Leuke stad voor weekendje weg?

14-06-2021 14:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje aan jullie.
Ik wil in september een weekendje weg (zaterdag op zondag) met een goeie vriendin, maar we weten nog niet waar naartoe. Wel in NL of anders misschien België of Duitsland, maar liever niet meer dan 1,5 à 2 uur rijden (vanaf Eindhoven). We zitten nu te denken aan bijvoorbeeld:
- Rotterdam
- Den Haag/Scheveningen
- Nijmegen
- Antwerpen
- Düsseldorf

Maastricht is ook superleuk maar daar ga ik dit jaar al naartoe :)

Ik denk dat mijn voorkeur nu bij Scheveningen of Antwerpen ligt, maar heeft iemand anders nog ideeën of tips voor een leuke stad? Het is gewoon om er ff uit te zijn, we zijn beiden veertigers, houden van winkelen, lekker eten, terrasje, misschien iets bezichtigen.

Alvast bedankt voor de tips!
CharlotteCcc schreef:
15-06-2021 08:56
Kunnen we eigenlijk alweer de grens over naar Duitsland en België zonder testen oid? Ik heb een vriendin die in Antwerpen woont en ik zou het leuk vinden om ook weer eens een dagje langs te gaan.
Officieel moet je een negatieve test hebben en nadien - bij terugkomst - in quarantaine gaan.

Officieus doet de helft dat waarschijnlijk niet zeker als ze "maar" voor 1 dag gaan.

Vergeet wel je mondmasker niet als je moest komen want op heel wat plaatsen is dat hier nog verplicht.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Even een update, bedankt voor alle goeie tips! Het wordt Antwerpen :)

Wilde ik even laten weten nog.... nu het nog kan. Ik ben nog steeds in shock dat het forum gaat stoppen pfffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven