Reisbewegingen opvragen
woensdag 17 maart 2021 om 21:15
Weet iemand wellicht of er een manier is om een overzicht van alle vluchten die je hebt genomen in/uit Nederland op te vragen bij de overheid?
Ik kan waarschijnlijk voor een deel wel een reiscertificaat regelen bij de airline, maar ik weet uiteraard alle data niet meer en idealiter ontvang ik alles vanaf het moment dat ik ben geboren.
Ik kan waarschijnlijk voor een deel wel een reiscertificaat regelen bij de airline, maar ik weet uiteraard alle data niet meer en idealiter ontvang ik alles vanaf het moment dat ik ben geboren.
Hello, can you hear me?
donderdag 18 maart 2021 om 08:13
Die vluchten die je met je ouders hebt gemaakt, misschien kun je daar gegevens van terugvinden in fotoboeken of iets dergelijks?HelloFromTheOtherSide schreef: ↑17-03-2021 23:06Voor sommige wel dus dat ga ik inderdaad proberen. Alles wat ik zelf ooit heb geboekt zal ik grotendeels nog wel kunnen vinden maar ouders / werk wordt verder lastig!
donderdag 18 maart 2021 om 08:40
Helaas??? Jij ziet liever dat we in een land wonen waar de overheid al onze reisbewegingen vastlegt? Hou op zeg, daar voor moet je misschien naar China ofzo. Gelukkig mag de overheid in NL dit niet vanwege de privacy. En die is heel veel waard!
donderdag 18 maart 2021 om 09:44
Ja daar dacht ik ook aan inderdaad, zal kijken of ik data/vliegmaatschappijen herinner! Of een van m’n ouders. Bestemmingen weet ik nog wel denk ik, is vrij beperkt.
Hello, can you hear me?
donderdag 18 maart 2021 om 09:45
Denk aan je bloeddruk
Hello, can you hear me?
donderdag 18 maart 2021 om 10:04
donderdag 18 maart 2021 om 10:46
Boarn heeft anders wel gelijk.
donderdag 18 maart 2021 om 12:24
Waar dan? Ik zie het niet terug.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑18-03-2021 12:10
En TO heeft toch al gezegd waar ze het voor nodig heeft .
donderdag 18 maart 2021 om 12:26
Ik lees het ook niet hoorMarvelousMrsMaisel schreef: ↑18-03-2021 12:10Dat kan je dan toch gewoon in je paspoorten nakijken? Daar zitten toch stempels met datums in? Of heb je die oude allemaal weggegooid?
donderdag 18 maart 2021 om 12:40
voor vliegen binnen europa heb ik nog nooit een stempel gekregen...MarvelousMrsMaisel schreef: ↑18-03-2021 12:10Dat kan je dan toch gewoon in je paspoorten nakijken? Daar zitten toch stempels met datums in? Of heb je die oude allemaal weggegooid?
donderdag 18 maart 2021 om 12:55
Bij reizen binnen Europa krijg je geen stempels. En dat laatste lees ik negens terug.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑18-03-2021 12:10Dat kan je dan toch gewoon in je paspoorten nakijken? Daar zitten toch stempels met datums in? Of heb je die oude allemaal weggegooid?
donderdag 18 maart 2021 om 13:36
donderdag 18 maart 2021 om 13:43
En welk land is dat dan?HelloFromTheOtherSide schreef: ↑17-03-2021 21:31Ik heb zo’n overzicht voor het land waar ik nu woon dus het bestaat zeker! Alleen ga je binnen Europa natuurlijk niet altijd door immigratie.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 18 maart 2021 om 13:44
Deneb schreef: ↑18-03-2021 13:36How To Find Your Personal Flight History
https://www.airtravelgenius.com/persona ... t-history/
Daar zal ze geen officiële 'bewijzen' uit halen, zeker niet van voor 2010.
Ben je een avgeek TO?
donderdag 18 maart 2021 om 13:49
Daarom zou het zou handig zijn dat TO zegt waar ze het voor nodig heeft. En ze zal toch zelf ook wat graafwerk moeten verrichten in plaats van iemand anders op een knopje te laten drukken.
donderdag 18 maart 2021 om 20:29
donderdag 18 maart 2021 om 22:55
Je wordt alleen geregistreerd bij het overgaan van een grens door landen die dat nodig vinden, Nederland doet dat niet zelf voor Nederlanders. Het zou me echt verbazen als het bestond, dan had ik ook niet zelf mijn reizen hoeven opgeven voor het veiligheidsonderzoek voor mijn werk (overheid).
Bovendien, ik weet niet hoe oud je bent maar ik kreeg pas een eigen paspoort toen ik een tiener was, tot die tijd stond ik bijgeschreven in het paspoort van een ouder. Dus zelfs als er ergens registratie plaatsvond zouden reizen uit mijn kindertijd nu niet meer specifiek aan mij te koppelen zijn.
Bovendien, ik weet niet hoe oud je bent maar ik kreeg pas een eigen paspoort toen ik een tiener was, tot die tijd stond ik bijgeschreven in het paspoort van een ouder. Dus zelfs als er ergens registratie plaatsvond zouden reizen uit mijn kindertijd nu niet meer specifiek aan mij te koppelen zijn.
vrijdag 19 maart 2021 om 06:23
Het is toch overduidelijk dat ze geen antwoord geeft omdat ze het niet wil vertellen. De grote vraag voor mij is waarom zoveel mensen er desondanks toch naar blijven vragen.
vrijdag 19 maart 2021 om 07:45
Het geeft niet als ze het niet wil zeggen maar zeg dat dan. Het wordt meerdere keren gevraagd en gewoon niet op gereageerd. Ik vind dat zo gek. Iedereen probeert antwoord of tips te geven, hoeveel moeite is het dan om even te melden dat je het niet wilt zeggen.?Rondstruiner schreef: ↑19-03-2021 06:23Het is toch overduidelijk dat ze geen antwoord geeft omdat ze het niet wil vertellen. De grote vraag voor mij is waarom zoveel mensen er desondanks toch naar blijven vragen.
vrijdag 19 maart 2021 om 10:16
vrijdag 19 maart 2021 om 13:10
Dat ligt eraan wat je erin geplakt hebt