Met de auto naar Frankrijk

25-05-2020 11:14 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik liever niet met het vliegtuig ga, willen we dit jaar voor het eerst met de auto op vakantie. Ik zat zelf te denken aan Frankrijk. Ik ben een complete leek, dus ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. We houden van zon, strand, shoppen, maar ook van cultuur en natuur.

Hebben jullie tips voor hotels (het liefst met een (Tesla)laadpaal), of in welke streken ik het beste kan kijken? Andere nuttige tips qua reis oid zijn ook welkom!
Alle reacties Link kopieren
disney1 schreef:
26-05-2020 23:23
Er wordt steeds meer geopend.

Genoeg bossen/meren en mooie dorpjes.
Aantal kastelen /kasteeltuinen worden geopend.
Fontainebleau /vaux le vicomte/chantilly /breteuil.

Versailles is nog onbekend
Grappig dat je dat noemt. We gaan dus juist voor Versailles, omdat mijn dochter daar graag eens heen wilde.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van Frankrijk ♡
Wij zijn vooral dol op de kust, dus mijn lievelingsstreek is de Cote d'Azur. Prachtige dorpjes, Ramatuelle, st .Tropez, Agay , st.Raphael, Frejus, Antibes, ...De kustweg vanaf zeg maar st.Tropez richting Monaco vind ik echt prachtig!
Ook heb je het prachtige Esterel gebergte , daar kun je geweldig wandelen. Toen wij nog nooit naar Frankrijk waren geweest kon ik me niet voorstellen dat mensen zo gek op dat land konden zijn. Inmiddels ben ik ook verliefd, voelt echt fijn om er te komen.
Met de auto is het echt heel goed te doen, wij hebben trouwens een tolbadge, altijd doorrijden bij de poortjes. Voordeel van eigen auto mee: je kunt er heel makkelijk op uit trekken.
Als de grenzen open gaan en de toeristen zijn welkom, dan wens ik je heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
De grenzen gaan open en toeristen zijn welkom vanaf 15 juni.
Alle reacties Link kopieren
Voet op het gaspedaal.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
mayou schreef:
28-05-2020 20:44
De grenzen gaan open en toeristen zijn welkom vanaf 15 juni.