Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
hahahaa die anais.. lijkt me dat jullie een goed gesprek moeten hebben want dit hou je niet veel langer vol...

en zucht, doe mij een mooi zwembed met lekker buurman... zucht..

@ specu, leuk lijstje :-D daar kunnen we wat mee
Anais, je zegt het goed. Het is net of het huis op ons staat te wachten..eigenlijk al maanden maar we kunnen er nu niks mee en nu zul je zien dat het net voor onze neus verkocht gaat worden. Maar goed, dan komt er waarschijnlijk wel weer een ander huis in het vizier..maar je weet maar nooit.

Hier zouden we ook wel een hond kunnen nemen, maar het was zo grappig dat daar een hondenhok stond in de tuin..

SFO, je actie is gelukt..van overal over de wereld komt een mooie kaart..ik ben er zelf ontroerd van..het moet nu allemaal lukken gaan of niet. Maar de knoop in mijn maag wordt steeds groter..wachten is niet leuk.

Verder geen tijd..zoon moet dadelijk naar de tandarts..en is zou nog verder gaan met poetsen..maar de puf is verdwenen..

Ainne, JJ80, en specu...hartstikke bedanktxxx
Raccoon: dont even mention it. Meer dan graag gedaan. Leuk idee van SFO!

Anais: Ik mail je zo mn adres even door, ben benieuwd.

Nu slapen... tot morgen!
@Raccoon zoals ik je vorige week al aan de telefoon vertelde, het is een kleinigheid. Een kaartje vind ik altijd een kleine moeite en je kan er iemand heel veel plezier meedoen.

Dankzij (oeps wie was het ook weer) een van de dames hier vorige week ben ik toch eens bij de TPG post gaan kijken en heb diverse kaarten in rij staan om naar mijn kids te sturen. Een klein opwarmetje voor oktober. Heb gisteren begrepen dat mijn lieve schatten vandaag een afspraak hadden bij het Stadskantoor dus het paspoort gaat in de maak.

@Anais als ik het goed begrijp heb je het reuze naar je zin in je nieuwe huis, super. Ben alleen bang dat de GB niet meer zoveel aandacht krijgt en wij geen fraaie foto's van GB.

@Specu ik denk dat de doorgewinterde Hubby niet zo snel jaloers wordt dus je moet wel even de hele truccendoos uit de kast halen.

@JJ80 goed om te horen dat je weer bij de oude baas terecht kunt. En ik zeg altijd maar; Geld maakt je niet gelukkiger, het is alleen makkelijk.

Zo kan ik in mijn beroep hier veel meer verdienen echter ik ben te vreden bij mijn kleine baasje. Wil ik een dagje vrij dan kan ik dat ook zo doen ook al geef ik hem wel minimaal een week van te voren een seintje. Bij al die andere banen kan ik dat gewoon vergeten en dat vind ik wel een pre.

@Rubis veel plezier met de families.

@Cara succes met het uitvinden van ...
JJ, ik ben blij te horen dat het iets beter gaat. Knuffel terug.

Anais, je laatste vrije uren gaan nu in. Gebruik ze goed.

SFO, that was me . Ik stuur bijna al mijn kaarten met TPG. Ik vind het alleen jammer dat het niet zo persoonlijk is als een handgeschreven kaart, maar aan de andere kant kan je je eigen foto's gebruiken om te versturen. Ik heb mijn moeder laatst een foto gestuurd met een regenboog erop die we hier vanuit de huiskamer zagen.

Specu, met je lijstjes , maf wijf.

Ine, waar ben je? Heb je het druk? De laatste loodjes voor de vakantieperiode voorbij is?

Vandaag komt mijn nichtje hierheen voor een week. Dat is mooi want ik kan wel een slaafje gebruiken met mijn zere voet.
Ben ik weer eens, ik heb een dagtaak aan mailen, dat ik nieteens dit topic kan bijbenen, heeft Ainne, mijn blog nog op jullie facebook gezet??

Ik blijk er eentje te hebben joh, ik sta op facebook, was ik glad vergeten dat ik dat ooit had aangeklikt.

als jullie eens tijd hebben willen jullie me dan opzoeken, als je mijn blog kent , weet je mijn naam.

ik ben ook een ontzettende hyves fan, maar ik begrijp dat niet iedereen dat buiten nederland kent.

hier gaat alles prima, beetje veel regelen nog financiel, maar het is bijna helder, gaat over het schoolgeld, daar zijn best wel handigheidjes voor om daar nog wat voordeel uit te halen, maar eer je alle papieren en instanties bij elkaar en helder hebt.

komt goed, morgen krijgen we onze 2e auto, en dan kan manlief zelf naar station en ik gewoon koken zonder naar het station te hoeven, weer een stukje comfort erbij.

lieve groetjes
@ sarah, done! nu hoop ik alleen maar dat ik de goede heb aangeklikt :p
quote:lapin schreef op 11 augustus 2009 @ 09:29:

Anais, je laatste vrije uren gaan nu in. Gebruik ze goed.

Vandaag komt mijn nichtje hierheen voor een week. Dat is mooi want ik kan wel een slaafje gebruiken met mijn zere voet.

Wat ben jij ERRUG, je nichtje als slaafje gebruiken.

Yeppie, ik dacht hetzelfde toen ik net wakker werd. Nog even rust en vrije tijd en dan is het feest weer voorbij. Ik ga gelijk als hij thuis is vragen wanneer hij precies naar Istanbul gaat, of is dat te opvallend? Hopelijk is dat vrijdag of zaterdag al.

Ik ga ook nadrukkelijk zeggen hoe lekker het was in mijn eentje zonder zijn verhuisstress-, het gezeik daardoor en zijn maagpijn gedoe wat hij op mij afreageerde. Laat hem maar even lekker lijden en beseffen hoe heerlijk ik het alleen-zijn vind. Is goed voor hem, daar gaat hij door rennen

SFO, zou het nou werkelijk doorgaan dat beiden kinderen bij je langskomen? Wat zou dat geweldig zijn. Het lijkt erop dat alles goed gaat, nu zijn ze dus al met de paspoorten in de weer. Wat zul jij blij zijn als je die twee kunt ophalen van de luchthaven, wat een feest. Neemt je dochter nog een vriendin mee? Je moet nog 2 maandjes geduld hebben, of vergis ik me nou?

JJ, ik heb je zojuist een mailtje gestuurd.

Raccoon, morgen is het de 12de, dan moet je toch naar het ziekenhuis? Alvast heel veel sterkte hoor, we gaan hier allemaal aan je denken, zeker weten.

Ine, wat ben je toch afwezig door de drukte, echt ongezellig (voor ons).

Disco, Tb en ik hebben geen goed gesprek nodig hoor. We gaan er vanavond een speciale avond van maken. Hij gaat uitgebreid koken, ik zorg voor lekkere drankjes en een strak gedekte tafel. Daarna laat ik me ouderwets door hem verleiden want daar houdt de gemiddelde Tb meer van dan van een "goed gesprek".
Anais Volgens mij de gemiddelde MO'er, Man is ook zo om. Alleen Specuman is een kookdrama. Zijn menu: snoteieren zachtgekookte eieren, hardgekookte eieren, roerei, diverse sandwiches (kaas, kip of ei) en yoghurtsoep. Vandaar dat we noodgedwongen wel eens in zijn restaurant eten.

Het ligt er wel een beetje dik op als je meteen vraagt wanneer hij wegmoet, hehe.

@raccoon; idd don't mention it. Voel je je al wat minder beroerd?

@Sarah, ik ga zo ff op FB

@Lapin, jij bent erg

Ik heb de hele dag lopen rennen, en als klap op de vuurpijl naar de smoelsmid: tanden zijn gepolijst, en de definitieve draculatand zit op de implantaat gecement. De tandarts heeft iets nieuws: tanden bleken. Hebben jullie er ervaring mee? Yalla, ik ga even languit, het is vandaag bewolkt, maar daarom vochtiger en broeierig warm.
Raccoon alvast heel veel suc6 voor morgen!! hou je haaks

Lapin gaat het al wat beter met je voet? of ga je er strax nog dankbaar gebruik van maken bij je nichtje....

Manlief heeft vakantie en is begonnen met grote opruiming in onze gebouwen. Daar staat sinds 3 jaar nog het een en ander. Een aantal spulletjes kunnen we nog niet kwijt maar het meeste is gewoon verzamelwoede.... Inmiddels heeft hij al aardig huis gehouden in één gebouwtje. Gister al het nodige verbrand en nu is hij op weg naar de decheterie. Denk dat ik zo ff wat dozen ga sorteren voordat hij ook dingen weg doet die niet weg kunnen want misschien heb ik er ooit nog wat aan

Specu fijn dat het zo goed gaat met je gewicht!!

A+
Hallo allemaal .Wat een berichten weer allemaal. het is bijna niet bij te houden. maar ik vind het wel leuk zo'n druk bezocht topic. mHet is toch wel gezellig dat mensen elkaar zo goed kennen en zover bij elkaar vandaan zitten.

Het is hier nog steeds erg druk maar met mensen omgaan is mijn vak en ik bijf het leuk vinden. Af en toe zitten er wel wat mensen bij die je zo een trap onder hun kont wil geven maar dat is maar 1 op de duizend .dus dat valt nog wel mee he?

Woensdag en donderdag ga ik naar oregon naar klamath falls . Even eruit.

@Raccoon ik wens je heel veel sterkte. Ik weet dat je heel zenuwachtig bent. We denken aan je Raccoon.

@ SFO wat gezellig dat je kinderen komen .Is altijd leuk om naar uit te kijken . Jullie zullen een hoop plezier hebben als ze hier zijn. ze zullen denken hup paspoorten maken en op het vliegtuig naar Pa ..

@ Rubis veel plezier met je familie .. Heerlijk als er iemand komt .ik kijk altijd uit als ik weer mensen op bezoek krijg .Het is altijd druk maar de gezelligheid is toch wel echte hollandse gezelligheid ..(toch anders dan hier vind ik)

@ speculaasje geweldig die lijst Ik heb hem meteen even opgeslagen en mijn man laten zien (wel vertaald want hij verstaat nog niet veel nederlands.)Ook niet na een jaartje rossetta stone. Luie man heb ik maar hahah. Ik zei er wel meteen bij dat ik dat lijstje van jou wel zie zitten. Hij zei meteen van But you already went for two weeks alone to holland..Hhaha wat een klager zeg.

@ Sarah succes met je papier winkel invullen. bah elk jaar wel een nieuw formulier erbij omdat..( allerlei redenen) lekker een tweede auto zodat je allebei toch wat meer vrijheid hebt .(vind ik)
He Choc, wij zijn de afgelopen weken ook al 2 x met een afgeladen auto naar de dechetterie geweest. Ruimt lekker op zo en het geeft een goed gevoel. Maar ik begrijp dat jij niet makkelijk iets weggooit . Mijn man is ook zo. Hij gaat er altijd van uit dat als je het weggooit je volgende week opeens tot de ontdekking komt dat je het nodig hebt. Ik niet, ik flikker alles weg. Ik ga er van uit dat als het daar al een jaar of 2 staat dat je het niet nodig hebt. Dus af en toe ga ik stiekem zonder man naar de dechetterie

Voet doet nog steeds pijn, maar het gaat iets beter. Alleen loop ik nu al een dag of4 heel raar, op mijn tenen enzo, zodat mijn tenen ook pijn doen. En mijn kuit eigenlijk ook. Gisteravond na het eten ben ik lekker op de bank geploft en heb ik niks meer gedaan en die rust helpt wel merk ik. Maar overdag gaat dat gewoon niet.

Raccoon, ik denk ook aan je morgen en ik ga weer heel hard duimen. Dikke knuffel.

Anais, wat had jij allemaal voor geheimzinnigs te melden aan JJ? Ik wil het weten, ik wil het weten
Yeppie, Tb is home again! Hij heeft 3 nachten amper geslapen en zag er niet uit. Vette wallen onder zijn ogen en zo moe. De zakenbesprekingen zijn geslaagd en hij kwam met lekker wat geld thuis waarvan ik een deel heb gekregen om te shoppen. Zoals het hoort te zijn bij een echte Tb, kwam hij ondanks de vermoeidheid binnen met een behoorlijke dosis passie en hartstocht, verliefd en aandoenlijk lief dus alles wat ik voor na het eten had gepland, vond ervoor al plaats. En dat was achteraf maar goed ook want na het eten is hij als een blok in slaap gevallen. Die wordt vermoedelijk morgenochtend pas tegen twaalven weer wakker.

De nieuwe inrichting is een succes, hij vindt het er goed uitzien en vroeg nog of ik me nu meer thuis voelde. Ook riep hij weer dat we dit huis snel moeten kopen i.p.v. huren omdat het echt een goeie investering is. Helemaal mee eens. Moeten we snel doen en dan is het over een tijdje veel meer geld waard, zeker weten.

Lapin, vindt je nichtje het gezellig bij je of wordt ze de klusjes voor haar gehandicapte tante Lapin al zat?

Specu, ik heb al gevraagd wanneer Tb weer weg moet, op een lieve manier zodat het lijkt alsof ik dat niet leuk zou vinden. Hij stelde me gerust (grrrrr....) en zei dat het vermoedelijk pas volgende week wordt i.p.v. deze week. Maar geen probleem voor mij, ik ben weer heel verliefd, hij is van zijn maagpijn af, is weer de oude vertrouwde, lieve Tb en ik ben blij dat hij weer thuis is.
Fijn te horen Anais!!

Zie je wel, ik moet gaan bijverdienen met mijn cursussen, echt een gat in de markt
Raccoon; succes morgen (en de dagen die daarop volgen). Ben in gedachte bij je.

Alle anderen; veel heb ik niet te melden. Het is vandaag hardstikke mooi weer maar volgens mij had het vannacht gevroren!!! niet veel hoor maar toch HET IS PAS AUGUSTUS.

Heb het nu druk op het werk, m'n stagiaire uit NL is gisteren begonnen en die moet begeleid/ingewerkt worden. Wel erg leuk.

Kreeg trouwens vandaag een mailtje met de vraag of ik deze winter weer turnles ga geven. Heb ja gezegd maar wel assistent-trainer, heb geen zin om volledig verantwoordelijk te zijn voor zo'n groep (draag momenteel al genoeg verantwoordelijkheid op m'n werk) het moet wel leuk blijven. Mijn enkel, die ik vorig jaar op een lullige manier flink gekneusd had, is volgens mij wel weer geheeld (heb er al een tijd geen last meer van) en ga ik dus proberen om zelf ook weer te gaan turnen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Oh leuk turnlessen snjokorn. Wel knap dat je dat kan!

En Anaïs: TB weer terug en het is weer gezellig, perfect toch!

Ik zal straks eens een boek willekeurig openslaan op een bladzijde:)

Lapin: beterschap!

Nou hier zijn we weer wat verder. Zoals verwacht heeft man de baan gekregen. Nu wordt er nog wat onderhandelt over salaris en zo. We hebben er lang over gepraat. Uiteindelijk besloten om het te gaan doen. In principe dan. Eerst moeten die salaris onderhandelingen natuurlijk nog lukken want man wil iets meer dan ze in eerste instantie bieden.

Daarnaast komen er nog twee punten bij waar we allebei tegen aanlopen en daar hebben we ook een principe beslissing over genomen.

1) De baan begint in Oktober ongeveer (is een beetje over te onderhandelen maar niet veel) maar er is een proeftijd van meen ik drie maanden. Ik heb niet zo veel zin om nu naar Frankrijk te gaan en dan over drie maanden blijkt dat man de baan niet leuk genoeg vindt of zij man niet leuk genoeg. Ik blijf dus voorlopig hier. Dit was best een moeilijke beslissing omdat ik ook er niet om sta te springen om alles hier thuis alleen draaiende te moeten houden. Echter liever dat dan hier alles inpakken en daar na drie maanden ook weer op straat te staan. Man komt vaak over voor het weekend (leve easyjet) en zo redden we het wel. Ik ga dus pas op z'n vroegst in januari over met de kinderen.

2) ons huis. Verkopen is lastig. Verkopen met winst onmogelijk. Verkopen zonder verlies een uitdaging. We gaan ons huis sowieso niet met verlies verkopen. Dus we gaan het wel op de markt zetten maar mocht het niet lukken om het voor een redelijke prijs kwijt te raken dan gaan we het voorlopig verhuren. Omdat dit ook wel even kan duren om alles in orde te maken gok ik dat het wel Februari/Maart zal zijn eer ik echt naar Frankrijk zal gaan.

Nog even verder reageren.

Rubis en Raccoon:

ja, we zouden inderdaad naar Nice gaan. De baan is in Sophia Antipolis dus dat is net buiten Nice. Ik weet niet of we in Nice zelf gaan wonen of ergens anders. Stad is wel leuk maar misschien is het ook wel leuk om wat meer in het achterland te gaan wonen. In eerste instantie willen we gaan huren ook omdat we nog geen zekerheid hebben over ons huis verkoop en vast contract en dan gaan we over een jaar of zo misschien kopen. Althans als het bevalt en we blijven willen natuurlijk

Maar eerst dus gewoon huren.

Man vliegt morgen naar Frankrijk voor salaris onderhandelingen ed.

Gelukkig heb ik het momenteel niet zo druk want zit natuurlijk wel met de kinderen. Overdag gaan de jongste twee wel naar de creche maar ik wil ze ook niet elke dag de hele dag laten gaan. Het is tenslotte vakantie. Morgen is de weersverwachting niet echt goed dus ik denk dat we een dagje naar Londen gaan. Bij mooi weer naar het park, bij slecht weer naar een museum.
Nymeria, het komt allemaal goed.

Wij hadden net een huis gekocht samen toen mijn man dat aanbod kreeg om in Geneve te gaan werken. Ik baalde ook als een stekker in het begin en heb als eis gesteld dat ik niet meteen weg wilde. (ik had verdorie net mijn droomhuis gevonden in NL). Een maand of 9 daarna is mijn man alvast in Geneve gaan werken en kwam in de weekenden thuis (inderdaad, lang leve Easyjet). Dat hebben we anderhalve maand gedaan. In de tussentijd ben ik nog een keer met hem meegegaan voor een weekje om een huurhuis te zoeken. Toen ik dat gevonden had (wat helemaal niet makkelijk was toen in de buurt van Geneve, een overspannen huizenmarkt enzo) hebben we de verhuizing op touw gezet.

Een maand of 3 daarvoor hadden we ons huis al te koop gezet en verkocht na ongeveer een half jaar. We hebben er wel iets op verloren, maar niet idioot veel.

Je gaat een nieuw leven opbouwen in 'la douce France'. In de buurt van Nice nog wel, ik ben best een beetje jaloers.

Nu nog even wennen aan het idee en voor je het weet loop je op de markt in Frankrijk met een stokbrood onder je armen en lekkere franse kaasjes in je boodschappentas.
Ik heb geen tijd om uitgebreid te reageren, misschien morgen, maar ik wil Raccoon toch nog even heel veel sterkte wensen voor morgen en de dagen erna. Het gaat helemaal goed komen meid. Ik brand een kaarsje voor je morgen.
Raccoon, ik wens je veel sterkte morgen en de dagen daarna.

Nymeria, ik neem aan dat je man er qua werk en salaris erg op vooruit gaat. Of wilde hij gewoon erg graag terug naar Frankijk?

Gelukkig dat de kinderen nog klein zijn.

Hier in Nederland is het fantastisch! Echt, ik snap niet dat er mensen zijn die klagen over dit land. Alles is schoon, groen en netjes. Voor kinderen is het een waar paradijs, lekker buitenspelen, fietsen, vissen.

De financiele crisis is hier lang niet zo erg als in Spanje, mensen hebben geen grote zorgen. Ik zou zó weer terug willen!

Helaas pindakaas, remigreren is geen optie.

Ik ga even verder met bijlezen, groetjes!
Nymeria; spannend hoor. Uiteindelijk komt alles wel op z'n pootjes terecht hoor aan welke kant van het kanaal jullie ook gaan wonen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Even heel snel..heb niet veel tijd, ben de hele dag druk aan het poetsen geweest, wassen, strijken ectr..Ga zo naar bed, de wekker gaat om half vijf..

Bedankt voor al jullie goede wensn..het gaat gewoon goed komen..

SFO..bedankt voor je telefoontje..de sushi's smaakten heerlijk.

Nymeria, het gaat vast goedkomen in Frankrijk..mooie omgeving..een keertje bij Rubis en Lapin op bezoek..het kan allemaal.

Chicka, geniet van je verblijf in Nederland..je wilt niet weten hoeveel nederlanders er met je ruilen willen..maar ik snap je wel een beetje denk ik..

Lapin, heb je misschien geen pees of zenuwontsteking?? Je kunt toch zomaar geen pijn aan je voet hebben.

Nog even bij mijn man zitten en dan het bed in.

Anais..ik moet lachen om je verhaal..
@Anais inderdaad het gaat er op lijken. Mijn dochter en haar vriendin kunnen aanstaande dinsdag hun paspoort ophalen. Zoonlief moet nog even wachten want het verwachtte kwam uit, ik vroeg vorige week nog aan mijn ex of ik een brief moest schrijven om toestemming te geven aangezien hij nog geen 18 jaar is. Nee was haar antwoord, dus wel en heb dus vanavond een email en fax naar het stadskantoor in Tukkerland gestuurd.

@Kodak ik denk dat als zij de eerste keer geweest zijn de ogen open gaan en wat vaker komen. En dan denk ik helemaal aan mijn zoon die ook deze zomer vakantie zich stierlijk heeft verveeld.

En zoals je al schreef Anais het wordt een feest, wat zal ik ze toch lekker in de watten gaan leggen.

@Nymeria geweldig dat jullie een nieuw avontuur tegenmoet gaan en dan nog wel rond de buurt van Nice Wauhhhhhhhh.

@Raccoon Sushi's mmm daar lust ik wel pap van, jammer alleen dat Sfo-vrouw daar niet zo gek op is. Morgen heel veel sterkte.
Eerst nog even Raccoon een geven.

Chicha, je hebt helemaal gelijk. Ik denk de laatste tijd ook steeds vaker dat het in NL zo gek nog niet is. Misschien gaan we toch wel terug als we gepensioneerd zijn. Als jij dan ook terug gaat zullen we dan in hetzelfde bejaardenhuis gaan zitten Lijkt me gezellig.

SFO, geniet ervan. Hoe lang blijven ze eigenlijk?

Hier komt zometeen de dakbedekker langs. (heet dat zo?) We hebben door de hevige sneeuwval afgelopen winter 2 gebroken daktegels. Dat is niet zo schokkend maar het moet wel gerepareerd worden om lekkage te voorkomen.

Zometeen nicht even wakker maken. Hoef ik een keer niet alleen de honden uit te laten. De honden werden helemaal gek gisteravond toen ze aankwam. Die idioten zijn altijd zo blij als er weer eens familie komt. Otto is vanmorgen al 10 x de trap op en af gelopen om te kijken of ze nou al wakker is.
@ raccoon ik hoop dat je vannacht een beetje goed geslapen hebt... we denken aan je, zet em op!! kus

@ SFO owhh het gaat echt gebeuren! spannend, het paspoort is in aanvraag.. heb je al wat goedkope vliegtickets kunnen vinden? komen ze dan echt met zn drieen of eerst dochter met vriendin en dan zoonlief later?

@ nymeria, kijk dat is een goede beslissing. weloverwogen en het beste van beide werelden. ik denk dat het helemaal goed gaat komen. ik kan me ook voorstellen dat je nu wat steviger achter de beslissing staat... nu nog even de salariseisen bespreken en er kan getekend worden...

@ snjokorn leuk hoor, weer turnen! lekker met de kids bezig zijn, of als assistent of als trainer, als jij je daar lekker bij voelt.. gewoon doen!

@ chica vergeet niet dat het nu zomer is in NL he? strax is het weer winter en 5 graden en heel de dag regen en alleen zonlicht van 9 tot 5. maar wel apart dat je NL dan toch weer zo geweldig vindt... logeer je in de hema ofzo??

@ lapin misschien toch maar even naar de doktor? zo raar lopen veroorzaakt weer andere problemen, zit je daar weer mee...

@ anais, TB weer thuis verwelkomt... alles weer gezellig maar toch zit je weer te springen dat hij weggaat.. hahaha, allicht dat hij nu minder gestressed is..

wat heb je met je nieuwe shop-money gekocht??

en toen was ik het wel een beetje kwijt... mn hoofd ligt nog in bedje te slapen, heb mn lijf naar het werk gesleept...

zo slecht geslapen de afgelopen nachten en dan eindelijk weer een keer goed slapen... tja, dan is het moeilijk wakker worden...
Raccoon succes vandaag!!!

Nymeria, spannende tijd, maar jullie besluiten klinken weloverwogen, dus het gaat vast helemaal goedkomen. Nu kijk je er logischerwijs nog heel erg tegenop, maar als je er straks eenmaal gesettled bent dan zul je je vast afvragen waarom je er zo tegenop hebt gezien (dat is mijn ervaring meestal namelijk).

SFO, ook spannend dat je kids dan toch naar alle waarschijnlijkheid gaan komen. En dan hopen dat ze het zo leuk vinden dat ze vaker willen komen.

Een collega van manlief is met zijn vriendin/vrouw (beiden Amerikaans) naar NL verhuisd (voor werk). Zijn zoon is in de US achtergebleven bij zijn moeder. Nu hoopt hij ook dat zoonlief naar Amsterdam wil komen... (denk dat hij het hier wel tof zal vinden, hij is geloof ik 16, dus hij mag hier lekker legaal aan het bier.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven