Reisbewegingen opvragen
woensdag 17 maart 2021 om 21:15
Weet iemand wellicht of er een manier is om een overzicht van alle vluchten die je hebt genomen in/uit Nederland op te vragen bij de overheid?
Ik kan waarschijnlijk voor een deel wel een reiscertificaat regelen bij de airline, maar ik weet uiteraard alle data niet meer en idealiter ontvang ik alles vanaf het moment dat ik ben geboren.
Ik kan waarschijnlijk voor een deel wel een reiscertificaat regelen bij de airline, maar ik weet uiteraard alle data niet meer en idealiter ontvang ik alles vanaf het moment dat ik ben geboren.
Hello, can you hear me?
woensdag 17 maart 2021 om 21:34
Bedoel je een overzicht van de Nederlandse overheid wanneer je naar dat land gegaan bent, of bedoel je een overzicht van de overheid van je huidige land?HelloFromTheOtherSide schreef: ↑17-03-2021 21:31Ik heb zo’n overzicht voor het land waar ik nu woon dus het bestaat zeker! Alleen ga je binnen Europa natuurlijk niet altijd door immigratie.
Lijkt mij namelijk ver over alle grenzen van de NL'se privacyregels, als dat zou worden vastgelegd.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
woensdag 17 maart 2021 om 21:58
woensdag 17 maart 2021 om 21:59
Stomme vraag misschien, maar als de overheid het niet bij mag houden, wat maakt het dan uit of je het correct invult bij je visum aanvraag. Niemand die hetgeen wat je invult kan controleren dan toch?
woensdag 17 maart 2021 om 22:08
De Nederlandse overheid mag het niet bijhouden. Ik weet niet hoe dat elders is.
woensdag 17 maart 2021 om 22:18
woensdag 17 maart 2021 om 23:05
Ah ja inderdaad, helaas!Rondstruiner schreef: ↑17-03-2021 22:18Dat wordt niet zo lang bewaard in Nederland:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... luchtvaart
Hello, can you hear me?
woensdag 17 maart 2021 om 23:06
Voor sommige wel dus dat ga ik inderdaad proberen. Alles wat ik zelf ooit heb geboekt zal ik grotendeels nog wel kunnen vinden maar ouders / werk wordt verder lastig!borboletas schreef: ↑17-03-2021 22:40Ik weet niet of je bijv. een frequent flyer ding hebt van een specifieke luchtvaartmaatschappij? Die houden dat soort dingen nog wel eens bij. Dan heb je misschien niet alles maar mogelijk wel een deel.
Hello, can you hear me?
woensdag 17 maart 2021 om 23:16
HelloFromTheOtherSide schreef: ↑17-03-2021 21:15idealiter ontvang ik alles vanaf het moment dat ik ben geboren.
Nou ben ik toch zo nieuwsgierig waarom je deze gegevens wil hebben!
donderdag 18 maart 2021 om 00:32
Ha zou mooi zijn maar ik heb officiële gegevens nodig!
Het is geen ramp als ik niet alles heb maar hoe meer hoe beter.
Volgens mij heb ik niet heel veel gevlogen voor het internet groot werd dus dat scheelt.
Volgens mij heb ik niet heel veel gevlogen voor het internet groot werd dus dat scheelt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-03-2021 11:36
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
46.80% gewijzigd
Hello, can you hear me?
donderdag 18 maart 2021 om 06:32
Maar waarom heb je dit nodig? En de reizen met je ouders ook? Zijn je ouders het met je eens dat je dit gaat opgeven en je werkgever?HelloFromTheOtherSide schreef: ↑18-03-2021 00:32Ha zou mooi zijn maar ik heb officiële gegevens nodig!