschrijven?
Ik zit hier al dagen een potje te balen dat het nu weer even zo warm wordt.
Ik zie ook al tegen de paar warme dagen op dankzij die orkaan ergens in de buurt.
Maar inderdaad, op weersites wordt ook al gerept van een weersomslag. Daar verheug ik me nu al op! Alhoewel ik een 'indian summer' ook prachtig vind, maar dit keer heeft de zomer echt té lang geduurd waardoor ik geen zin meer heb in een indian summer.

De bruiloft van mijn broer was super. Het weer was prima: af en toe zelfs koud. Maar het was mooi weer en het bruidspaar had het heel erg naar de zin. Kijk er met veel plezier op terug.

Nog eventjes...en dan lijkt het toch echt herfst te worden. Nog even door de zuuuuuure appel heen bijten.
Nectarinepit schreef:
12-09-2018 16:23
Op kantoor klagen mensen dat het buiten "zo vreselijk koud" is. Het is 17 graden... Fijne temperatuur wat mij betreft, beetje fris maar dat vind ik juist fijn.
Verschrikkelijke mensen.

Bij mij op kantoor zeggen ze: ‘heb je haar weer met haar winter’.
AngelEyes0192 schreef:
17-09-2018 15:40
Verschrikkelijke mensen.

Bij mij op kantoor zeggen ze: ‘heb je haar weer met haar winter’.
Nou ja zeg :sarcastic:
Super irritant sommige opmerkingen.

Bah, ben er echt klaar mee.
Sorry wilde niet klagen maar kan niet wachten tot het nog vroeger donker is (en kouder). Ik heb net liggen slapen (voel me niet lekker) en dan is het weer zo warm en zonnig in de woonkamer.

Typisch trouwens, dat de temperaturen omhoog gaan en ik me lichamelijk weer helemaal niet lekker voel... Nog een paar daagjes!
yesss wijzigde dit bericht op 17-09-2018 16:47
1.04% gewijzigd
Boheme schreef:
17-09-2018 10:22
Mag ik ook meeschrijven?
Ik zit hier al dagen een potje te balen dat het nu weer even zo warm wordt.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hier slepen we elkaar er wel doorheen en het einde is gelukkig echt in zicht.

Fijn dat de bruiloft zo leuk was Miste en nog gefeliciteerd met je broer!
yesss schreef:
17-09-2018 16:45
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hier slepen we elkaar er wel doorheen en het einde is gelukkig echt in zicht.

Fijn dat de bruiloft zo leuk was Miste en nog gefeliciteerd met je broer!
Yeeh thanks! Nog even door buffelen inderdaad.

Ik voel me ook een stuk beter als de tempraturen lager zijn.
Dag 1 is voorbij, nog drie te gaan. Hier vrijdag en zaterdag 16 graden en daarna niet meer boven de 19...

Tralalalalalalalalalala...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik ben komende week een paar daagjes weg. Vind het ook wel lekker dat het lekker weer is. Morgen daar een beetje te warm maar dan zijn we toch nog onderweg. Daarna max 25 graden. Dat overleef ik wel. Wel ben ik blij dat het vrijdag echt lekker koel gaat worden en ik hoop dat het dan ook echt afgelopen is.

Deze dagen vallen me nog wel mee, maar ik heb me voorgenomen er niet te veel aandacht aan te besteden en me er niet te druk om te maken. Dat is niet goed voor m'n humeur en het verandert ook niks aan het weer. Probeer te accepteren dat het zo is en er wat van te maken. Uiteindelijk kost me dat minder energie dan er elke keer van balen. En het loopt nu echt op z'n eind dus ik vind het ook makkelijker nu om het lost te laten. Die echt hete dagen kon ik dat echt niet!!
https://www.weeronline.nl/weerbericht-nederland

Nog even mensen en dan gaat het omslaan. Ik kan niet wachten tot het vrijdag is...!
Ein-de-lijk. En ook weer regen op de planning, vrijdag onstuimig weer voorspeld en zaterdag 16 graden :heart:
Toch nog eventjes klagen hier vandaag 28/29 graden oké er is wind maar het is warme wind. Dat het maar snel herfst word eerst nog woensdag en donderdag door de zure appel bijten maat het is bijna herfst laat de herfst temperaturen maar komen ben er klaar voor :-)
Hier (in de buurt van de kust) is het 21 graden en waait het een halve storm. Toen ik net buiten liep had ik het gewoon koud. o_o

Sterkte voor degenen bij wie het nog wel echt warm is. Nog 2 dagen te gaan en dan zijn we hopelijk voor minstens 6 maanden verlost van temperaturen boven de 20 graden. :rolling:
Hebben hier trouwens meer van een 'zomerdip'? Oké, nu kamp ik wel met een depressie, maar ik de zomer voel ik me minder goed als in de winter. Ik vind de zomer echt heel stom en gewoon niet fijn.

De herfst en winter vind ik hele fijne seizoenen. Ik slaap ook veel beter maar dat komt vast omdat ik mijn bed niet uit zweet en het langer donker is.

Een mooi voorjaar vind ik dan wel weer fijn. Maar vanaf juni-juli begin ik wel weer uit te kijken naar de herfst en winter.
yesss schreef:
18-09-2018 15:25
https://www.weeronline.nl/weerbericht-nederland

Nog even mensen en dan gaat het omslaan. Ik kan niet wachten tot het vrijdag is...!
Ein-de-lijk. En ook weer regen op de planning, vrijdag onstuimig weer voorspeld en zaterdag 16 graden :heart:
Ah, lekker.

Ik hou van nazomertjes, maar je kunt alles overdrijven. Het leek wel of ik onder een föhn liep vandaag. Zelfs mijn kinderen klaagden steen en been. Zoon wilde eigenlijk de trein niet eens uit, want daar hadden ze zo'n fijne airco :rofl:
Ik ben het beu, echt kotsbeu.
Ik heb een fysiek zwaar beroep waarbij ik 2uur per dag in de hete zon moet werken en echt zonder schaduw....pfffffffffff(de rest van mijn uren werk ik binnen maar daar is het ook 25+°).
Morgen en overmorgen nog zo'n rotdag; ik zie het echt niet meer zitten.
Wat kijk ik uit naar vrijdag, lekker 17-18°, hmm!
Mijn collega's begrijpen het niet; die zijn zonder uitzondering helemaal in extase lijkt het wel met dit "mooie" weer.
Wanneer ik aangeef het niet langer te trekken die hitte, kijken ze mij aan alsof ik gestoord ben.
1 collega zei gisteren tegen mij: Maar moemoe, 26° is toch helemaal niet heet? Dat is gewoon aangenaam, geniet er toch eens van.
Grrrr, ik had haar kunnen wurgen! (figuurlijk dan).
Het zou mij dus echt niet verbazen als ik bij 1 week frisser weer van mensen zou horen: het is hier in België altijd fris/koud sterker nog ik weet het bij sommige mensen wel 100% zeker dat ze het zouden zeggen
Niet te doen vandaag in een lokaal met 30 kinderen. Ik haat de zon. Ik ben er KLAAR mee.
Boheme schreef:
18-09-2018 18:23
Hebben hier trouwens meer van een 'zomerdip'? Oké, nu kamp ik wel met een depressie, maar ik de zomer voel ik me minder goed als in de winter. Ik vind de zomer echt heel stom en gewoon niet fijn.

De herfst en winter vind ik hele fijne seizoenen. Ik slaap ook veel beter maar dat komt vast omdat ik mijn bed niet uit zweet en het langer donker is.

Een mooi voorjaar vind ik dan wel weer fijn. Maar vanaf juni-juli begin ik wel weer uit te kijken naar de herfst en winter.
Ja, ik ben daar een van. Zomer, van mijn mag 't het hele jaar herfst zijn. Ik geniet nu wat meer, slaap goed en voel me met de dag beter...
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
18-09-2018 21:51
Ja, ik ben daar een van. Zomer, van mijn mag 't het hele jaar herfst zijn. Ik geniet nu wat meer, slaap goed en voel me met de dag beter...
Wat 'fijn' om te horen. Fijn is het niet, maar je begrijpt vast wat ik bedoel. Want ik voel me daar altijd een beetje alleen in, want je hoort de zomer en warm/mooi weer fijn te vinden.
Ik vond deze zomer met die hittegolven écht afzien. Prikkelbaar, vermoeid, gewoon meh.
En nu komt het najaar eraan en ik wil weer naar buiten, slaap weer goed, voel me een stuk beter.
Boheme, ik herken het ook hoor. En ik denk zo'n beetje iedereen hier op het topic wel. Daarom is dit topic ook zo fijn. In het echte leven zijn we veruit in de minderheid en vinden we vrijwel nergens herkenning. En hier wel. :couple:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven