De (r)emigranten 24/7

17-09-2010 16:45 3005 berichten
Hét topic voor en door (r)emigranten!

Waar we allemaal wonen kun je HIER vinden.

En HIER trachten we af te vallen!!
Alle reacties Link kopieren
@ ainne ja ik ben alweer terug. mn ouders zaten er 2 weken en omdat ze een groter app. hadden, had ik voor de grap gezegd dat ik dan ook wel langs kon komen. had natuurlijk eerst dat examen en ben dus met de trein heen gegaan, paar daagjes gebleven en met de auto terug. was precies goed.

@ lotje lastig lijkt me dat, het gaat er eerst met bakken tegelijk uit en dan zie je nog niet zoveel, maar aan de andere kant, dat is toch ook de reden waarom je dat geld gespaard hebt.. lijkt me.. en strax heb je wel echt een paleisje denk ik zo!! nu lekker beetje relaxen en vooral thuis zijn met man+kids denk ik zo

@ cara ik ga ook heel weinig naar de bios. ik ga alleen als ik zeker weet dat de film de moeite waard is, zo'n blockbuster dan. 4 keer is ook veel voor mij.. wilde wel naar toystory3, maar was hier alleen in t nederlands. en om nou helemaal naar denhaag en/of amsterdam daarvoor te gaan... neuhj..

hoe is het nu trouwens op t werk en met die collega..? heb je al meer duidelijkheid over ontslagen en inkrimping?

ik snap trouwens die stay-at-home moms echt helemaal. net ff naar de apotheek en supermarkt gelopen. helemaal niemand te bekennen, overvolle schappen, lege kassa's, genoeg mandjes/karretjes.. zalig rustig... ik kan hier wel aan wennen :-)

@ keranet de baan bevalt goed? en de stad van de baan? voel je je daar al een beetje thuis? ik vind het altijd heerlijk om die stad in te lopen, voelt meteen goed en echt op en top brabants! hahaha

de ninos hebben morgen een vrije dag, studiedag van de leraren. ze hadden heel de dag naar de opvang gekund, maar heb wel gezegd dat ik wel wil 'oppassen'. maar natuurlijk ook in mn eigen belang, want we gaan morgen naar de efteling... vind het wel een beetje eng.. ik, alleen met twee kids, maar ergens weet ik ook wel dat het allemaal goed komt... spannend.

lunchpauze bijna voorbij, verder aan de studie
owh beetje crosspost, lekker druk!

@ mikkemak, leuk belfast! hoe lang is dat met de boot dan?

@ orbit, ik heb Paul hier in de kast staan "ghost train to the eastern star" leek me wel leuk om te lezen van een reiziger die ook van treinreizen houdt, maar vond er nix aan en heb het na enkele bladzijdes weggelegd. kan me herinneren dat ie allemaal dingen herinnerde van vorige reizen waarvan ik dacht: daar gaat dit boek toch niet over?!?!?

@ rubis ik werd net ook begroet door een mevrouw, die ik gisteren ook al zag (rond lunchtijd naar de super- allebei) en was wel grappig, want we lachten allebei zo van: hey, jij liep hier gisteren rond deze tijd ooK! dus t kan wel in NL hoor.. t kan echt
Jeune, ik denk ook dat je ouders wel zo'n vermoeden hebben Ren je jezelf niet voorbij? Genieten is het woord, je moet niets! Lekker relaxen is een goed idee. En het boek hoeft niet uit, natuurlijk...

De banenjacht zie ww en wat betreft de nieuwe auto; die's van A. dus daar heb ik nog nooit in gereden, maar hij is er gelukkig tevreden mee.

Lapin, you always make me laugh Sterkte met de begrafenis...

SFO, dat ziet er sprookjesachtig uit! (met dank aan Anais)

Haha, Anais, jij hebt ook altijd van die leuke uitspraken van Tb!

Tatch, vertel 'ns wat over jezelf? Ben wel nieuwsgierig. Jammer dat je bezoek niet komt...

Lotje, hebben jullie wel een betrouwbare opzichter voor de bouw, aangezien jullie zelf zoveel weg zijn? Dat zou toch wel wat rust geven, of niet? Fingers crossed voor een lange herfst!

Ainne, ik zie dat ze jouw accent ook niet kunnen plaatsen

Kera, volgens mij is het lontje vooral steeds korter in NL... Mensen willen geen rekening meer houden met anderen... Niet dat 't hier nou zo geweldig is, maar het is wel iets dat me opvalt als ik terugben in NL. Hoe bevalt het leven voor de rest? En inderdaad, Sunny is hier niet meer te vinden! OP FB nog wel, toch?

Mik, 't zou leuk zijn als je zus een avondje wil oppassen, kunnen jullie ook weer eens weg! Belfast klinkt leuk, trouwens.

Orbit, lekker bezig in je huisje? Of met heel andere dingen druk?

Rubis, wat leuk van je schoonvader! Misschien krijgt 'ie nog wel een paar anderen om?

Disco, leuk naar de Efteling met ninos!

Pauze is weer voorbij...
Joh Disco, Toystory daar zou ik nou nooit heen gaan. Ga uberhaupt eigenlijk niet naar animatiefilms. Ik ben juist meer van de filmhuisfilms, hoewel ik dankzij ex-vent in combinatie met gebrek aan filmhuizen in Londen jarenlang genoegen heb moeten nemen met James Bond en Arnie Schw. Iew. Ik denk dat ik daarom nooit meer ga, haha. Voor altijd een hekel aan de bios dankzij een overload aan slechte schietfilms.
Hallo meisjes en man, even een ego berichtje.

Kom net terug van de begrafenis. Was wel heel erg mooi, net buiten het dorp hier met uitzicht over de hele vallei en op de achtergrond de Mont Blanc.

Het was alleen zo triest toen zijn kinderen naar voren kwamen om wat over hun vader te vertellen.

Op het einde, voor de kist de grond inzakte, werd 'I walk the line' van Johnny Cash gedraaid. Dit was op verzoek van de overledene speciaal voor zijn vrouw.

I keep a close watch on this heart of mine

I keep my eyes wide open all the time

I keep the ends out for the tie that binds

Because you're mine, I walk the line

I find it very, very easy to be true

I find myself alone when each day is through

Yes, I'll admit that I'm a fool for you

As sure as night is dark and day is light

I keep you on my mind both day and night

And happiness I've known proves that it's right

You've got a way to keep me on your side

You give me cause for love that I can't hide

For you I know I'd even try to turn the tide

I keep a close watch on this heart of mine

I keep my eyes wide open all the time

I keep the ends out for the tie that binds

En nu even bijkomen van alles, een kopje thee en daarna even met de honden uitwaaien.
Lapin, wat een prachtige tekst.

Keranet, wat voor plannen hebben jullie gemaakt? Papieren in orde maken en dan? In Nederland blijven?

Wie was Sunny ook alweer??

Over boeken: Ik lees nooit boeken. Geen tijd, geen geduld, geen interesse. Hetzelfde geldt voor films, duurt me veel te lang.

Kan wel uren achter de PC zitten, beetje overal langszappen.
Lapin, wat een emotionele dag, wat een triets gebeuren voor het hele gezin. Wat een prachtig lied heeft hij voor zijn vrouw nagelaten, wat zullen zij allemaal verdrietig zijn.

Anais, wat lief dat jij ook je ervaring verteld. Gelukkig ben jij er ook sterker uitgekomen, dat doen de meesten gelukkig.

Ik hoop dat het hem ook zal lukken.

Disco, heerlijk relaxed is het shoppen overdag he. Heel wat anders dan in de spits om vijf uur.

Vannacht vreemd gedroomd, wel leuk hoor. Onze hond was er weer, en we hadden nog een geadopteerde jongen in huis. Even terug in de tijd en het voelde heel vertrouwd.

Nu naar mijn werk
@ nanien is er nog nieuws qua plafond/huis of is dat helemaal op de lange baan geschoven

@ cara, ik verzamel animatiefilms, en heb begrepen dat toystory3 echt uniek en baanbrekend zou zijn.. wilde dat wel zien in 3d in de bios, maar helaas..

@ lapin vreselijk emotioneel zoiets... mn beste vriendin is nu ook op vakantie in turkije, in het hotel waar we vorig jaar met zn allen waren en het favo hotel van mn overleden vriendin. ik had haar ook ge-sms-t van: doe haar de groeten, ze zit daar vast ergens onder die parasol mee te genieten

@ chicha heb je nog bezoek of is de rust volledig wedergekeerd? wanneer mag/moet je naar italie?

@ raccoon owh das wel een rare combi, een hond en een geadopteerd kind erbij... blijkbaar wil je heel graag uitbreiding
Lapin:

Raccoon: grappig he, dromen. Ik heb het soms dat ik zo echt droom, dat ik later iemand tegenkom en diegene bijv. feliciteer met een nieuwe baan/vriendin/ofzoiets en ik dan echt de meest vreemde blikken terug krijg. Nu valt het wel mee, ik ben zo moe, val als een blok in slaap.

de film: ik ben al in geen eeuwen geweest. Ik ben zo veel onderweg, dat ik vaak films kijk in het vliegtuig. Dan ben ik weer op de hoogte van de nieuwste. Zelfs avatar heb ik op zo'n lullig schermpje gezien. Maar het stoort mij niet.

O men: dochter heeft huiswerk en weet niet hoe ze het moet doen, zoon wil met me spelen en ik wil alleen maar slapen!!
Lapin, erg confronterende vraag misschien, maar komt bij zo'n begrafenis het overlijden van je eigen vader niet heel sterk naar boven? voor jou.

Disco, leuk morgen de efteling. Ben benieuwd naar je verhalen. En de ninos zijn zo vertrouwd bij jou, maak je maar geen zorgen, dat gaat helemaal goed komen.

Ik ga ook nooit naar de film. Hier in Frankrijk al helemaal niet omdat ze alle engelstalige films na-synchroniseren en als ik ergens een hekel aan heb ..... En ik moet eerlijk toegeven dat ik een franse film nog steeds niet goed kan volgen . Als ik thuis op tv naar een franse film of serie kijk dan gaat geheid de franse ondertiteling erbij aan, anders mis ik nog erg veel van het verhaal.

En nog maar weer een uurtje puin ruimen. Tot later!!
Disco, wat leuk naar de Efteling. En met 2 kinderen erbij is het nog leuker. Ga je dan ook naar het oude sprookjesbos? Volgens mij zijn ze nog te klein om in al die kermisattracties te gaan toch?

Ik zou best even mee willen, ik ben er al zo lang niet meer geweest. Vroeger gingen we iedere schoolvakantie wel 1 x naar de Efteling, met mijn ouders, mijn zusje en mijn broertje. En dan namen we witte boterhammen met gebakken ei mee als lunch

Rubis, beginnen de bomen bij jou ook al de balderen te verliezen? Hier ligt ook de tuin vol met bladeren. Wat een rotwerk is dat.

En ja, ik moest ook wel aan mijn vader denken. Maar dat doe ik toch nog steeds iedere dag, dus daar kan ik redelijk tegen. Maar begrafenissen zijn altijd zo emotioneel. Ik kan er ook niet tegen als andere mensen verdriet hebben. Ik denk dat ik nog meehuil op een begrafenis van wildvreemden

En wie had het nou over Louis Theroux? Ik heb toevallig van de week nog een documentaire van hem gezien, in Zuid-Afrika. Hij heeft wel een aparte manier van interviewen, een beetje te langzaam, maar hij doet het wel goed en weet wel zijn vinger op de zere plek te leggen. Hij doet me ook een beetje denken aan Frans Bromet, maar die kennen jullie waarschijnlijk niet, is alleen op de nederlandse tv bekend.

Chicha, ben je al begonnen met sporten?

even lekker op de bank hangen en de tv aan. Tot later.
Disco, ALS er nog wat uitkomt... dan hebben we 't minstens over volgend jaar
Nee Lapin, hier vallen de bladeren pas heel laat, in december of zo. We hebben alvast heel veel gesnoeid, zodat we straks minder bladeren krijgen, en het begon na een goede zomer een beetje dicht te groeien overal. Mijn katten konden er bijna niet meer langs.

Ik kom vanavond ook niet veel verder dan de bank. Er is niet veel op tv dus dat wordt een avondje pjoeteren.
mooi hoe die bladeren zo verkleuren... dat zou ik echt mega missen, de verandering van seizoenen, als ik ergens zou wonen, waar het altijd hetzelfde weer is..

toen ik destijds in september op reis was, kwamen we na een week gobi woestijn weer in de bewoonde wereld van mongolie en toen zagen we voor het eerst weer eens bomen, en die hadden zulke prachtige kleuren.. was er toen helemaal ontroerd door

@ nanien lange baan verhaal dus

@ lapin wij hadden vroeger een abbonement en heb wel weer zin in een dagje efteling. idd lekker door 't sprookjesbos enzo. de kids zijn nu 10 en hoewel klein, mogen ze al wel in de python enzo. ze belden net.. wat we nou morgen gingen doen enzo.. dus ik heb t verteld en 1e wat ze zeiden was: maar ik durf niet overal in hoor! hahahaha

heb al broodjes in huis en lekker pakjes drinken. morgen moet het mooi weer worden, 22 graden en zonnig, dus wie weet zelfs piranha.

@ rubis ondertiteling is altijd makkelijk. zelfs bij engelse films word ik zo afgeleid dat ondertiteling nog wel eens prettig is (terwijl ik toch vind dat ik goed genoeg engels begrijp) film kijken doe je voor de ontspanning, toch ;)
quote:Rubis schreef op 21 september 2010 @ 19:12:

Ik kom vanavond ook niet veel verder dan de bank. Er is niet veel op tv dus dat wordt een avondje pjoeteren.Aaaagh ik vergis me. Ik heb nog een paar kilo vijgen staan waar jam van gemaakt moet worden.
Klinkt als veel werk, Rubis! Jammer van je bankhangavondje

Ik ga lekker een docu over Valentino kijken, vanavond eindelijk op tv. Als ik toch ooit geld over had voor zo'n mooi jurkje, misschien wel in valentino-rood...
zou je vast super staan!!

hiero zit ik me verbazen over glee... kent iemand dat...
Disco, ik heb ook een stukje gekeken maar het kon me toch niet echt boeien, ze proberen er wat zwarte humor in te gooien maar dat lukt niet helemaal.
ik vind de gayhumor echt helemaal geweldig... tis zoooo farfedged
Glee is wel ok, wel eens gekeken als ik niets te doen had. Maar ik denk dat de doelgroep iets jonger is (tipo BH90210)

ook al zou ik eindelijk geld hebben... nu Valentino ermee opgehouden is vind ik niks meer aan 't label... wel interessante docu, trouwens: Valentino the last emperor.
nou ik kap ermee voor vanavond.. druk geweest met alle foto's van deze zomer op FB te zetten en ben wel weer toe aan mn bedje...

truste
Disco, heb je fotootjes gezien, meid wat die je toch veel leuke dingen. Bretagne is ook zo mooi!

Lapin, aangrijpend altijd een begrafenis. Zo'n leven dat voorbij is, de herinneringen en mooie momenten.. Prachtig lied van Johny Cash. (nou zit het in mijn hoofd..)

Mooie film ook, Walk the Line, met R. Whitherspoon , (hoe schrijf je Rhys Reece ook alweer, heb er een paar varianten van op mijn schooltje) Ik ging elke week naar de movies , alle films behalve horror en kinderfilms. Actiefilms af en toe, weinig verhaal en veel lawaai. Salt met Angelina, was weer een typisch voorbeeld.

Nanien, een jurkje van Valentino zou mij ook beeldig staan :O) Ben best van tweedehands en koopjes en hoopte in Parijs iets bijzonders te vinden, maar nee. hebben ze in Italie geen geweldige tweedehands winkels?

Chica, ik lees ook steeds minder. Die computer ook..
Meurning!

*ego (what else is new )*

Ok ik ben toch wat moeier dan ikzelf vermoedde. Heb als een roos geslapen maar mèn ik kan gewoon niet meer. Vanmorgen heb ik voor de zekerheid (na lang 'pushen' van M) toch maar even mijn bloed laten prikken en de dokter bezocht...ik werd er niet vrolijk van zullen we maar zeggen De dokter en de 'sting nurse' waren heel aardig hoor, maar die confrontatie Afijn, goed om te realiseren nu denk ik dan maar en vanaf nu wordt het vooral me-time-with-a-lot-of-sleep Kompgoe!

Racoon: Wat fijn en goed dat je naar NL gaat waarschijnlijk! Het zal heel wat betekenen voor je broer denk ik zo en ik voel me dan ook regelmatig 'schuldig' dat ik er niet kan zijn voor hem...althans, ik skype en mail me een ongeluk en stuur regelmatig een hart-onder-de-riem-achtig-iets...maar het is toch anders als je daar irl bent denk ik. Hopelijk wordt hij snel weer de oude! En wat betreft mijn ouders reactie heb je helemaal gelijk. Ik ben nu al opgelucht al hebben ze hem natuurlijk nog nooit gezien en ontmoet. Dat is de volgende stap maar laat ik nu voorlopig maar eerst even lekker genieten en we zien wel wat er komt. First things first. Is dochter inmiddels opgeknapt en zoon uit de zeurmodus?

Anais: Inmiddels voelt het alsof ik geen baan meer heb zo weinig werk ik nog maar. Maar het is (helaas) nodig en dat heb ik aan mezelf te danken. Compleet in de ik-negeer-mezelf-modus en dat wil ik nu dus niet meer. Ben het letterlijk zat (mezelf dus) dat ik iedere keer weer doorga en mezelf moet bewijzen en/of verwaarlozen. Slaat nergens op en nu is het maar klaar. Dan maar schuldgevoel en rusteloos, dat gaat vast ook wel weer eens weg. Misschien moet ik wat vaker naar de Kardishans kijken En wat heerlijk die vent van jou zeg! M is exact zo en spoilt me waar het maar kan. Ik hou der wel van

Thatch: Don't get me wrong...ik vind het heel leuk je berichtje en vooral de foto met de wever (wonderlijk zelfs!) maar kom je gezellig bij ons meeschrijven (of heb ik met mijn blonde kop iets gemist en schreef je allang mee )? Jammer dat je vrienden niet meer komen. Next time better!

Disco: Nou dat middagdutje is een big no no in mijn hoofd (gosh ik lijk wel rijp voor een spieg) maar gebeurde wel omdat ik echt niet meer kon. Was goed dus maar heb nog heel wat nappies in te halen ben ik bang. En ja...we hebben (helaas zou ik haast zeggen) toch de goedkeuring nodig, alhoewel, als ze het er niet mee eens waren geweest was ik natuurlijk wel heel verdrietig geweest maar was ik toch echt wel bij M gebleven. Je zegt trouwens wat over die goedkeuring...ik wil dat altijd iets te graag. Probeer altijd eerst te doen wat anderen verwachten of wat ze het meest graag willen (althans, dat denk ik dan) waardoor ik juist een a-relaxte situatie creëer...stom dus en voortaan moet ik gewoon mijn eigen plan treklken dus. Hoe gaat het met de studie? En je werk? Ben stiekem eigenlijk heel trots op je deze keuze gemaakt hebt

Cara: Nou mijn familie is helemaal niet fijn maar dat is een ander verhaal maar mijn ouders+broer daarentegen zijn echt goud waard. Ik hou zo ontzettend veel van ze en we hebben zo onwijs veel meegemaakt dat deze bijzondere band niet meer stuk kan en dat bleek maar weer hoe, vooral mijn moeder, reageerde. Dat mens is een engel! Ik heb dat eerste 3D filmpje van Wackojacko ook gezien...grappig....Avatar heb ik in Sydney gezien in de I-max met (even opscheppen) het grootste scherm ter wereld . Daardoor werd die film wel heel gaaf! Ik lag trouwens helemaal dubbel om je extra 8 min. bij die film. Die had je vast echt niet willen missen Even gemist btw, maar is 6packie al naar de buren?

Lotje: voor jou harde werken maar ook voor dat huis zeg!!!! Ik ga eens even heel hard nadenken om eens een bezoekje aan je te brengen om vooral die wijnproeflokaal te bewonderen/gebruiken om dat mega gebeuren te mogen aanschouwen! Ik kan me voorstellen dat het heel raar voelt dat er nu zoveel geld daar naartoe gaat en dat het je wel een beetje de zenuwen geeft, maar let it go (look who's talking ) en denk aan wat je ervoor krijgt...denk aan de toekomst! Cool!

Ainne: hoe was GTST?? En Goatstown? Whahaha dan valt dat van mij nog wel mee hihi...maar het is wel cool dat ze je als echte Ierse zien. Dat ga ik hier nooit bereiken ben ik bang. Oja, ik was degene met mijn broer die ook een burn out heeft hij heeft nu zelfs zijn knie gebroken maar, klinkt vreemd, dat is ook niet voor niets denk ik dan....nu moet hij letterlijk rust nemen (oh dear ik tart het lot nu ben ik bang....neuh ik ga vanaf nu stilzitten, i promise ).

Kera: Doe lief op T-shirts...strak plan! Ik probeer altijd rustig te blijven en me in te denken in die persoon...wie weet heeft hij net verschrikkelijk nieuws gehoord, is hij al weken meer dan fulltime aan het werk, heeft hij een rotbaas....naja, dat dus. Is nog geen reden om zo te reageren maar soms heb je jezelf nou eenmaal niet in de hand helaas. Maar goed, hoe gaat het met jou in la Belgium? Man al begonnen aan zijn NL cursus? Wat leert hij nu zoal?

Mikkemak: Ja heb het mijn ouders verteld en het was toch wel een soort van face 2 face want het was op skype maar toch is het gekkig want ik heb hem dus niet geïntroduceerd (want hij is aan het werk) en je voelt letterlijk de afstand...kan het niet goed uitleggen merk ik maar het is gewoon anders Wat gaaf dat je even er lekker tussenuit gaat! Zo'n dagje weg kan voelen alsof je een week weg geweest bent...vind ik altrijd heerlijk! Enjoy (alvast)!

Orbit: Hoe is de spierpijn?

Rubis: Je hebt helemaal gelijk, ik ben veel te streng voor mezelf! Weet je dat het me gewoon zelfs verdrietig maakt? Ik snap het ook niet van mezelf en wil het veranderen maar weet niet zo goed hoe....aard van het beestje ben ik bang. Maar goed, beseffen is al 1 en nu op naar stap 2. Is het puinruimen nog gelukt? Hier hebben we maar een minikamer met z'n 2 maar als je ziet hoeveel stof/zand/troep er iedere dag weer binnen komt (waar ik dan weer niet goed tegen kan want ik haat zand in mijn bed)....stoffer en blik is dus dagelijkse bezigheid haha.

Orbit: *Reese*

Lapin: Begrafenissen kunnen heel heftig en emotioneel zijn. Ik kan me dus goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had hetzelfde een paar weken geleden toen ik hier die begrafenis had. Al die emoties, kinderen die afscheid nemen in tranen....slik ja ik ben ook daar heel gevoelig voor. Prachtige tekst idd die je hebt geplaatst. Zoals Orbit al schreef is die film ook heel goed (vind ik dan). Toch denk ik dat zo'n begrafenis ook heel mooi is en dat die emo's ook goed zijn om te realiseren wat nou echt telt en belangrijk is!

Nu hoef ik vandaag waarschijnlijk weer niet te werken want het seizoen is over (wetseason komt eraan dus alle toeristen vluchten hier weg) en dus haast geen klanten maar ik vind dat toch een partij moeilijk. Blijf maar op mezelf inpraten dat het juist heerlijk is, dat ik het ervan moet nemen, lekker rusten en chillen....zucht komt het ooit nog goed met mij

Oh en ook meteen een big SORRY voor mijn ge-ego en geklaag en ook voor die lappen iedere keer. Ik hoef het niet te typen maar doe het lekker toch ( ) als het irritant wordt geef het ajb aan...ik snap dat namelijk heel goed. Is gewoon mijn enthousiasme maar ik zou het heel vervelend vinden als ik daardoor het topic verstoor.

Goed, nu ga ik eens stoppen met al dat geswetsch van mij En eens een heerlijke pak timtammetjes veroveren...oh ik heb nog speculaasjes!!!!

Cheers!
anoniem_69473 wijzigde dit bericht op 22-09-2010 04:19
Reden: stond iets zo suffig
% gewijzigd
Eigenlijk ben ik een beetje te moe om te reageren. Man heeft net vier muizenvallen klaar gezet, ook eentje in de buurt van het koffiezetapparaat, hopelijk zit er niet eentje in morgenvroeg..We hadden geen keus, de muizen zitten overal aan en overal keuteltjes..WIE HEEFT ER EEN KAT...

Jeune, wat weer een lap tekst. Je bent een echte lieverd, ik wilde dat ik een beetje dichtbij woonde dan was ik je een keertje komen opzoeken..

Anais, ik weet eigenlijk niet het verschil tussen een burnout en overspannen. Je hoort het eigenlijk best veel de laatste tijd.

Keranet, ik ben het erg met je stukje eens. Die dingen die jij opnoemde die herken ik ook in Nederland. Ik denk gewoon dat er te veel mensen wonen. Wel heel gezellig maar wel heel vol. Hoe bevalt het je man om in Nederland te wonen en hoe reageerde zijn familie toen hij vertrok?

Lotje, ik droom echt van alles, van prachtig tot de meest akelige dingen. Soms ook nog eens voorspellend..

Maar goed, ik heb lang niet iedereen gehad maar ik ga nog even de koffie voor morgen klaar zetten en dan nog even zitten en naar bed. Ben blij dat ik werk hoor, maar wekker zetten is niet mijn sterkste punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven