Goes en omgeving

28-06-2020 16:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over drie weken hebben wij een middag plus hele volgende dag in Goes ( daar logeren we ) Nooit geweest.
Zijn met twee volwassenen en twee kinderen ( 7 en 10). Waar moeten we zijn , wat moeten we doen ? Lekker eten en drinken ook een must.
Wie helpt me aan tips ! Merci !
Ik ben lang geleden eens in Goes geweest maar vond er niet zoveel aan en tegenwoordig laten we het links liggen en gaan als we naar Walcheren gaan overal heen behalve daar. Misschien toch eens stoppen als we er voorbij komen als hier leuke tips komen.
Ik vind Veere en Domburg altijd leuk om heen te gaan.
dolfje schreef:
28-06-2020 16:17
Ik ben lang geleden eens in Goes geweest maar vond er niet zoveel aan en tegenwoordig laten we het links liggen en gaan als we naar Walcheren gaan overal heen behalve daar. Misschien toch eens stoppen als we er voorbij komen als hier leuke tips komen.
Ik vind Veere en Domburg altijd leuk om heen te gaan.
Dankje. Dat zou dan iets voor de volgende dag kunnen zijn ? Ik ga eens even Googlen.
Goes vind ik ook niet zo.
Er is een klimbos op Schouwen-Duiveland, vlakbij prachtige stranden.
Daar kun je ook lekker aan zee eten. Verder echt op Walcheren: eten en drinken Domburg (wel druk) en Middelburg en Vlissingen. Stadswandeling in Middelburg is ook leuk.
Veel plezier!
Middelburg is ook een mooie stad vind ik. Leuk om doorheen te wandelen.
En als het mooi weer is zou ik ergens naar het strand gaan. Zoutelande of zo.
Je hebt bij Goes een indoor dierentuin en speeltuin. Best leuk. Veere is leuk maar niet voor een hele dag.
De stoomtrein Goes Borsele is leuk met kinderen. (Waarschijnlijk wel aangepaste dienstregeling)
Ook leuk is de Berkenhof Tropical Zoo in Kwadendamme, veel vlinders en andere tropische dieren. Heeft ook een indoor speeltuin en restaurant.
Verder heeft Goes niet zo veel te bieden.
Middelburg, Vlissingen en Veere zijn leukere plaatsen.
What have we done....
De speeltuin is wel leuk. Naast de kinderboerderij... weet niet hoe die heet maar bij mooi weer kan je daar met water. Rommelen.

Vlakbij goes In s’ Arendskerke heb je overdekt speeltuin, vonden onze kinderen leuk.

Vlissingen streetjump was hier mega hit! Indoor springen op trampolines.

Strand in Zoutelande of domburg

Ijsjes eten Bij de Italiaan in Veere.

Wat betreft restaurants... op het plein bij stadhuis zitten in Goes wel wat tentjes, vlakbij de haven zit ook wel wat maar heb zelf geen super uitmuntend restaurant gevonden.
Oh dankjulliewel ! We zijn met de auto en vinden het niet erg om te rijden dus zitten niet aan Goes vast. Is alleen de plek waar we slapen.
Even oversteken richting Zierikzee en Burgh Haamstede. Schouwen Duiveland is imo het mooiste Zeeuwse eiland.
MarvelousMrsMaisel schreef:
28-06-2020 16:57
Je hebt bij Goes een indoor dierentuin en speeltuin. Best leuk. Veere is leuk maar niet voor een hele dag.
Een indoor dierentuin? Waar?
Met de kinderen is de Hollandse Hoeve leuk, dat is de kinderboerderij met grote speeltuin waar een watergedeelte , een restaurantje waar een indoor speeltuin bij zit. Ook is daar midgetgolf.
Stadswandeling door het oude gedeelte van het centrum van Goes met doorgangetjes en verborgen pleintjes, is leuk, voor kinderen misschien wat minder interessant.
Eetgelegenheden die leuk zijn en lekker: Slot Oostende, gevestigd in een bierbrouwerij, op het terras op de grote Markt als het lekker weer is ( De Landbouw, Open 32, het Postkantoor). Mochten jullie liefhebbers zijn van mosselen, oesters etc, dan is het ook leuk om Yerseke te bezoeken en daar een hapje te gaan eten. Vanuit Yerseke is er een zeehondentocht te boeken, oesterkwekerijen te bezoeken.....
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Omnium in Goes is een enorm subtropisch zwembad; ernaast zit een tropisch bos (onder één dak), vonden onze jongens heel tof. Het is wel overal reserveren, zie ik...

Eerdergenoemde tropische zoo in Kwadendamme is echt leuk voor een middag!

Veere is een heel leuk plaatsje! Ook leuk om van daaruit een rondvaart te maken over het Veerse Meer. Zierikzee (een eiland naar boven) is eveneens de moeite waard qua sfeer, onze jongens vonden het heel leuk om de ‘dikke toren’ te beklimmen daar. Aan de haven zit je heerlijk voor een drankje of lunch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven