De (r)emigranten 24/7

17-09-2010 16:45 3005 berichten
Hét topic voor en door (r)emigranten!

Waar we allemaal wonen kun je HIER vinden.

En HIER trachten we af te vallen!!
Alle reacties Link kopieren
Heb net restje oude topic gelezen met dochter op schoot. Schiet niet echt op met zo'n draaikont op schoot. Als ik straks weer een baan heb (wishful thinking en fingers crossed enzo) dan staat een laptop echt bovenaan mijn lijstje van dingen die ik wil kopen. We hebben nog zo'n grote computer die in de studeerkamer staat die (die kamer dan he) vol ligt met rondzwervende stukken rots en andere dingen die madam beter niet aan kan raken. Oh ja, en ik wil een nieuwe waterkoker want die we nu hebben is het een beetje aan het begeven...en dat is errug problematisch want ik drink graag een kopje thee (of drie of vier).
Ha ha wat een leuke dwarsligger-verwarring.

Ik zit nu in het nieuwe huis te wachten op de monteur voor digitale tv, kan ik straks eindelijk weer pulp tv kijken!
@ mikkemak, een waterkoker heb je zo, hiero voor een tientje.. dus pak je kind en trek naar het dorp/stad en zorg voor een nieuwe waterkoker..

ik heb ook net een koppie thee gezet want ik heb het ontzettend koud, brbrbr vooral koude handen, en die ga ik zo om mn koppie thee vouwen

@ fladder, wat kijk je dan zoal?

@ raccoon een nieuw bed is ook wennen, de matras moet zich nog helemaal naar jouw lichaam vormen enzo

@ lapin en hoelang gaat dat duren dan? blijven jullie trouwens voor eeuwig op die berg of zijn er nog vage plannen om elders op een berg te gaan wonen??

anders koop je zo'n camper en doe je otto en tako daar gewoon in, gezellig met de honden op reis. de cockers van mn ouders zijn ook wereldberoemd in japan en de usa. overal werden ze gefotografeerd en er waren zelfs mensen die met ze op de foto wilden.. hihi.. onze honden draaien daar de hand niet meer voor om.. hahah.. echt lachen zoiets.
Fladder kijkt vooral Grenzeloos Verliefd, Ik vertrek, Grace Anatomy, Desperate Houswives en GTST (denk ik ).

Disco, over ongeveer 13 jaar is Lapinlief gepensioneerd. Dan zijn de honden er niet meer. DSK's worden gemiddeld 12/13 jaar. Tako is al 6,5 en Otto 2,5. Als ik nu een kat neem van een jaar of 8/9 dan zit ik daar ook safe mee. Ik moet er natuurlijk niet aan denken dat ze er niet meer zijn, maar het is wel de realiteit helaas.

Wel een leuk idee overigens, gewoon je hele hebben en houwen (+ de honden ) in een camper en maar zien waar je terecht komt. Misschien gaan we dat wel een tijdje doen. We verkopen het huis en kopen een grote camper en dan komen we bij ieder van jullie langs (als we weer eens in bad willen ofzo ).

En of we hier blijven, ik heb geen idee. Voorlopig zijn er geen mogelijkheden om ergens anders heen te gaan, maar je weet het nooit. Ik zou het niet erg vinden.

Mikkemak, wat doen die rondzwervende stukken rots dan in huis?

Raccoon, ik snap wat je bedoelt. Een kussen is heel belangrijk en persoonlijk. Hij mag niet te dik zijn maar ook niet te slap. En vooral lekker groot

Ga lekker douchen, dat ga ik ook doen.
Disco, ik ben dol op slechte reality tv

en ook wel andere dingen hoor, goede docu's enzo
O zie nu jouw bericht lapin!

Je zit helaas helemaal mis! Kijk wel af en toe gv, maar niet al die andere dingen.
quote:fladder schreef op 20 september 2010 @ 17:17:

O zie nu jouw bericht lapin!

Je zit helaas helemaal mis! Kijk wel af en toe gv, maar niet al die andere dingen.Oh, ik wel
ik wou zeggen, voor die programma's heb je geen digi tv nodig.. toch? of wel.. geen idee.. wat stond er nou? te lui om terug te lezen...

@ lapin, otto is nog piep!! maar ik snap t wel hoor. billie is nu 13.5 en taffie 11.5 en tja.. ze worden oud maar als ze zo over de rotsen aan het strand klauteren is er weer nix aan de hand.. maar mn ouders zitten toch ook stiekem te denken wat ze zouden kunnen doen zonder honden.. en tja, kan ze geen ongelijk geven anders had ik allang zelf ook weer een hond gehad.

maar zo'n camper is dan dus ideaal.. je huis op wielen.. scooter/fiets/smart achterop en gaan met die banaan

ik ga zo eens eten koken en met een dekentje op de bank want ik heb het zo vreselijk koud... brbr eens kijken of ik een beetje warm kan worden
net GV gekeken,

@ ainne hij is leuk deze week, de aflevering en de vent.. die komen er wel

alleen vraag ik me wel af waar ze van leven, want tis wel leuk, zo'n houding van " we hoeven niet veel geld te verdienen" maar natuurlijk wel wat geld...

@ JJ heb jij em al gezien? of ben je weer aan 't salsa-enen
Straks Benelux topmodel en daarna project catwalk!

Ben ik ook weer eens. Wat zijn jullie snel hier. Leuke op en leuk plaatje Ainne en Rubis.

Heb eigenlijk niet zo heel veel te melden. Ben van het weekend wezen shoppen (kan het niet zo goed als Anais maar wel weer beter dan Jeune), wat leuke opbergpotten gekocht voor in de keuken, een paar boeken (jullie brengen me hier op ideeen) en een DVDtje. Ik was eigenlijk opzoek naar een paars shirtje (met lange mouwen) maar dat kon ik niet vinden. Zondag hier nog even in het dorp wezen kijken en toen zag ik een leuke winterjas (voor weinig geld, kán bijna niet hier), maar daar heb ik nog wat twijfels over dus heb ik ´m laten hangen.

Ik werd vanochtend wakker, half 7, normale tijd.... was het nog niet helemaal lícht!! Het begint nu écht herfst te worden.

Raccoon: wat naar voor en van je broer.

En wat ongelooflijk balen van je kussen zeg.

SFO: geniet van je vakantie. Die minibreweries klinken wel erg leuk (en lekker).

Lotje: oost-west...? Spannend dat de bouw binnenkort gaat beginnen.

Lapin: sorry, mijn badkamer zullen jullie moeten overslaan (behalve als jullie de honden een week of 4-6 in quarantaine willen hebben hier...).
Snjókorn falla, á allt og alla
Oeh! Me Project Catwalk (en Project Runway). Hoewel ik altijd vergeet wanneer het wordt uitgezonden en maar een keer in de zoveel weken een aflevering zie. Vaak kijk ik een hele serie in een paar weken als ze elke dag in de herhaling zijn. Maar vind het wel leuk. Alleen wat die Kelly Osbourne daar nou doet?
Lapin - Man is een beetje een stenen-verzamelaar. Gevaar van het vak ben ik bang - hij is Geoloog. Het idee is dat hij er ook echt wat mee gaat doen, maar 9 van de 10 keer blijven ze gewoon in de woonkamer zwerven tot ik ze naar de studeerkamer breng...
Dus jij hebt een verzamelaar als man ? Mikkemak

Die van mij verzamelt gitaren Die probeer ik ook iedere keer uit de huiskamer te krijgen.

Snjo, ik kom zonder honden hoor en pas over een jaar of 13

Waarom koop je die jas niet? Toch niet helemaal wat je zoekt?

Ik zit Grace Anatomy te kijken, mijn favoriete serie.
quote:lapin schreef op 20 september 2010 @ 20:47:

.

Snjo, ik kom zonder honden hoor en pas over een jaar of 13

Waarom koop je die jas niet? Toch niet helemaal wat je zoekt?

.

Dan ben je van harte welkom.

Die jas; tja. Ik heb m'n bedenkingen over de ritsen van de jaszakken, ben bang dat die snel kapot gaan (en ik gebruik m'n jaszakken altijd en bovendien zijn het rechte/wijde mouwen, ik weet niet of dat echt handig is in de winter.

Ik vond het verder juist een hele leuke jas en ook een mooi kleurtje (warm rood, echt mijn kleur).
Al die series die jullie opnoemen worden hier op het tweede net uitgezonden waar je dik geld voor moet betalen. Heb ik er niet voor over (en uitzending gemist zou ik wel kunnen kijken ware het niet dat ik een dongel heb en per maand maar 2 GB mag downloaden zonder bij te betalen. Die dongel is bijna 3 x zo goedkoop als een ADSLverbinding).
Snjo, voor uitzending gemist hoef je niet te downloaden. Toch? Je kijkt gewoon online. Of ben ik nu heel blond?
quote:lapin schreef op 20 september 2010 @ 21:29:

Snjo, voor uitzending gemist hoef je niet te downloaden. Toch? Je kijkt gewoon online. Of ben ik nu heel blond?

In computer networks, to download means to receive data to a local system from a remote system, or to initiate such a data transfer. Examples of a remote system from which a download might be performed include a webserver, FTP server, email server, or other similar systems. A download can mean either any file that is offered for downloading or that has been downloaded, or the process of receiving such a file.

The inverse operation, uploading, can refer to the sending of data from a local system to a remote system such as a server or another client with the intent that the remote system should store a copy of the data being transferred, or the initiation of such a process. The words first came into popular usage among computer users with the increased popularity of Bulletin Board Systems (BBSs).

Het aanklikken van "uitzending gemist" is al downloaden en daarna dus ook nog het programma....
Tjee, ik ben echt blond Ik dacht altijd dat downloaden was dat je het binnen haalde om later te kunnen kijken. Sjongejongejongejongejonge.......
quote:lapin schreef op 20 september 2010 @ 22:04:

Tjee, ik ben echt blond Ik dacht altijd dat downloaden was dat je het binnen haalde om later te kunnen kijken. Sjongejongejongejongejonge....... Zo zie je maar. Nooit te oud om te leren.
Ha Lapin. Dan ben ik net zo blond als jij. Ik snap daar ook nooit wat van!

Leuk trouwens he, die verzamelaars...

Ga weer verder met Harry...
Ach ja Disco...die waterkoker. Hij doet het nog wel, alleen het deksel wordt erg lam en begint er af te vallen. Beetje irritant. Heb er nu het geld nog niet voor over ben ik bang...
@ mikkemak anders kun je altijd nog de ouderwetse waterketel opzetten

@ snjo als ie afgeprijsd is en wel leuk is, kun je altijd nog een rits laten vervangen als ie kapot gaat...?

wij hier ook project runway gekeken enzo.. erg kunstig wat die mensen kunnen maken, vind ik zo knap, als mensen zo met hun handen kunnen werken
quote:mikkemak schreef op 20 september 2010 @ 22:16:

Ha Lapin. Dan ben ik net zo blond als jij. Ik snap daar ook nooit wat van!

Leuk trouwens he, die verzamelaars...

Ga weer verder met Harry...Om je (g)een plezier te doen: stenenverzameling/museum
quote:Discovery schreef op 20 september 2010 @ 22:51:

@ mikkemak anders kun je altijd nog de ouderwetse waterketel opzetten

@ snjo als ie afgeprijsd is en wel leuk is, kun je altijd nog een rits laten vervangen als ie kapot gaat...?

wij hier ook project runway gekeken enzo.. erg kunstig wat die mensen kunnen maken, vind ik zo knap, als mensen zo met hun handen kunnen werken

Ik vind project runway ook erg leuk (m'n ouwe buurtjes in het noorden van het land hadden net 2).

Ik denk dat dat niet mogelijk is zonder die jas te slopen (zou er eventueel natuurlijk wel een klittenband sluiting in kunnen maken als dat nodig is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven