Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Hi Orbit, het gaat niet om mijn collega's, die zijn op zich wel gezellig, hoor! Maar de Italiaanse economie zit in 't slop en gisteren hebben 6 man (van de 56) gehoord dat de werktijdsverkorting-regeling waar we nu alemaal sinds april in zitten, voor hen wordt uitgebreid en feitelijk zitten ze dus voor 3 maanden thuis met een minimum-salaris dat door de staat wordt betaald. Hopend dat 't na die 3 maanden niet wordt verlengd... Dus daarom is de atmosfeer niet geweldig. En had ik een beetje vrolijkheid nodig!
HIER staan al die smileys Surf, zag dat Rubis 'm ook al ontdekt had, haha!

Aaaah vertel nou, wat ben je allemaal aan het plannen?? Poeh hoop maar dat het een beetje gaat lukken, dat rijden.

Jaaa Specu, ik had Philip ook alweer gespot, maar er werd nog niet gehapt op de eerste post in ieder geval, ik ga nog eens kijken.

Hpplkutje is nog stééds bezig in de vechthoek trouwens
Oh Saby was helemaal vergeten te reageren op de begrafenis, had het wel gelezen.

Wat ontzettend triest zeg, en ongelooflijk dat ze gewoon niets gezegd heeft en wél aan je verjaardag gedacht had. Wat een gemis.
Hoi Surfje! Leuk om je hier weer te zien, woon je nog in dat leuke appartement vlakbij Schiphol? Emigreren kan a altijd nog /weer hoor..

Specu, goed dat je niet zoveel drinkt. Hier in oz zuipen ze wat af en ik ben een goede allochtoon en drink regelmatig een glaasje mee :o)

Marloussie is vast de weeen aan het wegpuffen.Zouden ze in Norway aan pijnbestrijding doen? In mijn tijd deden ze daar in Nederland nog niet aan en moest je in je weeen duiken, wat een gedoe..
Nou hier alle pijnbestrijding die er bestaat, maar beide keren te laat, omdat de meisjes zo snel kwamen. Laatste keer was er niet eens een dokter bij en de midwife had niet eens tijd om haar handschoenen aan te trekken om het kind op te vangen.

Echt lullig, zat er me net zo op te verheugen, die prik.
oh NO Ainne, wie ving het kind op?
Ze stond erbij en ze keer ernaar, zeg maar. Ze stond iets te schrijven of zo, ik gilde dat kind kwam en ploef daar was ze. Ik was wel op een bed, dus Jongste viel niet op de grond of zo

Hey Orbit... Ik? In een appartement vlakbij Schiphol? Eeuhh...niet dat ik weet haha. Hoewel, voor Oz begrippen is 50 km natuurlijk om de hoek, maar hier in dit kleine kikkerlandje is het een hele wereldreis hoor haha..

Jee Ainne wat een onwijs gave smiley site!!! Maar eeh, hoe krijg je ze dan in zo'n bericht hier??? (sorry..nog steeds blond ja...haha)

Oh ja, en toen kregen Vent en ik de slappe lach, omdat het zo'n achterlijke bevalling was geweest.

Tien minuten of zo later vroeg de midwife, oh heeft iemand gezien hoe laat het was toen kind geboren was? We hebben het maar afgerond naar 1 uur 's nachts
quote:surfchickie schreef op 17 september 2009 @ 14:37:

Jee Ainne wat een onwijs gave smiley site!!! Maar eeh, hoe krijg je ze dan in zo'n bericht hier??? (sorry..nog steeds blond ja...haha)

Met je rechtermuisknop de eigenschappen kiezen en dan de URL kopiëren die dan in het grijze popup-schermpje staat. Die URL dan als plaatje invoegen hier (via het blokje boven je reageerschermpje met het schilderijplaatje erop).
Da's Biebeltje toch, vlakbij Schiphol?
Haal de dingen een beetje door elkaar..

lastig dat je geen exact geboortetijdstip hebt voor je kind... voor het geval dat ze haar horoscoop ooit wil trekken. Mijn moesje hield het ook niet zo bij en daarom is mijn horoscoop niet duidelijk na te trekken en mis ik allerlei mogelijk interessante info van de planeten betreffende mijn levensloop :o<
Marloussie is gewoon nog thuis met een enorme luier en buikpijn

Lunchen was heerlijk, heb 2 enorme porties bitterballen op (er is een Ned. restaurantje bij Oslo. Vriend wilde me de hele week al trakteren). Zo lekker!

Geweldig die bevallingsverhalen van jullie! En vind het zo lief hoe jullie meeleven!

Ze hebben hier trouwens veel pijnbestrijding. Ik heb de acupunctuur en aromamassage al besteld

Welkom, blijftblozen!

Saby, geen lekkere dag op kantoor?

Zeg, waar vind ik de laatste HPL discussie? Moet wel bij zijn natuurlijk....

Ja...die zit idd vlakbij Schiphol. Waar is die trouwens..ook al een tijdje niet langs geweest of wel??

Euh...zo??

Woehoe, ze heeft buikpijn, het gaat gewoon gebeuren.

Zonder gekheid Marloussie, lopen is écht de tip nu om het door te gaan laten zetten.

Ik ben zoooo jaloers dat jij lekker bitterballen op hebt. En wat moet dat enorm speciaal zijn geweest, samen lunchen, laatste keer alleen met zijn tweetjes.

Hpplkutje kun je nog stééds vinden op Zoyla's topic en ook op het Beleidstopic.
Wiehaa Surf, well done. Biebs zit bij haar schoonmoeder, die is bezig met haar trouwfeestvoorbereidingen.

Jeee Marloussie, nog steeds niks?????? Kan me voorstellen dat je het behoorlijk zat bent ondertussen!! Gewoon de tips van Ainne opvolgen..die is de expert haha als ik al die verhalen zo lees. Beeb zit nu lekker de restanten van die bitterballen weg te kauwen daar binnen hahahahahaaaa, die komt er nog niet uit voorlopig!! Nee hoor...hoop voor jou dat hij/zij snel komt!!! Ben ook wel benieuwd naar de naam trouwens hoor...ga er van uit dat 't niet die van mij is, dat zou zielig zijn haha... (Je moet een Noor niet proberen mijn naam te laten zeggen..dat levert hoe dan ook ongelukken op, net zoals het niet verstandig is om mij Noors te laten praten hahahaha)

Ik ga voor je duimen dat ie héél snel komt!!!! (Heb toch niks beters te doen tenslotte..)

spannnend!!! 17e... mooie datum,...
Good mooooorning Dutchie, kopje koffie?

dank je wel...... gaaap...brrrr het was koud vanmorgen herfst stat heir voor de deur, je kan het merken.

herfst is trouwens wel super mooi in OHio..het is een heuvel achtig gebied met heel veel bomen
quote:Ainne schreef op 17 september 2009 @ 14:53:

Woehoe, ze heeft buikpijn, het gaat gewoon gebeuren.

Zonder gekheid Marloussie, lopen is écht de tip nu om het door te gaan laten zetten.

Ik ben zoooo jaloers dat jij lekker bitterballen op hebt. En wat moet dat enorm speciaal zijn geweest, samen lunchen, laatste keer alleen met zijn tweetjes.

Hpplkutje kun je nog stééds vinden op Zoyla's topic en ook op het Beleidstopic.Hahaha, Ainne, ben je echt jaloers op Marloussie? Oke, dat bitterballen verhaal wel. Maar ik ben zo blij dat ik niet twee weken overtijd ben en dat ik niet hoef te bevallen

Nee, serieus Marloussie, echt stoer dat je nu zit te forummen. Het lijkt me zo'n gek idee dat je binnen 24 uur (toch?) ineens een klein baby'tje op je buik hebt liggen ipv er in.

Echt cool, ik leef helemaal mee en ga straks écht niet naar bed!
Dames, ik ga ff offline. Proberen te slapen....Jullie horen het wel.

Oja, wat de naam betreft. Het is idd een lastige naam hier, maar iedereen die het 1 keer hoort spreekt 'm daarna perfect uit. Ik wilde trouwens een andere naam, dit was 2e keus, maar voor vriend is dit de naam. Dus......wie weet, Surf! ;)
Nou jaaaaa wie noemt z'n kind nou Surf-chick, dat dóe je toch niet, misschien als je in Australië woont of zo, maar in Noorwegen? Tsk.
Ik ben trouwens weer bij wat Zoy en HPL betreft.....wat een soap (is het heel erg dat ik relletjes leuk vind? )
Goedemorgen!

Ik kwam alleen maar even welkom zeggen aan blijftblozen en om hup marloessie hup te zeggen.

(wel grappig om te zien dat Dutchie en ik om dezelfde tijd opstaan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven