Zeker weten of niet zeker weten

zondag 10 maart 2019 om 10:23
Het valt me op dat bepaalde mensen je bloed wel kunnen drinken als je iets zeker weet, waarom is dat denken jullie?
Weet je wel, dezelfde mensen die bovenop je springen omdat je geen disclaimer erbij plaatste waarin je verduidelijkt dat het jouw opvatting is en niet die van een ander.
Waarom zijn sommige mensen zo?
Weet je wel, dezelfde mensen die bovenop je springen omdat je geen disclaimer erbij plaatste waarin je verduidelijkt dat het jouw opvatting is en niet die van een ander.
Waarom zijn sommige mensen zo?

maandag 11 maart 2019 om 23:37
Quote ik je toch effe. Np.Pipistrello schreef: ↑11-03-2019 23:36Ik sta wel onder de negeer maar ze leest en reageert toch. Heeft veel nut zo![]()
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 12 maart 2019 om 00:09
WAAROM STA IK ONDER DE NEGEER???

Net was ik nog je BFF.. je doet mensen pijn. Wat gemeen. Ik hoop dat je dit leest en je diep schaamt, morgen wakker wordt met een strontje in je oog terwijl je moet solliciteren na 3 jaar werkeloosheid en dat je kat straks op je bed heeft gepiest. Ik hoop dat je een kat hebt met een hele volle blaas en een schone kattenbak en toch: op je bed piesen. Voluit.
Toch wel leuk, ik doe er dus toe, ik ben gezien, iemand heeft gelezen wat ik schreef yeah!!!!! Je bent niet onverschillig genoeg om gewoon die vele, vele geblokkeerde reacties NIET te lezen. Gekke meid, geeft niks hoor. PMS sucks big time meen ik me te herinneren..

dinsdag 12 maart 2019 om 00:17
Laten we hopen dat de dokter jou wel ziet, of eigenlijk: wil zien als je morgen tegen een vrachtwagen aanklettert. Ook al kom je van rechts en had je gelijk toen je gas gaf.freja schreef: ↑11-03-2019 08:37Nee, de gelijkhebbers zijn de zuurpruimen lilalinda, de mensen die het altijd beter weten en dat aan anderen willen opdringen. Juist als je zegt dat je iets zeker weet, weet een normaal denkend mens, oh, er zijn ook andere manieren om erover te denken.
Ik geloof wel in de kracht van overtuiging. Doordat ik overtuigd ben van mijzelf ziet de dokter mij nooit.
Ik zou stoppen, dan maar een keer geen gelijk maar wel heel thuis.
Wat nou als je een keer op de EHBO terechtkomt en de dokters zeggen: je weet het toch allemaal zo goed? Je ziet ons toch nooit?
Surprise: Ik zie jou ook niet, doei. Meer te doen vandaag

dinsdag 12 maart 2019 om 00:27
Een maand om af te koelen. Ik lig nu in bed Pauw&Jinek te slapen, daarna wil ik graag nog even kijken, oké?
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 00:32
2.49% gewijzigd

dinsdag 12 maart 2019 om 00:40
freja wijzigde dit bericht op 12-03-2019 00:32
Reden: foutje
98.91% gewijzigd
Foutje???? Maak je ook foutjes? Dat had ik niet achter je gezocht eerlijk gezegd.
Vertederend... al zou ik je aanraden een ander tv-programma op te zetten.
Enneh.. je leest gewoon alles, busted!

anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 00:41
Reden: ehmm foutje? ja, ook foutje
Reden: ehmm foutje? ja, ook foutje
14.46% gewijzigd

dinsdag 12 maart 2019 om 00:44
Euhmm ja, doe maar. Beter slapen dan kijken, dat doe je alvast goed.
Je kan ook Utopia wel ergens vinden. Dat is vast heel leuk om te zien, al weet ik het niet zeker. Sorry. Gewoon proberen maar.

dinsdag 12 maart 2019 om 12:00
Ik ben nog veel erger.SadButTrue999 schreef: ↑12-03-2019 00:09WAAROM STA IK ONDER DE NEGEER???![]()
Net was ik nog je BFF.. je doet mensen pijn. Wat gemeen. Ik hoop dat je dit leest en je diep schaamt, morgen wakker wordt met een strontje in je oog terwijl je moet solliciteren na 3 jaar werkeloosheid en dat je kat straks op je bed heeft gepiest. Ik hoop dat je een kat hebt met een hele volle blaas en een schone kattenbak en toch: op je bed piesen. Voluit.
Toch wel leuk, ik doe er dus toe, ik ben gezien, iemand heeft gelezen wat ik schreef yeah!!!!! Je bent niet onverschillig genoeg om gewoon die vele, vele geblokkeerde reacties NIET te lezen. Gekke meid, geeft niks hoor. PMS sucks big time meen ik me te herinneren..