Het (r)emigrantentopic - still going strong!

20-09-2009 23:16 3149 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine

FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Vond de vragen zelf ook wel leuk, Ine. Mijn hersentjes kraakten zo dat Tb er wakker van werd op die bewuste ochtend dat ik een flinke kater had en mij afvroeg wat de forummers van je wilden weten.

Wat ik niet op de lijst heb geknald:

- wat voor lingerie draag je het liefst als de architect langskomt

- wat is je beste verleidingsact geweest tot dusver

- met wie zou je nog wel eens tussen de lakens willen liggen (behalve de architect en Ursul de Geer).

Disco en Keranet hebben vast nog wel wat vragen voor je die wat shockerender zijn dus kom maar op meiden!
Ine (en Anais) wat een leuke antwoorden op de vragen!

Snjo, ik vind 7-8 graden ook wel wat brrrrr hoor, net als kera beetje kouwelijk aangelegd. Die omchrijvgin van vriendin van Ainne uit OZ klinkt me ook wel goed in de oren, met al die beesten om zich heen.

SFO jouw feestje zag r gezellig uit! Anais lekker met vriendin zitten wijnen en Orbit, probeer jij juist minder te drinken?

Specu wat woon jij toch op een bijzondere plaats met al die geloven en extremen daarin....... Je moet het geheel wel echt begrijpen en kunnen plaatsen om er te kunnen leven denk ik, zoals je ook vertelt dat je daar liep en een paar man achter jullie aan kreeg. Heb je 'het recht op terugkeer' gelezen?

Hier was t eiland gisteren in de ban van een 'overwinnings' parade na de verkiezingen. Gelukkig konden we uit de stoet vandaan en binnendoor naar t strand. Goed nieuws over babietje in Colombia is dat ze hem de komende dagen wakker gaan maken en dan kijken hoe hij functioneert. Iedereen die een positieve energiestraaltje overheeft.....naar Bogota sturen!
Fuk kera, ik wil ook op dansles maar al ik dit dan zie.......
nee hoor, ik heb verder geen vragen voor ine... ze vertelt alles toch wel in een dronken bui
Oh god Ine, die Wietse, aaaargh!

En dan zegt Iris, hij is volgens mij heel rustig (joooh!!) dat vind ik wel fijn. En dan die stiltes tijdens het eten. Cringe-inducing!
Haha en Hans wil friet bij de sushi!
Leuk interview Ine, we weten al weer heel wat meer over je

Leuke vragen ook Anaïs.

Ik heb trouwens ook op je gestemd dus hopelijk gaat het lukken!

Snjokorn: ik vind het ook koud klinken....

Hier is het ook al echt herfst aan het worden. Nog wel zon en je kan nog zonder jas naar buiten maar dat gaat ook geen weken meer duren. Misschien toch fijn om naar warmere oorden te verhuizen. Hoewel Zuid Frankrijk 's winters ook gewoon koud is.

Ik ben wat dat betreft ook erg wispelturig. Ik heb het vlug koud, ik hou van warmte en licht dus wat dat betreft is het zuiden geschikter voor mij. Maar ik ben ook dol op de wisseling van de seizoenen, de eindeloze zomer avonden die je in het noorden hebt en het gevoel van alle seizoenen. Als ik in een echt subtropisch oord zou wonen dan zou ik dat ook wel missen.

Dat waren weer mijn bespiegelingen op de maandagavond

Ik ga zo even douchen en dan nog even tv kijken.
Oke, vragen voor Ine (maar niet zo shoquerend want daar ben ik niet goed in)

- als je nu de loterij zou winnen, waar zou je dan gaan wonen: blijf je in OOs of toch maar ergens anders heen?

- Waar zou je graag goed in zijn?

- Ga je straks stemmen voor de NL regering en zoja op wie en waarom en zonee waarom niet?
quote:Duna schreef op 28 september 2009 @ 21:25:

Fuk kera, ik wil ook op dansles maar al ik dit dan zie.......

Ja erg he... Maar gelukkig dansen ze zo niet in de discotheek hoor, is toch wel een stapje tever

Maar wel zooooo gaaaf... ik wil ook!
quote:Anais01 schreef op 28 september 2009 @ 18:52:

Kan ik hier uitdelen? Tb is net thuisgekomen met een kilo Tulumba, Turkse zoetigheid en als ik alles eet dan groei ik helemaal dicht.

Nemen jullie ook wat? Kan je het recept op Fb zetten????
Snjókorn falla, á allt og alla
hihi ainne heb je de lijst even geupdate met leuke figuurtjes erbij...

valt nog mee dat je er bij sommige mensen niet deze bij hebt gezet
quote:Discovery schreef op 28 september 2009 @ 22:36:

hihi ainne heb je de lijst even geupdate met leuke figuurtjes erbij...

valt nog mee dat je er bij sommige mensen niet deze bij hebt gezet Hihi kan ik op bijna elk regeltje dan wel zetten!
Mijn salsa is overigens meer van dit niveau (niet letten op de lelijke mensen en afschuwelijke witte laarzen)

salsa normaal
Ik zit nu grenzeloos verliefd tekijken, de aflevering in Cairo, moest gelijk aan Bloempje denken.

Bloeeeeempje, waar ben je?
Ha meiden en man, na een dag werken, en natuurlijk ff forummen, vanavond alleen maar voor de buis gehangen. Morgen begint het gewone leven weer, brrr even over 6 gaat de wekker. Laterzzzz zzzz zzzzzzzzzz
jaha, Ainne, ook jij was ooit grenzeloos verliefd. Waarom heb je toen de cameras er niet bij uitgenodigd? Had je kijkcijferkanon geworden! (en veel geld verdient)
Die liefde duurde niet lang genoeg om een uur tv te vullen!
misschien grenzeloos verliefd the sequel dan? Die duurt zeker wel lang genoeg om een uur te vullen.

Mijn mams heeft het in haar hoofd gehaald om naar all you need is love te schrijven zodat robert me komt halen voor de kerst.

Zegt ze.

Ik hoop dat het niet waar is.
Hee, ik ben net op zoek gegaan naar Bloempje op FB, om haar te vertellen over dat programma, blijkt ze niet meer in mijn lijstje te zitten en ik zie haar ook niet meer op WW.

Da's pas sinds kort toch, ik heb haar volgens mij dit weekend nog gezien met een status-update?

Zijn jullie haar ook kwijt, of moet ik me dit persoonlijk aantrekken?
Bestaat dat nog steeeeeds, All you need is love??
ja, maar slechts met eeeeen aflevering per jaar, met kerst.

Robbert haalt dan allemaal geliefden uit verre landen zodat ze met hun geliefde in NL kunnen zijn met kerst. Maar aangezien ze ook wel eens familieleden over laten komen, dacht mijn mams: ha! Dat kan ik ook.

Het is een soort grenzeloos verliefd special kerst edition geworden, zegmaar.
Hoi allemaal! Ik laat 't mijn moeder tapen, die kerstspecial AYN, zulk goed huilmateriaal! Ik kijk 't dan alleen wel in maart ofzo, maar dat mag de pret niet drukken, haha!

Oh, Ainne, ik heb 't eerste seizoen GrVer nog niet helemaal gezien, zijn de nieuwe afleveringen ook leuk? Ik zag trouwens dat ze nu uitzendingen van anderhalf uur ipv 45 min wilden maken! Dan kun je 't verhaal in elk geval iets meer uitdiepen, da's niet verkeerd, volgens mij.

Ine, ik ga gelijk 't interview lezen, ben nieuwsgierig!
Leuk he kerst
Ja, Kera! ;)

Leuk interview, Ine! We kennen je al redelijk goed van je postings en FB, maar nu nog een beetje meer!

Enne... mijn makkelijke vraag... wil je huisdieren? (die heb je op dit moment niet, toch?) Zo ja, waarom, zo nee, waarom niet?
@Ine ik moet zeggen dat je er met een dikke 10+ geslaagd ben meid.

@Duna het was inderdaad erg gezellig en heb de zondag helemaal bij moeten komen.

Heb overigens de knollen op, na een verdomd lange werkdag te hebben gehad kan ik alleen maar pfffffffff zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven