Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Ik heb winterschoenen gekocht . Met een hakje. Van wel drie centimeter .
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 17:58:

Gewaagd!

Met een beetje mazzel kun je je nieuwe schoenen snel aan!
Drie centimeter is voor mij al heel wat. Ten eerste ben ik nogal lomp op hakken (hoe vaak ik vroegah al niet met een hak in mijn hand door de stad heb gehinkeld, je wil het niet weten) en ten tweede heb ik hoogtevrees . Maar ik ben er heel blij mee, al waren ze dan verschrikkelijk duur voor mijn doen. Wel veertig euro .
quote:blue_lagoon schreef op 19 augustus 2015 @ 17:35:

[...]

Nee dat is me een paar jaar geleden overkomen bij de Aldi. Ik was boodschappen doen en werd aangesproken door een man uit de Congo die vond dat alle vrouwen in Afrika zo moesten zijn als ik en bij de uitgang zong hij een heuse serenade voor me.

Later bekeek ik de documentaire The Congo River en meende het liedje te herkennen, haha!

Zoooo, toe maar! :-D

Hakjes zijn echt niets voor mij, Lady Voldemort! Ik krijg last van een spier aan de zijkant van mijn voet (weet de naam even niet). En dat blijf ik voelen als ik ze een tijdje uit heb!
Alle reacties Link kopieren
Ooooh nieuwe schoenen!!! Wat gaaf LV! Nu zijn we natuurlijk wel heel benieuwd Fotootje?

Je verhaal doet me denken aan stuk van Herman Finkers, over een mevrouw uit de polder die nog hoogtevrees kreeg op zolder..

Dat je ze maar gauw aan kan inderdaad!

Haha Blue, dan roep je toch wel iets over je af hoor!

Is iedereen vandaag een beetje doorgekomen? Het was niet mis zeg, met die zon.. En vanmorgen al meteen weer flink warm en benauwd. Maar ja, dit weekend wordt de minimale temperatuur in de nacht even hoog als hoe warm het gisteren overdag was

Hopelijk valt het vannacht nog een beetje mee!
Het was wel aangenaam vandaag, niet zo warm... 22 graden volgens mij. Jammer dat het weer warmer moet worden over een aantal dagen.

Ik kijk nu naar Hollandse Zaken, dat gaat over een ouder echtpaar dat besloten heeft om tegelijk uit het leven te stappen. Ze schenen hier al jaren over beslist te hebben. Ik vind het ongelofelijk en ontroerend. Echte liefde.
Ik vond het lekker vandaag. Graadje of 23, zonnetje erbij, af en toe een mooi stapelwolkje, lekker windje, van mij mag het voorlopig zo blijven hoor.
Oh ja mijn schoenen, Let maar niet op de entourage, we zijn aan het witten .

Leuke stoere schoenen LV!
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooi LV!
quote:jen16 schreef op 19 augustus 2015 @ 21:06:

Haha Blue, dan roep je toch wel iets over je af hoor!

Het zullen mijn natuurlijke charmes zijn
quote:Kerstvrouw schreef op 19 augustus 2015 @ 21:17:

Ik kijk nu naar Hollandse Zaken, dat gaat over een ouder echtpaar dat besloten heeft om tegelijk uit het leven te stappen. Ze schenen hier al jaren over beslist te hebben. Ik vind het ongelofelijk en ontroerend. Echte liefde.

Heb er een voorstukje van gezien tijdens de reclame maar ik kijk zoiets nooit. Kan daar niet zo goed tegen en word er altijd verdrietig van. Ik ben echt een zacht ei.

Hier voetbal, dat is wat vrolijker!
Je bent gewoon een mooie vrouw Blue!

(al weet ik niet hoe je eruit ziet, maar als ik dit allemaal lees geloof ik meteen dat je niet lelijk bent!)
Lief van je, Kerstvrouw
Stoere schoenen LV! En succes met witten!

Mooi verhaal bleu! Leuk zo'n serenade!

Helaas blijft de winterkleding nog even in de kast (hoewel ik al wel weer af en toe een lekker vest aan trek 'savonds).

Fijne dag vandaag!
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 17:58:

Ik heb gisteren ook al mijn winterschoenen gekocht. Zwart lak, een beetje een herenmodel met grove zool. Ik zie me nu al in een rokje, dikke panty eronder en mijn nieuwe schoenen!! En ik heb winterjassen gepast. Hele dikke. Wat warm was het, ik stond te zweten in de winkel, maar wat een voorpret. Dit doe ik altijd aan het bijna einde van het echte zomerweer. Een dagje kijk shoppen, loeren naar alle winterkleding, nieuwe kussens en plaids voor op de bank, kaarsen, pantoffels. Zo Fijn!

Nu nog het komende weekend overleven.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Het stemt mij ook vrolijk dat de herfst/winter collectie stilletjes aan in de winkels liggen wilt toch al zeggen dat we goed gevorderd zijn in de zomer. Agh ja nog ongeveer een klein maandje en we kunnen de herfst aankondigen
LV, heel leuke schoenen.

Sterkte met de laatste loodjes iedereen!
Life is short. Eat dessert first.
De pompoenen liggen al weer bij de AH! Weer een aanwijzing dat de herfst onderweg is
Wat een mooie dagen hebben we gehad, we mogen zeker niet klagen! Ik hoop dat ik nog goed kan slapen komende dagen, want de zon laat zich weer zien en het is een aantal graden warmer geworden en het wordt nog warmer, dus ik hoop dat de nachten te doen zijn!

Lijkt wel alsof de bewolkte, zonloze dagen gelijk weer gecompenseerd moeten worden want het wordt niet alleen weer zomers, de zon schijnt weer volop terwijl Weeronline zegt dat de zon al meer dan normaal geschenen heeft. Maar ik ga proberen niet te klagen
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Ik krijg bijna zin in de winter door dit topic!
quote:sebastiaan1234 schreef op 20 augustus 2015 @ 13:39:

Wat een mooie dagen hebben we gehad, we mogen zeker niet klagen! Ik hoop dat ik nog goed kan slapen komende dagen, want de zon laat zich weer zien en het is een aantal graden warmer geworden en het wordt nog warmer, dus ik hoop dat de nachten te doen zijn!

Lijkt wel alsof de bewolkte, zonloze dagen gelijk weer gecompenseerd moeten worden want het wordt niet alleen weer zomers, de zon schijnt weer volop terwijl Weeronline zegt dat de zon al meer dan normaal geschenen heeft. Maar ik ga proberen niet te klagen Ik dacht dat we hier juist mochten klagen, toch?
Nou, dat ga ik gelijk maar even doen Wát een hitte weer vandaag; de maximale gevoelstemperatuur staat op 29 graden voor vandaag, maar het voelt eerder als 39. Ik hou mijn hart vast voor morgen en zaterdag!

Binnen ook alweer 25 graden en de slaapkamer wil ik nog maar even niet weten met die felle zon erop de hele dag.

LV, ik vind je schoenen echt ontzettend leuk, heel mooi! Die van jou klinken ook heel gaaf Tanteslankie!

Succes allemaal vandaag, nog 2 weken en dan hebben we in ieder geval de R in de maand. Laten we ons vooral lekker bezighouden met nieuwe winterkleding, najaarshobbies en nieuwe laarzen Dan zitten we voor we het weten in december
Joehoe, ik heb herfsttakjes gevonden bij de Action! Ik heb goudtinten en roodtinten. Heb ze om en om in de vaas gezet, ziet er heel erg leuk uit!!
Ben nog even terug gewandeld en heb ook vulling voor op de bodem. Dennenappels, blaadjes en gekleurde eikels. Erg leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven