Camping Frankrijk

11-06-2020 22:32 8 berichten
Ik ben op zoek naar een kindvriendelijke camping (peuter van 2 jaar). Geen massale camping en het liefst geen animatie. Fijn is wel als het dichtbij een dorpje is en een speeltuin en er een zwem mogelijkheid is. Locatie: noord/midden Frankrijk.
Iemand tips?
https://www.camping-frankrijk.nl/
Alle reacties Link kopieren
Er is een leuke kleine camping in Marcillac La Croisille. 100 km van Limoges in de Correze. Er is een meertje met strand en ook een speeltuintje. Het is er prachtig, rustig en een dorpje op n paar km afstand. In de omgeving leuke stadjes om te bezoeken, heel mooie natuur. Vlakbij de rivier de Dordogne maar niet in de streek de Dordogne.
Er zijn dammen en kasteeltjes te bezichtigen, kanotochten te maken op de Dordogne Etc etc. Geen toeristisch gebied en zooooo mooi.
\
Camping is ook heel goedkoop.
Er is inmiddels ook een zwembad zie ik. Ik heb hier zoveel Geweldige vakanties gevierd, zowel als kind als als volwassene.
http://www.camping-morvan.fr/en/home/

Dit vonden wij een hele fijne camping in de Morvan. Ongeveer 50 plekken, waarvan een deel om de speeltuin zodat je vanaf je plek zicht heb op je kind in de speeltuin. Er loopt een klein riviertje om de camping waar lekker in gespeeld kan worden en er is een zwembad.
De omgeving is erg groen door de vele bossen en er zijn verschillende meren waarin ook gezwommen kan worden.
We gaan niet vaak twee keer naar dezelfde plek maar hier willen we nog wel eens heen.
Wij vonden La Tranche sur Mer erg leuk om met kleine kinderen naar toe te gaan. En daar zijn veel leuke campings.
Voor dit jaar: zet de tent op in de achtertuin....
Wij hebben onze vakantie in Frankrijk juist afgeblazen, geen zin om bij te dragen aan verdere verspreidingen.. Het komt wel weer.
Kijk eens op de site van Eurocamps, daar hebben ze een speciale selectie van campings die geschikt zijn voor kleine kinderen.

De campings waar wij zelf geweest zijn zijn wel grootste passen niet bij jouw wensen.
Ook zijn veel populaire campings al volgeboekt VOO het hoogseizoen in Januari, maar misschien heb je nu kans vanwege annuleringen.

Ik heb destijds ook een topic hierover gemaakt. Wij waren heel tevreden over “ le clarys plage bij st Jean de monts maar ik denk dat die voor Julie te groot is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven