Ondertussen op Tripadvisor: belachelijke recensies

dinsdag 13 augustus 2019 om 09:40
Ken je dat? Je zit in een heerlijk hotel of bezoekt een schitterende waterval/therme/bezienswaardigheid. En achteraf kijk je eens op Tripadvisor of andere mensen het net zo leuk vonden als jij. En dat vinden de meeste mensen. Maar soms lees je recensies die je amper serieus kunt nemen, zo onaardig/dom/onnozel.
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?

dinsdag 13 augustus 2019 om 21:47
Ik moest m twee keer lezen, en eigenlijk vind ik het een geweldige en ware redenering. Zou toch mooi zijn, als begeleiding / ouders in dierentuinen en pretparken gratis meemogen ( omdat ze wel mee moeten).Betty_Slocombe schreef: ↑13-08-2019 19:08Ik las trouwens net een review van Wildlands van iemand die met zijn dochter naar Wildlands gegaan was, het park uit was en toen zijn kaartje aan zijn vrouw gaf zodat zij ook nog met dochter naar binnen kon. En dat mocht niet van de mensen daar. Dat was toch stom, want "denken ze daar nou echt dat we hier voor onszelf naartoe gaan?"

dinsdag 13 augustus 2019 om 21:55
Ja, dat vonden die mensen uit de post van Lemoos ook.
Ik geniet zelf wel heel erg van dierentuinen en pretparken, dus ik betaal met liefde een kaartje. Behalve voor Drouwenerzand, want dat is een voorportaal van de hel. Daar zou ik zelf nooit naartoe gaan.

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:15
Ja, daar zou je geld toe moeten krijgen. Misschien doen ze dat daarom, die gratis zoveel als je kan eten patat, om het te verzachten. Maar het maakt het erger, die patat.Betty_Slocombe schreef: ↑13-08-2019 21:55Ja, dat vonden die mensen uit de post van Lemoos ook.
Ik geniet zelf wel heel erg van dierentuinen en pretparken, dus ik betaal met liefde een kaartje. Behalve voor Drouwenerzand, want dat is een voorportaal van de hel. Daar zou ik zelf nooit naartoe gaan.

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:20
Ik ben er een keer geweest, vanwege non-optionele sociale conventies. Wat een ellende. Ik had bedacht dat ik wel kon ontsnappen door de attracties te bezoeken, maar ik voel er weinig voor om in draaimolens die op de kermis in Pripjat nog achterhaald en onveilig geweest zouden zijn te gaan zitten.
Ik vond de patat trouwens lekkerder dan ik dacht, maar zelfs ik, een randobees hongerpaard, kan maar een portie friet eten, geen zeven. Dus dat bood ook geen troost.

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:20
Je moet je ziel er voor aan de duivel verkopen, wees je daar van bewust.

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:26
Ik was in Turkije en als je bandje om had met een bepaalde kleur dan kreeg je verse jus bij het ontbijt.quattro-stagioni schreef: ↑13-08-2019 18:58Dat zijn zonder uitzondering de verhalen die ik ook hoor. Meer opscheppen dan een normaal mens op kan en dan bijna alles laten staan.
Was een Russische operator. maar er stond ook duidelijk een bordje bij dat als je betaalde je ook een glas kreeg.
Dus ik stond netjes in de rij voor een Russische Sletlana die in het Russisch begint te schelden en gebaren dat ik daar denk ik (ik verstond haar niet) in de rij mocht staan.
Koek-koek.
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:27
Ik lees net wat reviews, die zijn overwegend erg positief ( wat ik ze dan ook weer gun, omdat ik het allemaal zo sneu vind). Maar ook een waar in de kop staat ' met een duister tintje'. Ik dacht even een zielsverwant getroffen te hebben, maar nee, de persoon was er in de Halloween periode en blijkbaar pakken ze dan helemaal uit.Betty_Slocombe schreef: ↑13-08-2019 22:20Je moet je ziel er voor aan de duivel verkopen, wees je daar van bewust.

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:33
Ja, mijn kinderen komen er dan wel eens met een kinderfeestje (want zo dichtbij wonen we) en dan is het een soort pauperhorror. Doodeng én goedkoop.Voornu schreef: ↑13-08-2019 22:27Ik lees net wat reviews, die zijn overwegend erg positief ( wat ik ze dan ook weer gun, omdat ik het allemaal zo sneu vind). Maar ook een waar in de kop staat ' met een duister tintje'. Ik dacht even een zielsverwant getroffen te hebben, maar nee, de persoon was er in de Halloween periode en blijkbaar pakken ze dan helemaal uit.
Echt, ik weet dat ik nu net klink als de mensen waar dit topic over zou moeten gaan. Ik kan het niet helpen.
Die mensen die positief zijn, vreten zichzelf vol met snacks tot ze misselijk zijn. Ik heb dat zelf gezien. En ik kan eten als een bootwerker, dus ik voel me nergens te goed voor, maar de algehele setting ontnam me mijn eetlust.

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:36
Je had ook moeten wachten tot de mensen met de goede kleur bandje waren uitgedronken en daarna nederig in de keuken bij de achteringang om een glaasje moeten bedelen. Of misschien stond er nog wat op hun tafel wat bijeen kon worden geschonken zodat jij het kon kopen.Maleficent schreef: ↑13-08-2019 22:26Ik was in Turkije en als je bandje om had met een bepaalde kleur dan kreeg je verse jus bij het ontbijt.
Was een Russische operator. maar er stond ook duidelijk een bordje bij dat als je betaalde je ook een glas kreeg.
Dus ik stond netjes in de rij voor een Russische Sletlana die in het Russisch begint te schelden en gebaren dat ik daar denk ik (ik verstond haar niet) in de rij mocht staan.
Koek-koek.
Je moet wel je plek weten, zonder bandje.

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:39

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:45
Nooit van gehoord, maar ik heb even gegoogled.lemoos2 schreef: ↑13-08-2019 22:39Daar kwam mijn man mee vorige week. Is schijnbaar het leukste uitje van Drenthe volgens de ANWB. Dus ik zei nog tegen man: “Ja maar dat zegt toch niets? Misschien het enige pretpark van Drenthe”.
Volgens de reviews was het prima en ik was een zeikerd volgens man. Dus toen maar naar Nemo gegaan.
Niet echt mijn ding, denk ik

Ik ga wel een keertje naar de Kwalitaria als ik wil snacken. Dan ben ik ook goedkoper uit

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:49
Laat je dagje uit niet door mij vergallen. Ik zie elke zondag moeders van klasgenoten van mijn kinderen vrolijk daar op het terras zitten. Toen ik ze eens vroeg wat ze dan deden daar de hele dag, leken ze vooral verbaasd dat ik teleurgesteld was dat je er zelf niets kunt doen. Zij drinken koffie en halen frikandellen voor hun kinderen.lemoos2 schreef: ↑13-08-2019 22:39Daar kwam mijn man mee vorige week. Is schijnbaar het leukste uitje van Drenthe volgens de ANWB. Dus ik zei nog tegen man: “Ja maar dat zegt toch niets? Misschien het enige pretpark van Drenthe”.
Volgens de reviews was het prima en ik was een zeikerd volgens man. Dus toen maar naar Nemo gegaan.
(Er is overigens wel een nette keuze aan vega-frituur, dat wil ik wel even melden)

dinsdag 13 augustus 2019 om 22:54
Dan zou ik toch liever naar een Hunebed gaan. Of naar Ellert en Brammert, Wildlands (al zijn veel mensen daar ook negatief over), Orvelte of iets anders Ot-en-Sien-gezellig-smyrnatafelkleed-appelgebak-kraantjespot-achtigs.

dinsdag 13 augustus 2019 om 23:00
Zelfde maar mijn man kan ook de pauperhorror knop nooit vinden en wordt er oprecht ongelukkig van.
Zo wilde ik net naar de camping bingo (wanneer maak je dat nou ooit nog mee) maar man kreeg een accute dip. Jammer.

dinsdag 13 augustus 2019 om 23:01
Vanwege een familiefeest zijn we eens met de hele misjpooge naar Preston Palace geweest. We waren op het ergste voorbereid en inderdaad... Grenzeloos geschrok bij de buffetten, laveloos lallen in de kroeg, nog maar weer eens vreten, zuipen en vreten.
We hebben het netjes gehouden en ons eigen plan getrokken. Met de kinderen naar de kermis, gewoon netjes gegeten bij de buffetten, een drankje zonder katjelam te worden. En vooral héérlijk schaamteloos zitten observeren
We hebben ons prima vermaakt, ondanks de reputatie van PP (de familiekamers waren 10 jaar geleden wel uitgesproken klein en simpel). En we hebben nog lang nagepraat over hoe mensen zich kunnen laten gaan in dit soort tenten.
We hebben het netjes gehouden en ons eigen plan getrokken. Met de kinderen naar de kermis, gewoon netjes gegeten bij de buffetten, een drankje zonder katjelam te worden. En vooral héérlijk schaamteloos zitten observeren

We hebben ons prima vermaakt, ondanks de reputatie van PP (de familiekamers waren 10 jaar geleden wel uitgesproken klein en simpel). En we hebben nog lang nagepraat over hoe mensen zich kunnen laten gaan in dit soort tenten.

dinsdag 13 augustus 2019 om 23:02
Het observeren kan zo leuk zijn...!Het-groepje schreef: ↑13-08-2019 23:00Zelfde maar mijn man kan ook de pauperhorror knop nooit vinden en wordt er oprecht ongelukkig van.
Zo wilde ik net naar de camping bingo (wanneer maak je dat nou ooit nog mee) maar man kreeg een accute dip. Jammer.

dinsdag 13 augustus 2019 om 23:21
Ik ben er nog nooit geweest maar ik ken er wel een paar die geweest zijn en die zijn er juist erg positief over. Er is zelfs een gezin bij die daar ieder jaar een weekend naartoe gingen voor een familie weekend. Want het was overal goed rolstoel toegankelijk voor oma enzo. Leuk voor de kinderen, voor ieder wat wils om te eten. En nee dat zijn geen tokkie's.quattro-stagioni schreef: ↑13-08-2019 23:01Vanwege een familiefeest zijn we eens met de hele misjpooge naar Preston Palace geweest. We waren op het ergste voorbereid en inderdaad... Grenzeloos geschrok bij de buffetten, laveloos lallen in de kroeg, nog maar weer eens vreten, zuipen en vreten.
We hebben het netjes gehouden en ons eigen plan getrokken. Met de kinderen naar de kermis, gewoon netjes gegeten bij de buffetten, een drankje zonder katjelam te worden. En vooral héérlijk schaamteloos zitten observeren![]()

dinsdag 13 augustus 2019 om 23:24
Tsja als de 2 generaties voor je en jezelf in je jeugd in de rij moest voor de gaarkeuken, dan heb je misschien van huis uit niet echt manieren mee gekregen om met overschotten om te gaan.

dinsdag 13 augustus 2019 om 23:25
Wij ook nietTsumTsum schreef: ↑13-08-2019 23:21Ik ben er nog nooit geweest maar ik ken er wel een paar die geweest zijn en die zijn er juist erg positief over. Er is zelfs een gezin bij die daar ieder jaar een weekend naartoe gingen voor een familie weekend. Want het was overal goed rolstoel toegankelijk voor oma enzo. Leuk voor de kinderen, voor ieder wat wils om te eten. En nee dat zijn geen tokkie's.

Maar er lopen er tussen...