Reisbewegingen opvragen

17-03-2021 21:15 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wellicht of er een manier is om een overzicht van alle vluchten die je hebt genomen in/uit Nederland op te vragen bij de overheid?

Ik kan waarschijnlijk voor een deel wel een reiscertificaat regelen bij de airline, maar ik weet uiteraard alle data niet meer en idealiter ontvang ik alles vanaf het moment dat ik ben geboren.
Hello, can you hear me?
Mumper schreef:
17-03-2021 21:28
Ik hoop het niet zeg
Nou, dit idd.
HelloFromTheOtherSide schreef:
17-03-2021 23:06
Voor sommige wel dus dat ga ik inderdaad proberen. Alles wat ik zelf ooit heb geboekt zal ik grotendeels nog wel kunnen vinden maar ouders / werk wordt verder lastig!
Die vluchten die je met je ouders hebt gemaakt, misschien kun je daar gegevens van terugvinden in fotoboeken of iets dergelijks?
17-03-2021 23:05
Ah ja inderdaad, helaas!
Helaas??? Jij ziet liever dat we in een land wonen waar de overheid al onze reisbewegingen vastlegt? Hou op zeg, daar voor moet je misschien naar China ofzo. Gelukkig mag de overheid in NL dit niet vanwege de privacy. En die is heel veel waard!
Lou99 schreef:
18-03-2021 08:13
Die vluchten die je met je ouders hebt gemaakt, misschien kun je daar gegevens van terugvinden in fotoboeken of iets dergelijks?
Ja daar dacht ik ook aan inderdaad, zal kijken of ik data/vliegmaatschappijen herinner! Of een van m’n ouders. Bestemmingen weet ik nog wel denk ik, is vrij beperkt.
Hello, can you hear me?
Boarn schreef:
18-03-2021 08:40
Helaas??? Jij ziet liever dat we in een land wonen waar de overheid al onze reisbewegingen vastlegt? Hou op zeg, daar voor moet je misschien naar China ofzo. Gelukkig mag de overheid in NL dit niet vanwege de privacy. En die is heel veel waard!
Denk aan je bloeddruk
Hello, can you hear me?
To waarom geef je geen antwoord waarom je die gegevens nodig hebt? En waarom heb je er geen problemen mee dat je dat bij jouw overheid (tenminste de overheid in het land waar je woont) dat helemaal bijhoudt van iedereen?
Ik ben nou toch zo benieuwd aan wie je dit om welke reden zou moeten opgeven, aangezien het zowat een onmogelijke taak is lijkt me? Zeker vanaf je geboorte? En dan 'officiele' documenten? Weet je zeker dat je het wel goed begrepen hebt, misschien maak je het groter/moeilijker dan het is?
18-03-2021 09:45
Denk aan je bloeddruk
Boarn heeft anders wel gelijk.
Dat kan je dan toch gewoon in je paspoorten nakijken? Daar zitten toch stempels met datums in? Of heb je die oude allemaal weggegooid?

En TO heeft toch al gezegd waar ze het voor nodig heeft .
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-03-2021 12:10

Waar dan? Ik zie het niet terug.
Dat kan je dan toch gewoon in je paspoorten nakijken? Daar zitten toch stempels met datums in? Of heb je die oude allemaal weggegooid?

Ik lees het ook niet hoor
Oh nee, ik dacht dat ze zei dat het nodig is voor het land waar ze nu woont. Dus ik dacht voor immigratiedoeleinden of zo. Maar ik had het verkeerd gelezen.

Nou TO. Vertel eens?

voor vliegen binnen europa heb ik nog nooit een stempel gekregen...

Bij reizen binnen Europa krijg je geen stempels. En dat laatste lees ik negens terug.
How To Find Your Personal Flight History
https://www.airtravelgenius.com/persona ... t-history/
17-03-2021 21:31
Ik heb zo’n overzicht voor het land waar ik nu woon dus het bestaat zeker! Alleen ga je binnen Europa natuurlijk niet altijd door immigratie.
En welk land is dat dan?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Deneb schreef:
18-03-2021 13:36
How To Find Your Personal Flight History
https://www.airtravelgenius.com/persona ... t-history/

Daar zal ze geen officiële 'bewijzen' uit halen, zeker niet van voor 2010.

Ben je een avgeek TO?
S-Groot schreef:
18-03-2021 13:44

Ben je een avgeek TO?
Daarom zou het zou handig zijn dat TO zegt waar ze het voor nodig heeft. En ze zal toch zelf ook wat graafwerk moeten verrichten in plaats van iemand anders op een knopje te laten drukken.
S-Groot schreef:
18-03-2021 13:44

Ben je een avgeek TO?
Uit je foto-album haal je toch ook geen officiele bwijzen?
Heb je dat nodig voor het verkrijgen van een Amerikaanse of Canadese permanente verblijfsvergunning? Ik ka me herinneren van een paar jaar geleden dat een kennis van mij ook haar hele reishistorie moest opgeven voor een Amerikasns visum
Ik vind het mega-onzin
Je wordt alleen geregistreerd bij het overgaan van een grens door landen die dat nodig vinden, Nederland doet dat niet zelf voor Nederlanders. Het zou me echt verbazen als het bestond, dan had ik ook niet zelf mijn reizen hoeven opgeven voor het veiligheidsonderzoek voor mijn werk (overheid).

Bovendien, ik weet niet hoe oud je bent maar ik kreeg pas een eigen paspoort toen ik een tiener was, tot die tijd stond ik bijgeschreven in het paspoort van een ouder. Dus zelfs als er ergens registratie plaatsvond zouden reizen uit mijn kindertijd nu niet meer specifiek aan mij te koppelen zijn.
wolkie schreef:
18-03-2021 09:46
To waarom geef je geen antwoord waarom je die gegevens nodig hebt? En waarom heb je er geen problemen mee dat je dat bij jouw overheid (tenminste de overheid in het land waar je woont) dat helemaal bijhoudt van iedereen?
Het is toch overduidelijk dat ze geen antwoord geeft omdat ze het niet wil vertellen. De grote vraag voor mij is waarom zoveel mensen er desondanks toch naar blijven vragen.
Rondstruiner schreef:
19-03-2021 06:23
Het is toch overduidelijk dat ze geen antwoord geeft omdat ze het niet wil vertellen. De grote vraag voor mij is waarom zoveel mensen er desondanks toch naar blijven vragen.
Het geeft niet als ze het niet wil zeggen maar zeg dat dan. Het wordt meerdere keren gevraagd en gewoon niet op gereageerd. Ik vind dat zo gek. Iedereen probeert antwoord of tips te geven, hoeveel moeite is het dan om even te melden dat je het niet wilt zeggen.?
Is een beetje hetzelfde als dat je soms gevraagd wordt naar je medische geschiedenis.

Alsof ik nog precies weet wat me mankeerde toen ik drie was. Of 20 for that matter.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

coravanmora schreef:
18-03-2021 18:03
Uit je foto-album haal je toch ook geen officiele bwijzen?

Dat ligt eraan wat je erin geplakt hebt ;) . Maar TO wil of moet per sé officiële documenten hebben en als ze nog foto's van vliegtuigen heeft dan heeft ze daar een mogelijk aanknopingspunt om de exacte gegevens op te zoeken en dan weer bewijzen op te vragen. Het is heel belangrijk schijnbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven