Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yessss! Mijn verjaardag is lekker herstachtig ingeluid :)
Alle reacties Link kopieren
Haha, CarrieM, je hoeft geen sorry te zeggen, hoor. Ik hoop van harte dat we met zijn allen een prachtige herfst, winter en voorjaar tegemoet gaan. En dan op zijn minst een draaglijke zomer....

RégineFilange, wat ontzettend naar om dat te horen. Sterkte :hug: :rose:
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaa heeeerlijk die storm. Ik word er BLIJ van!!!
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
21-09-2018 09:50
Ik ben depressief (ja lekkere timing), maar wel blij dat het eindelijk herfst is.
Ach nee. Hang in there... :hug:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Sorry mensen, de zomer duurt nog tot zondag. :P Niet dat het in de verste verte ook maar lijkt op zomer, daar niet van... Geniet ervan! We hebben een bloedhete zomer gehad (vond ik ook niet echt een succes trouwens), dus ik hoop dat jullie nu aan jullie trekken zullen komen. (Hoewel ik voor mezelf hoop dat het niet té koud wordt en vooral droog blijft!)
Wat heb ik vandaag genoten van wat voor mij hèt perfecte weer is: 17°, redelijk veel bewolking en harde wind......zalig!
Ik voel mij herboren en mijn energiepeil dat op nul stond staat nu opnieuw bovenaan. Yes-yes-yes, joehoe!
:cheer:
Ik hoop dat dit herfstweer heel lang mag duren voor de liefhebbers .
@ TO: veel sterkte :rose:
RégineFilange schreef:
21-09-2018 09:50
Ik ben depressief (ja lekkere timing), maar wel blij dat het eindelijk herfst is.
Ik ook regina :( sterkte. Ik kan nu ook niet echt opgelucht of blij zijn ofzo. Heel frustrerend.
Voel me nu een beetje schuldig dat ik zei depressief te zijn. Het is heel wisselend bij me, er zijn momenten/dagen dat ik me oke voel, maar soms ook weer niet.
RégineFilange schreef:
21-09-2018 20:32
Voel me nu een beetje schuldig dat ik zei depressief te zijn. Het is heel wisselend bij me, er zijn momenten/dagen dat ik me oke voel, maar soms ook weer niet.
Niet doen, ik ben ook depressief en zit momenteel dieper dan ooit. Je kan er niks aan doen dus je het is stom om je schuldig daarover te voelen. Al snap ik je wel. :hug:
RégineFilange schreef:
21-09-2018 20:32
Voel me nu een beetje schuldig dat ik zei depressief te zijn. Het is heel wisselend bij me, er zijn momenten/dagen dat ik me oke voel, maar soms ook weer niet.
Schuldig voelen hoort er ook bij he ;) Gelukkig zijn er momenten dat je je oke voelt!
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
21-09-2018 20:32
Voel me nu een beetje schuldig dat ik zei depressief te zijn. Het is heel wisselend bij me, er zijn momenten/dagen dat ik me oke voel, maar soms ook weer niet.
Ik herken het, niet schuldig voelen hoor :hug: Het is gewoon fijn dat hier alles gedeeld kan worden, zowel de goede als mindere dagen. Hopelijk voel je je gauw beter en dat er nog veel meer betere dagen komen :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk die storm gisteravond. Ik heb mezelf okk weer heerlijk in mijn deken kunnen wikkelen vannacht. Nu nog temperaturen rond het vriespunt en ik ben helemaal blij.

Trouwens, ik erger me er altijd aan wanneer mensen praten over ‘mooi weer’ en ze bedoelen dan hitte, zon, blauwe lucht, blabla. Mooi weer voor mij is echt het compleet tegenovergestelde.
Is het verkeerd als ik nu al sinterklaasliedjes zing met zoon (1,5)?
Haha, ik houd er gewoon van! :P
Alle reacties Link kopieren
elf12 schreef:
22-09-2018 11:47
Is het verkeerd als ik nu al sinterklaasliedjes zing met zoon (1,5)?
Haha, ik houd er gewoon van! :P
Nee alleen maar leuk :)
Ik heb dat met Kerstmuziek, nu al zin om de boom op te tuigen :P
Vorig jaar nieuwe ballen en accessoires gekocht en dit jaar wil ik weer wat leuke dingen bij kopen voor in de boom.

Heerlijk weertje vandaag trouwens, lekker fris bewolkt en regenachtig, eindelijk :heart:
Alle reacties Link kopieren
Koufront schreef:
21-09-2018 18:37
Ik ook regina :( sterkte. Ik kan nu ook niet echt opgelucht of blij zijn ofzo. Heel frustrerend.
Vervelend en frustrerend is dat hè... Hopelijk voel je je gauw beter en kun je er meer van genieten :hug:
De zomer is in ieder geval echt voorbij nu :)
yesss wijzigde dit bericht op 22-09-2018 19:29
50.18% gewijzigd
Het is al een paar dagen heerlijk weer. Ons seizoen is eindelijk begonnen.
Voor alle depressievelingen hier: dikke knuf. Voel je niet schuldig en geniet van de momenten waarin het soms ineens, een heel llein beetje beter gaat.
Alle reacties Link kopieren
Morgen overdag 12 graden!, regen en wind (gelukkig geen storm) nooit gedacht dat de herfst zo zou beginnen
kimmeke1983 schreef:
22-09-2018 19:20
Morgen overdag 12 graden!, regen en wind (gelukkig geen storm) nooit gedacht dat de herfst zo zou beginnen
Ja, de weergoden hebben het mooi uitgekiend he :D
Alle reacties Link kopieren
En zitten we er weer lekker frisjes bij met z'n allen? Ik was net bij de supermarkt, hoorde ik een jongetje dat net buiten kwam zeggen "He, want is het nu lekker koel."
Zelfs kinderen valt het dus op.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

kopjekoffie70 schreef:
22-09-2018 21:21
En zitten we er weer lekker frisjes bij met z'n allen? Ik was net bij de supermarkt, hoorde ik een jongetje dat net buiten kwam zeggen "He, want is het nu lekker koel."
Zelfs kinderen valt het dus op.
Ja de mijne ook. Oudste (17) was sowieso al tegen die tussentijdse nazomer, want ze had net van die leuke herfstkleren gekocht. En jongste (14) was vanmiddag helemaal in extase onderweg naar de super, want het rook zo lekker naar de herfst. Wat dat betreft lijken ze op mij: het weer hoort zich gewoon te gedragen naar het seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, in de herfst kan het echt lekker ruiken, vooral in het bos. En bij vochtige lucht heb je ook meer adem. Wat ook helemaal geweldig is, is om bij vochtig en mistig weer te gaan fietsen, je huid verfrist wordt en dat je dan van die waterdruppels op je wimpers krijgt. :-]
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Het zal bij de wasserette nu ook beter toeven zijn hè.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

kopjekoffie70 schreef:
22-09-2018 21:54
Het zal bij de wasserette nu ook beter toeven zijn hè.
Geen idee, ik heb vakantie :D
Alle reacties Link kopieren
Nóg beter. :)
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met iedereen? Heerlijk weertje vandaag :) , vanmorgen gesport en dan vind ik het zo fijn om de frisse lucht in te stappen.

Was met dat warme weer vaak misselijk na het sporten en minder energie, voelde me vanmorgen veel fitter.

Nu lekker thuis wat opruimen en Netflixen, was hier zo aan toe...
Gewoon een dag dat het de hele dag regenachtig is :heart: 🍂🍁
yesss wijzigde dit bericht op 23-09-2018 12:25
2.53% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven