Leukste vakantievriendje ooit

25-05-2021 13:18 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een luchtig topic.

Ik zei net in het Songfestival topic dat Italië vast gewonnen heeft door GenZ meisjes en GenX mama's die weer terugdachten aan hun Italiaanse vakantieliefde. Grappig en in mijn geval ook waar. Ik heb hem net opgezocht op Linked-In. Had ik beter niet gedaan. Mijn "Damiano" heette Tiberio en was net zo'n type als de zanger van Maneskin. Beetje goth, beetje fout, erg lekker. Nu een 55jarige doorsnee huisvader met een goede baan hahaha. Ik had al jaren niet meer aan hem gedacht. Eurosongfestival kijken kan leiden tot ernstige bijwerkingen :)

Wat was jullie liefste/leukste/lekkerste vakantieliefde ? Beetje nostalige om de regendagen hier een beetje op te vrolijken.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Mijn vakantieliefde heeft 28 jaar stand gehouden, ben ervoor verhuisd naar een ander land, 3 kinderen samen gekregen. Helaas 3 jaar geleden gescheiden maar kan nu ook wel terugkijken op veel mooie momenten en het leuke is dat de vriendengroep waar hij toen mee op vakantie was nu na zoveel jaar nog steeds mijn beste vrienden/vriendinnen zijn hier.
Lars :heart: een knap Duits jochie van een jaar of 8. We hebben elkaar ontmoet op een camping in Luxemburg en hebben veel gespeeld in het riviertje naast de camping.

Helaas was er ruim 40 jaar geleden nog geen FB.
Maar ik heb de foto's nog :)
Een meerdaags festival op een camping is ook een soort vakantie toch? Tijdens een dergelijke gelegenheid heb ik 22 jaar geleden mijn man opgedaan :D
Pyry. Een Finse stagiair op de plek waar ik als achttienjarige werkte.
Een hele zomer plezier mee gehad.
Tot hij terug naar Finland vertrok om zijn studie af te maken.
Laatst ook even op FB gekeken en ik herkende hem nog :)
nou mijn leukste was ook meteen de foutste. Was jaar of 4 ouder dan ik ( ik was 15), vertelde me eerlijk dat hij een paar maanden vast gezeten had wat ik op de camping alleen maar stoer en cool vond maar toen hij na de vakantie eens wilde afspreken kreeg ik toch de bibbers, leek me niet zo`n goed plan ;-)

Wel een fantastische vakantie geweest.

oh en ene Thijs op Terschelling... de knapste van de camping en de hele week samen met vriendinnen zitten zwijmelen, pas op de laatste avond werd duidelijk dat hij mij ook leuk vond. Mooie laatste avond gehad maar helaas geen gegevens uitgewisseld.
PoezzinBoots schreef:
25-05-2021 13:22
Lars :heart: een knap Duits jochie van een jaar of 8. We hebben elkaar ontmoet op een camping in Luxemburg en hebben veel gespeeld in het riviertje naast de camping.

Helaas was er ruim 40 jaar geleden nog geen FB.
Maar ik heb de foto's nog :)
schattig - je was er vroeg bij ;)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
kes49240 schreef:
25-05-2021 13:22
Mijn vakantieliefde heeft 28 jaar stand gehouden, ben ervoor verhuisd naar een ander land, 3 kinderen samen gekregen. Helaas 3 jaar geleden gescheiden maar kan nu ook wel terugkijken op veel mooie momenten en het leuke is dat de vriendengroep waar hij toen mee op vakantie was nu na zoveel jaar nog steeds mijn beste vrienden/vriendinnen zijn hier.
Mooi verhaal. Dat je er toch nog een fijn gevoel bij hebt overgehouden ook al heeft het geen happy end.
twee jaar terug reed ik door een streek in Italie waar ik ooit een hele zomer verliefd was (niet de hele tijd op dezelfde :) )
dus ik keek rond, zag de mooie mannen en.... bedacht me... dat dat hooguit de zoons konden zijn, van mijn vakantiescharrels toen.
en dat als ik iemand wilde herkennen, ik naar de oude mannen moest kijken.
Neh lahmaar
guppekop schreef:
25-05-2021 13:45
nou mijn leukste was ook meteen de foutste. Was jaar of 4 ouder dan ik ( ik was 15), vertelde me eerlijk dat hij een paar maanden vast gezeten had wat ik op de camping alleen maar stoer en cool vond maar toen hij na de vakantie eens wilde afspreken kreeg ik toch de bibbers, leek me niet zo`n goed plan ;-)
lol de hersenen wonnen het dan uiteindelijk toch van de hormonen :)
belgali schreef:
25-05-2021 14:03
lol de hersenen wonnen het dan uiteindelijk toch van de hormonen :)
haha, ja precies dat ja.
Roberto, jaja, exotische clichénaam, maar hij was toch echt op het strand van Terschelling op vakantie. Hij had Nederlandse familie, sprak ook (cliché!) gebroken Nederlands met Spaans accent.

Ik was net 14, hij net 15; we hebben samen gevliegerd op het strand en uiteindelijk gezoend op de laatste avond campingdisco, mijn eerste zoen.

De rest van de zomer heb ik nog één kaartje van hem gehad (uit Barcelona), en gezwolgen in liefdesverdriet.

Al heel lang niet aan gedacht (is meer dan twintig jaar geleden). Dank Belgali, voor de nostalgie :)
Mijn leukste, liefste en lekkerste vakantieliefde heb ik op mijn 8e leren kennen en nu ben ik met hem getrouwd 🤗
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Toen ik 21 was en een half jaar rondreisde in Nieuw Zeeland werkte ik een paar weken in een bar in Christchurch. Daar werkte Sam ook, een jongen uit Schotland. Hij was een ontzettende flirt, maar vond mij duidelijk leuk, en ik hem ook. Maar ik had (hoe dom als je gaat backpacken) een vriendje thuis/ die een jaar aan het varen was. En trouwe hond die ik ben, is er uiteindelijk niets gebeurd. Maar moeilijk dat ik dat vond!
Toen ik thuis kwam bleek dat mijn vriendje zijn handen niet thuis had kunnen houden toen hij weg was, dus relatie over.

Ik heb altijd contact gehouden met Sam, en ben hem het jaar daarna gaan opzoeken in Schotland. Toen een hele leuke vakantie gehad en eindelijk wel gezoend.
Hier al heel wat jaren getrouwd met mijn vakantieliefde :flirting:
Dat zwelgen in verdriet als je weer thuis komt, is ook herkenbaar :) Die dramatiek kennen onze kinderen helemaal niet meer - want ze hebben snap en insta etc dus contact houden is veel makkelijker en daardoor dooft het dan gewoon uit. Bij ons was het na de vakantie abrupt klaar. Tenzij nog eens enkele melodramatische brieven.

Toch ook veel succesverhalen hier. Leuk om te lezen.
Toen ik met mijn vriendin op vakantie was in/op Gran Canaria mijn vakantieliefde Pedro (jaja, hoe cliche :lol: ) opgedaan.
Echt hele knappe, leuke, lieve jongen. Alleen was mijn Spaans erg beroerd en zijn Engels ook. Ach ja, praten was ook niet zo nodig :lol:
Ik wilde hem daarna nog naar Nederland laten komen voor een vakantie, maar had ondertussen hier alweer een ander vriendje, dus heb Pedro afgezegd :-D
O ja, heb hem later nog eens gezocht op FB maar hij heet Pedro + hele standaard achternaam ook nog, dus ik zag het niet zitten om 1000 profielen door te spitten :-D
Picture this.....1986.....met vriendin naar Italië op interrail. Geen idee dat we zo goed in de markt zouden liggen zeg 😂 maar na wat korte flirts toch een hele romantische week beleefd met Antonio ....nog jaaaren mee gecorrespondeerd en hij is ook hier geweest in de winter. Maar ja, ik ging studeren, wilde nog lang niet settelen en hij ging in dienst. We hadden wel knappe kindjes kunnen krijgen haha maar ja....
Hendrikje106 schreef:
25-05-2021 14:41
Mijn leukste, liefste en lekkerste vakantieliefde heb ik op mijn 8e leren kennen en nu ben ik met hem getrouwd 🤗
:heart:
belgali schreef:
25-05-2021 14:51
Dat zwelgen in verdriet als je weer thuis komt, is ook herkenbaar :) Die dramatiek kennen onze kinderen helemaal niet meer - want ze hebben snap en insta etc dus contact houden is veel makkelijker en daardoor dooft het dan gewoon uit. Bij ons was het na de vakantie abrupt klaar. Tenzij nog eens enkele melodramatische brieven.

Toch ook veel succesverhalen hier. Leuk om te lezen.
ja dat is inderdaad zo, vroeger schreef ik nog wel brieven.
Oooh Jurgen :heart: . Ontmoet op een feestvakantie in Spanje en de hele vakantie aan elkaar vastgeplakt gezeten. Hebben elkaar nog wel opgezocht maar ja toen de vakantieroes was uitgewerkt bleek ik toch nog niet toe aan vaste verkering en het was ook allemaal niet handig qua afstand.

Gelukkig heb ik nog wel de foto's en als ik die terugzie dan voel ik me weer net als toen. En ik heb wel eens gegluurd op sociale media. Hij ziet er nog steeds leuk uit.
Ooh geweldig! Ik kwam een Fransman tegen op het strand in Bulgarije op een warme nacht na het stappen. Ik mijn vriendinnen geïnstrueerd om maar vast terug naar het hotel te gaan en ik heb een van de meest romantische nachten uit mijn leven beleefd op een mooi verlaten stukje strand.
Heb hem later nog gevonden op facebook maar kwam er al snel achter dat hij overduidelijk een gift had om vrouwen romantiek te bezorgen. Ik heb toen maar besloten om hem niet toe te voegen, het zo te laten en tevreden te zijn met de movie-like ervaring. Zucht 😄

En over de zanger van Maneskin.. ik had vroeger een zwak voor alternatieve jongens en werd dus tijdens het songfestival als dertigplusser (heel fout I know) behoorlijk week in mijn knietjes van deze zanger 😂
- Fight for your right to party -
Mijn ex ken ik van vakantie, 10 jaar samen geweest. Wel makkelijk dat ik gewoon met een Nederlander ben thuis gekomen en niet op een Argentijn of zo verliefd ben geworden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Die ik achteraf het leukste vind? Hijkwam volgens mij uit Canterbury, hij was DJ in de poolbar op Kreta waar we elke avond kwamen. Het heeft alleen maar heel kort geduurd. Van alle vakantieliefdes was hij denk ik wel het meeste mijn type.

Heb ook een keer een onwaarschijnlijk knap vakantievriendje gehad, echt net een model, maar hij was verder zo saai en nietszeggend dat hij niet heel veel indruk heeft gemaakt. Ik weet nog dat ik een foto van hem had gemaakt met zo'n wegwerpcameraatje en de foto's daarop heb ik zelfs nooit laten ontwikkelen.

Verder een keer een Nederlandse jongen genaamd, type waar ik normaal nóóit op zou vallen, maar het heeft wel twee weken geduurd, ik denk dat ik met hem wel de leukste tijd heb gehad.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven