Dagje weg met dochter

06-06-2021 10:13 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een maand wil ik met mijn dochter van 15 een nachtje weg,ze houdt van shoppen en een beautydagje lijkt haar ook leuk.
We wonen in de buurt van Haarlem,heeft iemand een tip voor een leuk weekend voor ons 2.
Groningen natuurlijk!
Als de afstand geen bezwaar is: Vaals/Maastricht.

Bijvoorbeeld overnachten in kasteel Vaalsbroek, die hebben ook een welness. En dan lekker shoppen en terrasjes pakken in Maastricht.

Afbeelding
Je zou naar Nijmegen kunnen gaan: leuk centrum om te winkelen en om de hoek zit sauna Berendonck, één van de mooiste sauna’s waar ik ben geweest. Prachtig gelegen aan de rand van een natuurgebied.
Maar als je 1 nachtje weg wil én will shoppen én iets van wellness wil doen, zou ik niet naar bijvoorbeeld het geopperde Maastricht doen. Dan ben je veel tijd kwijt met reizen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Groningen! Kun je leuk shoppen.
En voor een dagje welness naar bad nieuweschans.
Bedankt voor de ideeën, het lijkt mij een beetje zonde om helemaal naar Groningen of Maastricht te rijden,wel een leuk idee trouwens.
Deventer
En thermen Bussloo

Maar Nijmegen met combi Beerendonck/Sanadome is ook een mooie.
Rotterdam, en naar de sauna in Schiedam?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, Rotterdam, lekker overnachten en eten bij Hotel New York, leuk shoppen... Heerlijke stad!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wil je dochter naar een sauna waar ze naakt moet? Anders is sanadome misschien wel way. Is ook een hotel bij.
Als je wat minder lang in de auto wilt zitten, zou ik Leiden doen. Ook een leuk, oud centrum.
Utrecht en dan ergens naar een sjieke nagelsalon gaan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Leiden, goed te bereiken met de trein ook vanuit Haarlem. Naast het station zit een wellness hotel. Kunnen jullie overdag lekker de stad in en 's avonds de sauna!
Maleficent schreef:
06-06-2021 11:34
Utrecht en dan ergens naar een sjieke nagelsalon gaan!
Of naar SpaSereen!
Dubbel
anoniem_372936 wijzigde dit bericht op 06-06-2021 13:25
95.59% gewijzigd
Harderwijk. De zwaluwhoeve zit daar ook vlakbij. Harderwijk is een zeer gezellige Hanzestad met bijzondere winkeltjes afgewisseld met modeketens. Ik vond het echt een pareltje.

Bij de zwaluwhoeve kun je dan de beauty doen. Ligt op uurtje van Haarlem.

Daarnaast rand Veluwe vlakbij Veluwemeer. Wandelen, shoppen, beauty en evt. zwemmen. Alles in 1.
Amsterdam natuurlijk :) kun je op veel plekken massages doen, spa zuiver of spa sauna deco, lekker in het park zitten en een fijn hotel kiezen nu het eindelijk eens niet bomvol zit met toeristen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven