Niet op vakantie

12-04-2011 23:19 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bleh! Net tot de conclusie gekomen dat vriend en ik écht niet op vakantie kunnen, of überhaupt een weekendje weg. Hij heeft genoeg geld, maar helaas blijf ik achter. Ik studeer nog en heb geen baan.

Even een baalmomentje dus! We hebben 't zo nodig. Jammer, maar helaas.

Wie gaat er nog meer niet?
Waarom hebben jullie het zo nodig?
wij gaan ook niet ivm een keuken die echt vervangen moet worden.

maar ja, in het verleden al meer jaren gehad dat vakantie er niet inzat. We doen wel wat dagjes uit en verder hopen op mooi weer en veel naar het strand.

Op vakantie gaan is in mijn ogen een luxe-product, het eerste waar ik dus op bezuinig zowat. Je gaat er niet dood van als je eens een keertje niet gaat.
maar als JULLIE het zo nodig hebben, waarom betaalt hij dan niet gewoon voor jou als hij toch geld genoeg heeft?
Lekker dagjes naar het strand, picknickmand mee, en 's avonds comfortabel in je eigen bedje is toch ook leuk ?
Oeh das balen.

Ik had dat vorig jaar

Maarre kun je niet een goedkoop weekendje/stedentrip oid boeken?

bv:

www.travelbird.nl (iedere dag en aanbieding voor weinig,gewoon een beetje geduld hebben...zitten ook buitenlandse reizen bij)

of

www.vakantieveilingen.nl

of

www.hotelkamerveiling.nl
Wij gaan niet naar het buitenland, zoals het er nu naar uitziet, maar wel dagjes weg of paar dagen kamperen in eigen land.

Dat is toch ook hartstikke leuk? Dan kom je ook op plekken die je nooit gezien hebt, ben je even weg uit je vaste omgeving.

Maak er iets van!
Het is jammer, maar helaas. Geen geld is geen geld. Ik ben ook wel eens niet op vakantie gegaan. Geen drama hoor. Ik heb het ook overleefd.

En als je het zo "nodig" hebt, waarom dan geen bijbaan?
Ik ben al 5 jaar niet meer op vakantie geweest, mijn kind is nog nooit op vakantie geweest.

Ik vind het niet erg én ik leef nog (je gaat er dus niet dood aan).