Goes en omgeving
zondag 28 juni 2020 om 16:13
zondag 28 juni 2020 om 16:17
Ik ben lang geleden eens in Goes geweest maar vond er niet zoveel aan en tegenwoordig laten we het links liggen en gaan als we naar Walcheren gaan overal heen behalve daar. Misschien toch eens stoppen als we er voorbij komen als hier leuke tips komen.
Ik vind Veere en Domburg altijd leuk om heen te gaan.
zondag 28 juni 2020 om 16:20
Dankje. Dat zou dan iets voor de volgende dag kunnen zijn ? Ik ga eens even Googlen.dolfje schreef: ↑28-06-2020 16:17Ik ben lang geleden eens in Goes geweest maar vond er niet zoveel aan en tegenwoordig laten we het links liggen en gaan als we naar Walcheren gaan overal heen behalve daar. Misschien toch eens stoppen als we er voorbij komen als hier leuke tips komen.
zondag 28 juni 2020 om 16:40
zondag 28 juni 2020 om 17:13
De stoomtrein Goes Borsele is leuk met kinderen. (Waarschijnlijk wel aangepaste dienstregeling)
Ook leuk is de Berkenhof Tropical Zoo in Kwadendamme, veel vlinders en andere tropische dieren. Heeft ook een indoor speeltuin en restaurant.
Verder heeft Goes niet zo veel te bieden.
Middelburg, Vlissingen en Veere zijn leukere plaatsen.
Ook leuk is de Berkenhof Tropical Zoo in Kwadendamme, veel vlinders en andere tropische dieren. Heeft ook een indoor speeltuin en restaurant.
Verder heeft Goes niet zo veel te bieden.
Middelburg, Vlissingen en Veere zijn leukere plaatsen.
What have we done....
zondag 28 juni 2020 om 17:16
De speeltuin is wel leuk. Naast de kinderboerderij... weet niet hoe die heet maar bij mooi weer kan je daar met water. Rommelen.
Vlakbij goes In s’ Arendskerke heb je overdekt speeltuin, vonden onze kinderen leuk.
Vlissingen streetjump was hier mega hit! Indoor springen op trampolines.
Strand in Zoutelande of domburg
Ijsjes eten Bij de Italiaan in Veere.
Wat betreft restaurants... op het plein bij stadhuis zitten in Goes wel wat tentjes, vlakbij de haven zit ook wel wat maar heb zelf geen super uitmuntend restaurant gevonden.
Vlakbij goes In s’ Arendskerke heb je overdekt speeltuin, vonden onze kinderen leuk.
Vlissingen streetjump was hier mega hit! Indoor springen op trampolines.
Strand in Zoutelande of domburg
Ijsjes eten Bij de Italiaan in Veere.
Wat betreft restaurants... op het plein bij stadhuis zitten in Goes wel wat tentjes, vlakbij de haven zit ook wel wat maar heb zelf geen super uitmuntend restaurant gevonden.
zondag 28 juni 2020 om 17:34
Een indoor dierentuin? Waar?MarvelousMrsMaisel schreef: ↑28-06-2020 16:57Je hebt bij Goes een indoor dierentuin en speeltuin. Best leuk. Veere is leuk maar niet voor een hele dag.
zondag 28 juni 2020 om 18:02
Met de kinderen is de Hollandse Hoeve leuk, dat is de kinderboerderij met grote speeltuin waar een watergedeelte , een restaurantje waar een indoor speeltuin bij zit. Ook is daar midgetgolf.
Stadswandeling door het oude gedeelte van het centrum van Goes met doorgangetjes en verborgen pleintjes, is leuk, voor kinderen misschien wat minder interessant.
Eetgelegenheden die leuk zijn en lekker: Slot Oostende, gevestigd in een bierbrouwerij, op het terras op de grote Markt als het lekker weer is ( De Landbouw, Open 32, het Postkantoor). Mochten jullie liefhebbers zijn van mosselen, oesters etc, dan is het ook leuk om Yerseke te bezoeken en daar een hapje te gaan eten. Vanuit Yerseke is er een zeehondentocht te boeken, oesterkwekerijen te bezoeken.....
Stadswandeling door het oude gedeelte van het centrum van Goes met doorgangetjes en verborgen pleintjes, is leuk, voor kinderen misschien wat minder interessant.
Eetgelegenheden die leuk zijn en lekker: Slot Oostende, gevestigd in een bierbrouwerij, op het terras op de grote Markt als het lekker weer is ( De Landbouw, Open 32, het Postkantoor). Mochten jullie liefhebbers zijn van mosselen, oesters etc, dan is het ook leuk om Yerseke te bezoeken en daar een hapje te gaan eten. Vanuit Yerseke is er een zeehondentocht te boeken, oesterkwekerijen te bezoeken.....
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
zondag 28 juni 2020 om 18:14
Omnium in Goes is een enorm subtropisch zwembad; ernaast zit een tropisch bos (onder één dak), vonden onze jongens heel tof. Het is wel overal reserveren, zie ik...
Eerdergenoemde tropische zoo in Kwadendamme is echt leuk voor een middag!
Veere is een heel leuk plaatsje! Ook leuk om van daaruit een rondvaart te maken over het Veerse Meer. Zierikzee (een eiland naar boven) is eveneens de moeite waard qua sfeer, onze jongens vonden het heel leuk om de ‘dikke toren’ te beklimmen daar. Aan de haven zit je heerlijk voor een drankje of lunch.
Eerdergenoemde tropische zoo in Kwadendamme is echt leuk voor een middag!
Veere is een heel leuk plaatsje! Ook leuk om van daaruit een rondvaart te maken over het Veerse Meer. Zierikzee (een eiland naar boven) is eveneens de moeite waard qua sfeer, onze jongens vonden het heel leuk om de ‘dikke toren’ te beklimmen daar. Aan de haven zit je heerlijk voor een drankje of lunch.