ervaringen Mexico, Riviera Maya

07-06-2007 13:56 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

We hebben gisteren besloten om naar Mexico te gaan.

We vertrekken op 24 augustus en gaan dan 13 dagen naar een hotel in Riviera Maya.

Wie is hier al eens geweest, wat moeten we echt zien daar??

Alle tips zijn welkom!

Groetjes, Wilma
Up voor Sellie
Is er iemand die binnenkort naar Playa del Carmen toegaat? En kan je dan iets voor mij meenemen vanuit NL??? Ben benieuwd!
Jammer genoeg niet Rianne,ik zou graag willen!

Zat me juist vanmiddag af te vragen wat voor weer het bij je is nu?(kan op weeronline kijken maar ik weet dat dat voor playa dus bijna nooit klopt..)
Het is warm, heerlijk! Overdag een graad of 35. ´s Avonds koelt het lekker af naar ongeveer 25 graden. Ideaal weertje!
Klinkt lekker!!
Nog een paar weken en dan kan ik ook genieten op het strand!! Vraagje: is Palenque te doen vanuit Playa del Carmen of net te ver? Lijkt me echt prachtig! Iemand er al geweest?
Nog een paar weken en dan kan ik ook genieten op het strand!! Vraagje: is Palenque te doen vanuit Playa del Carmen of net te ver? Lijkt me echt prachtig! Iemand er al geweest?
Hola luvchocolate,

Als je over een paar weken naar Playa del Carmen gaat, kan je dan iets voor mij neemenen uit NL? Het zijn bloesjes, weegt net niks. :D

En Palenque is niet heel makkelijk ´te doen´ vanuit Playa del Carmen. Met de auto is het ongeveer 10 uur rijden, met de bus 14 uur. Dus je gaat niet zomaar even op en neer. Je kunt wel de nachtbus pakken, ben je ´s morgens rond 8 uur in Palenque, en dan ´s avonds weer een nachtbus terug. Maar dat is heel heftig, omdat je toch niet echt goed slaapt in de bus. Maar ja, het is wel prachtig! De ruines midden in de jungle, geschreeuw van de apen. Erg leuk!
Hai Rianne,

Thanx voor de info, had al gedacht dat het te ver was voor een dagtrip. Doen ook geen rondreis anders hadden we het kunnen kunnen inpassen.

Bloesjes meenemen, ehm denk dat mijn koffer amper al dichtgaat....ha ha!!!
Hallo Mexico gangers,

Kan je in Mexico makkelijk op de bonnefooi zelf rondreizen of is het handiger om thuis alles (overnachtingen) vast te reserveren of een complete reis te boeken?

In Azië heb ik gereisd met mijn backpack. Vind ik erg fijn. Is dat in Mexico ook handig of beter een koffer? (Miss ivm drugs bij vliegvelden enz?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven