goedkope high tea in londen

28-11-2010 20:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

12 december ga ik 3 dagen met een vriendin naar Londen. We willen dan ook gaag een high tea houden. Na even op internet rondgekeken te hebben zie ik dat je deze kunt houden in grote hotels als de ritz, maar je betaald dan wel redelijk wat en moet heel lang vantevoren reserveren.

Kun je ook gewoon ergens binnenlopen en een high tea of afternoon tea bestellen? Heeft iemand tips voor leuke tentjes? En aan welke prijs moet ik dan denken? Dankjewel alvast!
high tea kennen ze niet in Engeland.
Ze kennen de high tea wel, maar niet zoals wij hem kennen. Je doelt misschien op een afternoon tea, TO.
Toeristen en "buitenlanders" gebruiken high tea, Engelsen gebruiken afternoon tea.

Er is genoeg in Londen te vinden, google dus maar op afternoon tea.

Wij hebben ooit bij Brown's gegeten, maar weet niet wat je budget is.
Zat plekken.
Ik heb vorig jaar bij een super leuk tentje gezeten:

www.allanspatisserie.com (75 dukesstreet) heel vlak bij Selfridges (Oxfortstreet). Ze hebben er geen HT of AT maar je hebt wel de sfeer. Prijzen staan op de website.

O het was niet alleen leuk maar ook erg lekker!

Harrods is ook fantastisch om te theeleuten
En goedkoop is niets in Londen....
Als je een beetje goede afternoon tea doet ben je een paar uur verder, time het handig in de tweede helft van de middag en je hoeft 's avonds nauwelijks meer te eten. Scheelt ook voor je budget....

Ik ben in het Lanesborough hotel geweest, aanrader!
V&A café

Goedkoop is het niet en een high tea naar Nederlands begrippen serveren ze volgens mij ook niet, wel lekkere cakes en een fantastische ambiance (kan wel erg druk zijn)

je moet een tea in fortnum&mason doen. Je wordt geweldig bediend daar.
Hier een hele leuke tip!

Ga naar de National Portrait Gallery ligt om de hoek bij de National Gallery. Bij de National Portrait Gallery ga je naar de bovenste etage. Om 15.00 begint de afternoon tea. Kom wat eerder en vraag heel lief of je bij het raam mag zitten. Zo heb je het mooiste uitzicht over Trafalgar square en big ben in de verte en de prijs is vergeleken bij anderen echt top! 16.50 voor de normale tea en 24.50 de champange tea. Ik ben er al een aantal keer geweest en kom steeds terug als ik in London ben. Het uitzicht is gewoon zo mooi.
Ava die ga ik onthouden! (en jouw plekje bij het raam stelen)
Als ik nou wist hoe ik hier een foto kan plakken die op mijn pc staat zou ik je kunnen laten zien wat je krijgt en het uitzicht!

Waarom ben ik zo'n digibeet!!!

Anyway Mevrouw75 wel ff opschuiven als ik arriveer
Kijk eens op http://www.afternoontea.co.uk/ daar kun je zoeken op London by price. Ik heb vorige week zondag een afternoon tea gedaan bij het Kensington Hotel waar een aanbieding was van 2 voor de prijs van 1. Erg lekker en chique. Ooit jaren geleden Harrods gedaan en vond de afternoonn tea toen wel specialer maar kan er ook aan liggen dat ik toen nog weinig ervaring had met chiquere hotels en afternoon teas. De cakes en taarten bij het V&A museum zijn inderdaad superlekker en ze hebben dezelfde cateraar dus cakes en taarten bij het National History Museum. Is alleen geen afternoon tea maar wel smullen.
Wat een leuke link ! Bedankt voor de tip.

Ik ga hier zeker gebruik van maken a.s. voorjaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven